Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kans tuun vähän tuolta raskautuneiden puolelta tänne huutelemaan. Elenna ja Catriona tsemppiä molemmille ja miljoonasti plussatuulta! <3<3<3 Kyllä nyt olis oikeesti jo teidän aika kans plussata. Jännitän teidän puolesta niin että tuli jo vähän pissaa housuun :> :D

Oi että te ihanaiset naiset ootte loistavia kun jaksatte minuu ja elennaa kannustaa! Jollei tällä kaikella tsemppaamisella ja plussatuulten puhkumisella nyt ole vaikutusta niin ei sitten millään!

Mulla on kyllä ihan sama juttu noiden aamu-unien kanssa. Pissalle kello Ihan Liian Varhain ja sitten takaisin unten maille. Ei tosiaankaan huvita pilata aamu-unia negan näkemisellä... Tänään tosin ei aamu-unista ollut tietoakaan kun piti lähteä liikenteeseen niin varhain. En vaan viitsinyt ottaa sitä riskiä että olisin joutunut Hyvin Tärkeään Palaveriin naama negasta nyrsyllä.

Iltaa, täällä käyty jännäilemässä joko catriona tai elenna olisi testaillu. Piinailu jatkuu,hatunnosto kyllä teille kun olette malttanu mielenne!!

Tervetulotoivotukset uusille tulijoille!! Itse teen tilaa...eilen aamulla tehty digi näytti viikot 2-3 eli raskaana sitä ollaan <3<3<3

Plussapuhurit kaikille ja imussa nyt mukaan heinäkuisiin!

Onnea ja jaksamista toivotellen!!! Jokaisen vuoro tulee!!!

Ääh ääh. Nyt on sitten ollut tässä illalla oksettavaa oloa ja liikuntaa harrastaessa myös iski selkäkipukohtaus.. Nyt oon sitten jo suunnitellut "tuleville isovanhemmille" joululahjat ja kaikki tässä illalla. Ehkä olisi viisainta itekin kaivaa se testi esiin aamulla, ennenkuin olen äitiyslomassa asti... Mulla on vaan keskenmenon jälkeen tosiaan "normaalit oireet" heittäneet ihan kuperkeikkaa, eli kaikki on koettu. Viime kierrolla ei ollut täntasoista huonovointisuutta mutta sitä edellisellä oli, joskin aiemmin, mutta kuitenkin. Varmaan tääkin oli taas jotain pms-pahoinvointia, mutta kyllähän minä uskon kun huijataan!

Toive3, onneksi olkoon kunnon plussatuloksesta :)

Catrionalle nyt ainakin se plussa ja heti!!!!

mame, voi kun sinä olet ihana <3 Kiitoksia.

Kiitokset myöskin evolle ja Jippiinalle tsempeistä :)

Pakkohan se oli sitten testata, ettei tulisi enää korkeammalta tiputusta. Nega mätkähti yhden tuhrutipan kera ja aamu-unet menivät tosiaan lööperiksi (mies rupesi kolistelemaan aivan liian aikaisin ja kun herätessä oli se sama oksettava olo niin aattelin että on pakko testata, kertakäyttömukit olivat hukassa ja koko jutun jälkeen en saanut enää unta..) Onneksi on perjantai, niin tulee edes viikonloppu.

Sais olla kyllä jotain rajaa näillä oireilla :O Keskenmenon jälkeen on ollut jatkuvasti rinnat arat tai kipeät (enemmän ja vähemmän) ja sitten on ollut näitä oksetus-oloja, pari kertaa aika voimakkaitakin juuri tässä viimeisellä kiertoviikolla. Saisi alkaa pikkuhiljaa normalisoitumaan nää olotilat kun näin monta kuukauttakin on jo kulunut!

Toivottavasti Catriona saa nyt sen plussan!

elenna: joskus raskaus/keskenmeno aiheuttaa et nainen voi saada kunnon pms oireet jotka muistuttaa tosi paljon raskausoireita. eli todennäkösest pms tullu sulle tosi voimakkaana, mul oli ekan km jälkee sama juttu, tokan jälkee lieveni ja nyt ei ole onneks missää vaihees...

No niin... siinä se nyt selkeästi lukee raskaana 1-2, cb:n digi näytöllä :D
Kait se on sitten uskottava!

Catriona: toivon niin saavani susta plussa seuraa!!!!!

Siltä vaikuttaa, kuten Gatusa sanoi, että mulla on aika vahvat "raskausoireet" pms-oireina. Huippua! Oksettava olo on jatkunut eilisillasta alkaen ja harkitsen tässä jos lähtisin aiemmin töistä saikkarille :/ Todella rasittavaa kärsiä tällasta turhaan. Onneks tuli sitä tuhrua niin ei tarvi pelätä mitään tuulimuna-haamua testiin vielä.

