Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
j3nni: Noniin paljon onnea sinullekin! Monesko dpo sinulla on menossa? Ite kans luulin etten luomusti voi tulla raskaaksi mutta ilmeisesti ehkä voinkin kun tää oli ainut luomu kierto hoitojen välissä :D Hui on ihan liian jännittävää aikaa. Toivoisin vain saavani jo sen ihan kunnollisen plussan. :)
elenna: En mä taida uskaltaa lähtee täältä palstalta ennen kuin oon tehty se kunnon plussa testi ja varhaisultra :D Mutta sitten kun joskus toivottavasti tältä palstalta poistun niin sitä mun blogia saa ihan vapaasti seurata. Ja joku saa sitten kunnian jatkaa tuota tilastoinnin ylläpitoa. :)
evo: Kiitos onnitteluista!

Pakko oli tulla pikaisesti toivottamaan suuresti onnea ja paljon tarrasukkia mamelle ja j3nnille! Mahtavaa! Tää on niin parasta. :) Nyt pikkuiset, tarratkaahan lujasti kiinni, teitä odotellaan kovasti!

kiitokset kaikille :) vähän on vielä epävarma olo että voiko tää olla totta =D
mä en voi sanoo että luomuna tuli, kun söin clomeja viimettä kiertoa.. eli clomeilla tää saatu aikaan - ja juuri kun lapsettomuuslääkäri totes sillo kp 16 että ompa limis pieni että vaikee minkää on kiinnittyä ja pam! =D tässä sitä nyt ollaan :)
mame: mää en tiedä dpo:ni sillä kp 16 ei vielä ollu lekurin mukaa tapahtunu ovista ja odotti sitä viikonlopulle, sillo siis oli tiistai, joten nyt viikonloppuna tulis 2viikkoo mahdollisesta oviksesta :)

Onnea j3nni ja mame! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

elenna, meillä on ollu töissä tosi kiireinen syksy, joten siellä ei ehdi netissä surffailla (paitsi ruoksiksella puhelimella) ja iltasin ei jaksa availla kannettavaa, joten puhelimella taas mennään. Sit pitäis vielä ehtii tekee tulevalle anopille sukkia joululahjaks ja paria muuta neuleprojektia, ni tuntuu usein että aika meinaa loppua kesken! 

Miehellä näyttää olevan kiireinen viikonloppu, joten saa nähdä ehditäänkö oletettua ovista hyödyntää ollenkaan...

Tuhannesti onnitteluja jenni ja mame :) Jee, vauvoja vauvoja emoticon

Omaanapaa sen verran että, tein eilen clearbluen tavistestillä sellasen hyvin hailuvan positiivisen, mikä sit katoskin siitä jo ennen kun kenellekään sitä kerkesin näyttää (?) ;) Tänään aamusta toinen cb ja puhdas nega, ja viel iltapäivästä apteekin oma ja sekin nega(?), ELI PIHALLA OLLAAN : D Nyt jo kumminkin dpo 17 vaikka kp vasta 28. Päätin nyt kasvattaa munat ja odottelen joko tätiä tai sit jos ei ole tullakseen (ei tuntemuksia), ni teen seuraavan testin vasta ens keskiviikkona, et sit ainakin näkyy jos on näkyäkseen, eikä tarvii sen koommin ihmetellä!! Paljon anyways luin noista cbn vääristä positiivisista, et liekö sit mulle osunut just joku susi : / Toivottavasti tietyst ei! TIETÄMÄTTÖMYYS SUCKS!

