Tänään on sitten ollut lisää huonoa oloa vähemmässä määrin, mutta päänsärky on ollut tosi kiusallista. Särkee tuosta oikean silmän takaa otsalta. Perjantaina oli kanssa vähän tällasta, silloin vasen puoli kyseessä. Tietääkö joku, mistä tuollainen johtuu? Muusta kuin jostain kamalista taudeista.
Yöllä oli myös pahoinvointinen olo, joten meni sen verran hermot, että soitin terveyskeskukseen. Lääkäriaika olisi viikon päästä tiistaina odottamassa. Aiemmin ei päässyt tällaisesta syystä. No, jos olo ei ala lähipäivinä helpottaa, niin täytyy mennä työterveyteen varmaan. Aattelin vaan, että ois hyvä mennä julkiselle puolelle kun niillä on muistiinpanot mun keskenmenoa seuranneesta pahoinvointiepisodista.
pikkutontulle edelleen hyvää latautumisaikaa!
Gatusa, toivottavasti teidän muuttoasiat sujuis hyvin :)
Catriona, voi harmi, että ei nyt voinut ykkösellä tärpätä :( Mutta hyvä, että ette oo lannistuneet. Toivon kovasti teille nyt sitä plussaa joululahjaksi! Hyvä, että homma jatkuu heti.
kukka, kovasti tsemppiä sinnekin!
j3nni, ihanaa kun nyt pääsette kertomaan hyviä uutisia kaikille :)
vuononvaltiatar, kiitoksia <3 Jospa se vielä tulis meidänkin vuoro. Ooh, teillähän on raskaus kohta puolivälissä! :)
Ella84, sulle ei sitten tainnu oikein ne pillerit sopia... mulla tuli niistä palleroista taas kuivuusongelmia, ei kivoja nekään. Mulla tais kroppa mennä sekasin tosta kesällä koetusta lyhyestä raskaudesta...ainakin kuukautiset on tullu säännöllisesti, mistä pitää olla kiitollinen.
Nyytti, tervetuloa :)
evo, meetkö yksityiselle gynelle? Vois jossain vaiheessa harkita itsekin...