Muuten se nyt ei niin harmita etten ollutkaan vielä raskaana. Kun mulla on se yksi matka tulossa tuon seuraavan kierron aikana, niin ei nyt sitten enää tarvi murehtia, että miten siellä pärjää. Ellei sitten nää "pms-oksetukset" osu just sinne,  toisaalta viime kierrolla niitä ei ollut. Joka tapauksessa helpompi reissu siitä näin tulee.

onpas täällä vain paljon tapahtunut...

elenna: tosi harmi juttu :( olisihan tuo ollut jo sinun aika plussata! nyt isot tsempitykset seuraavaan kiertoon!! :)
Korppi: onnea plussasta!! :)
Toive3: onnea plussasta!! :)
Catriona: jospa sitä sulle saatais se plussa tähän kiertoon!! :) tsempitykset!!
Jippiina: nyt vain ovista bongailemaan :)

Itsellä menossa kp8 ja innolla odottelen maanantaihin jos sitä vaikka sillon tai tiistaina aloittas sen oviksen tikuttelun...eipä sen kummempia tänne :)

Ihanaista viikonloppua naiset!! :) Syksyiset plussapuhurit nyt tuulkoon ++++

Voi, höh!! Harmitukset elennalle negasta. :( On kyllä niin ärsyttävä nähdä nega..

Mikäs tilanne Catrionalla? :)

Plussanneille onnittelut tasapuolisesti!! emoticon

ON: Täällä syödään yhä melkolailla sosemaista ruokaa.. Haastavaa vielä tuo pureminen. Sainkin nyt sitten antibiootin kylkiäisenä hiivan. Odotan vaan, että pääsen töiden jälkeen apteekkiin.. emoticon Facebookin ehdin aamusella selaamaan, ja heti ekoissa uutisissa oli kaverin vauvakuvia, ja sitten yksi toinen kaveri ilmoitti olevansa raskaana. Huoh. Pieni kateus nosti taas päätään.. emoticon Täällä on pupuiltu ahkerasti, mutta nyt mä epäilen etten ole ovuloinut ollenkaan. En siis testannut tässä kierrossa, mutta kun mä yleensä tunnen oviksen niin selkeästi. Nyt ei mitään nippailuja missään!! emoticon Hukkaan menneet nekin uimarit. Varmaan toi leikkaus, lääkkeet ja nyt myös hiiva vaikuttavat epäsuotuisasti, vaikka olisinkin ovuloinut. Tänään on vähän tällanen päivä. yk2 kp17

ella84: toivottavast paranet pian, antibioottikuurit on joskus viheliäisii ku saa sit jonku muun vaivan lisäks.
elenna: ite jännitän nyt sitä että miten mulla käy, tärppäiskö ihmeellisest ku tapahtu ylläri että kohtu onkin puhdas alhamdulillah, vai tuleeko menkat parin vko:n päästä ja ennen sitä pms oireet, ei kyl huvittas saada pms oireita takas ne oli mulla niin hirveet useamman kk:n ajan kunnes tulin raskaaks viimeks eli olin jotai 5kk ilman progesteronitablettei ja joka kuukausi raskausoireet siis oli jotai kauheeta, ainoastaa suppareist ja vuodost ties sen et oli tärpänny ku meni kesken. ja vika oliki se kkm. kiertoaki vaikee määrittää viimeaikasten vuotojen takia. toivon että lyhentynyt eli että ois sen 28-30pvä 35-37 sijaan.

harmittaa.. negaa edelleen.. nyt sitten menkkoja odotellessa taas :(
epäilys iskee ettei tänä vuonna taida plussaa tulla :(

plussatuulia kaikille yrittäville ja todella paljon onnea plussan saanneille.

harmittaa.. negaa edelleen.. nyt sitten menkkoja odotellessa taas :(
epäilys iskee ettei tänä vuonna taida plussaa tulla :(

plussatuulia kaikille yrittäville ja todella paljon onnea plussan saanneille.

Heips,
täällä viikonloppu mennyt mukavasti hyvän ruuan ja saunomisen merkeissä. Ihanaa kun ei ole ollut mitään kummempia menoja ja suunnitelmia, kerrankin voi sanoa että on todellakin rentoutunut fiilis viikonlopun jälkeen. :) Peittoakin on muistettu heilutella, vaikka ovis ei varmaan ihan vielä käsillä olekaan. :)

voi höh, elenna. Onko täti vielä saapunut? Noh, saapahan ainakin sitten lomailla rauhassa. jospa siellä kaukomailla olis jotain vauvataikaa ja saisitte siellä vauvan alulle. :)

Korppi: Isot onnittelut plussasta!

nonne: Lähes samoissa mennään, mulla nyt kp 10. Mietin kans että kävisinkö ovistikkuja ostamassa. En oo aiemmin niitten kans pelannut, mutta voisihan sitä kokeilla olisiko niistä jotain apua oviksen bongailussa.

ella84: Toivottavasti ei oo pupuilut mennyt hukkaan vaan uimarit olisivat löytäneet tiensä oikeaan kohteeseen. :)

Gatusa: Hienoa, että siellä onkin kaikki kunnossa. Nyt vain vauvantekohommiin, siis. :)

memmu80: pahoittelut negasta. Samaa oon kans miettinyt, että jos ja kun nyt tästäkään kierrosta ei tärppää niin toiveet on aika vähissä tulla raskaaksi 2012. :/ Vaan ei saa vielä luovuttaa! ;)

..mutta missä on Catriona??

jep jep...kun vaa tietäs onko ovis ollu jo vai ei, toivottavast ei ja sais nyt ku kerran yrityslupa tuli ni sais tärpätä joko täs tai ens kierros :) menkat ei todellakaa houkuta sen vuotamisen jälkee mitä mulla oli koska se oli jotai iha hirveetä. ja pikkunen ois enemmän ku toivottu. eile pitelin sellast ihanaa 4kk ikäst pikkupoikaa sylissä ku miehen sukulaiset kylässä (meille tarjottii taloa heidän läheltä ku miehen setä ei tykkää miten hänen veljensä (mun appi) kohtelee meit, kaikki valheet kääntyki appea vastaa eilen ja kaikki tykkäs meist niin paljo, jee!!!). kyl alko kyyneleet valumaa ku jos ei olis eka menny kesken ni ois melkei samanikänen pikkunen ja yusuf hymyili, naureskeli ja katto minuu niin ihanast.
eikä käly tajunnu kysyä josko mä voisin auttaa häntä ku piti tehä karvojenpoisto vahalla, tulos niillä jotka tuli tekee oli se et isoi mustelmii käsivarsis ja nivusten lähel et melkei näyttää likka r***katult ku niin sopivis kohis mustelmat...mitä lie tuleva aviomies (tänää menee naimisii) tykkää.

Meidän ketjussa on näköjään jotain vikaa tänään... tuo "viimeinen sivu"-linkki ei toimi.

Mulla on ollut aika surulliset fiilikset tässä... tänään kp2. Ei siinä mitään etten ollut vielä raskaana, mutta kun en jaksaisi näitä pahoinvointejakin vielä kaupanpäälle. Ja nyt oon sitten ruvennut miettimään, että onko mussa jotain vialla... tuntuu, että jos on toiveikas, niin siinä ehkä huijaa itseään. No, mutta kai se tästä. Näiden kuukautisten jälkeen pitää kyllä taas tehä se tarkistus-raskaustesti. Alkaa olla ihan normikäytäntö mulla, kun on niin usein kummallisuuksia.

Gatusa, ihana kun oot saanut sellaista pikkusta pidellä :) Minäkin oon nähnyt lapsia tänä viikonloppuna, mut ei ne mun syliin oikein tulleet. Toivottavasti pian saat oman pikkuisen. Ja olisihan se hyvä, jos pääsisitte sellaseen ympäristöön, missä teitä kohdellaan paremmin.

Jippiina, kiva että oot päässyt rentoutumaan. Se on kyllä tärkeetä..

memmu80, pahoittelut negoista :(

Ella84, harmi jos ovis on mennyt ohi. Muakin surettaa toisten lapsia katsellessa... miks meillä on niin hankalaa...

nonne, tsemppiä oviksen bongailuun! :)

Catriona, huolestuttaa, että ootko sä saanut huonot uutiset kun ei susta oo kuulunut... :S

elenna: juu onha se mukavaa pidellä, luonnostaa ku itellä aina tullu tuo et pikkuset ei vierasta. nukahtiki mun syliin oikein. toivottavast tärppäis mut ite oletan automaattisest nyt ettei tärppi käyny ni ei ainakaa pety. mut silti HALUU pikkusen ja heti, olis jo nimiki valmiina tuli kumpi tahansa!!! nuo nyytit pistää kyl vauvakuumeen iha uusii lukemii aina. 
kannattaa tarkastaa ja tietenki voit käydä lääkärissäki vuodon loputtua tarkastuttaas et kaikki on kunnossa hormonitasapaino esim. jne, ehkä ne keksii miten pystyt välttää nuo pahoinvoinnit koska ne on iha hirveit, muistan hyvin omalt kohalt.
vanhin käly piti tänää pikkusta kans sylis ja vaikka on 6 sisarusta ni ei osaa pitää oikein, ei tuken niskaa ja niskaha pienel nytkähti taaksepäin ja itku alko ni otin samantien sylii ja johan loppu itku ja oli niin aurinkoinen. siis vanhin kälyhän ei osaa ees ruokaa laittaa ja ikää n. 40v.

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 65, joista tänne tietoon tulleita keskenmenoja 10.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 8, Marraskuussa 3

Plussista 47 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 9 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Plussanneet
: Älkää unohtako liittyä tänne: Raskaaksi 2012-ryhmässä plussanneet!

Syyskuussa plussasivat: mame, j3nni, vanilj,

Lokakuussa plussasivat: Tantziki, diabolicat, Enah, mamis88, Suhwi, Lumimarja, evo, jessica3

Marraskuussa plussasi: Juliah, Toive3, Korppi

Km: sarah81, mamis88, evo :( :(

Iltaa, leidit! Oltiin reissussa ja nyt kotiin palattuani joudun kertomaan, että täti löysi miut tuolta Savonmualta. Olin päättänyt etten testaa ennen kuin tänä aamuna ja oli näköjään ihan fiksua säästää se testi kun ei sitä sitten tarvittukaan. Isänpäivä ja kp 1, voi tätä riemun määrää... emoticon emoticon

Takaisin