Onneee plussanneille ja paljon jaksamisia meille muille jotka sitä plussaa vielä odottelee!:)
Pitkään oon tätä keskustelua seuraillut, mutta nyt on pakko itsekkin kirjotella tänne.. Mun taustasta sen verran, että: pillerit jätin pois joulukuussa 2011, huhtikuussa tuli sitten plussa mutta se päätyikin tuulimunaan, joka huomattiin harmi kyllä vasta 12+ ultrassa.. olis pitäny käydä varhaisultrassa.!:( Lääkkeillä ei tyhjennystä saatu aikaiseksi, joten jouduim kaavintaan. Nyt sitten uutta kokeilua on ollu heinäkuusta saakka ja välillä tuntuu niin pahalta ku kaverit ja tuttavat jäävät tuosta noin vaan raskaaksi.. huoh.. 
Noooh, ens keskiviikkona "pitäisi" menkat alkaa.. Hope not!
Tsemppiä kaikille!:) <3

Kellitys, Taru81, mekut ja Mamis88. Kiitos kaikille onnitteluista! :) <3

Omaa: Pakko kai se on uskoa että raskaana sitä ollaan. Tein äsken 5½ tuntia mojuneesta pissasta David liuskan ja tuli tummin viiva mitä tähän asti on tullut. Joko mä uskaltaisin iloita?

Hurraa mame, siitä se vahvistuu *tanssii* :) Kyllä mä ainakin olen iloinen. Kun sinä olet ollut niin allapäin välistä... :/ mutta nyt sitten siellä plussaillaan :) :)

En ole saanut aikaiseksi kirjoitella aikoihin, mutta lukemassa olen käynyt aina silloin tällöin, mutta nyt on pakko kirjoittaa ja onnitella, wau, ihanaa mame: kyllä siellä lupaavasti ollaan raskaana, kun viivatkin vain tummuvat!! Onnea ihana hirmusti, pitkä odotus palkitaan! Paljon tarrasukkia matkaan! Onnittelut myös J3nnille!!

Ompas täällä kasa ihania uutisia!! Jippii..mahtavaa mame ja j3nni kanssa!! <3 Nämä tällaiset auttaa kyllä vahvasti eteenpäin kun tietää että toiset on niin kauan yrittänyt ja ei vaan oo luovuttanut vaan jatkanut yritystä -ja sitten se palkitaan!

Mitäs oireita mamella mahtaa muuten olla? ;) Mullon vähän samanlaisia fiiliksiä ku j3nnillä..vähän aikaa on hieman nälkä ja ku laittaa ruokaa nii yököttää suorastaan..sit voi vähän syödä ruokaa ja loput meneeki roskiin. Vessattaa jatkuvaan -mietin jo jäikö mulle siit virtatientulehduksesta joku minitulehdus päälle mut ei mua kyllä kirvele pissalla käydessä eikä muutenkaan oo sellanen tukala olo. Hmm..

Voiii ku mäki saisin nyt tollaset plussat ku mame ja J3nni <3

Aivan älyttömän mahtavia uutisia täällä! Hurjasti onnea mame ja j3nni!!!! Omaa pikaisesti että kp 1 ja yk 4 lähti vihdoin käyntiin. Jospa nyt mikään ei enää häiritsisi mun hormoonitasapainoa..?

Ooh, ensinnäkin, paljon onnea mame ja J3nni!! :)

Tsemppiä kaikille jännääjille ja pahoittelut niille, kenen luokse täti on tiensä löytänyt.

Oon kyllä tipahtanut aivan kärryiltä tämän palstan kuulumisista, häät ja muutto aiheuttaneet sen, että koneella ei oo ehtinyt moneen viikkoon käydä kuin pikaisesti pakolliset asiat hoitamassa. Mutta tänään vanhan asunnon avaimet luovutettu ja uuden kodin kuosiin laittaminen alkaa. Nyt ehtii vähän jo hengähtää. :)

Omasta tilanteesta sen verran, että kp 32 ja menkoista ei tietoakaan. Kierrot kuitenkin olleet aika epätasaiset ja tuntemuksista päätellen ovis olisi ollut vasta viikko sitten? Let's see..

mame: ihanaa että siellä on viiva vahvistunut, niin on täälläkin :) Toivotaan nyt parasta, että meidän pienet jaksaa pitää kiinni ihan loppuun asti. :)

Kiitos kaikille onnitteluista!
Ootte ihania! Ja voin sanoa, että tunne on vieläkin uskomaton,  mutta kyllä se pakko uskoa on että raskaana ollaan tän testinkin perusteella:
IMG_2716 Ylempi siis aamuinen ja tuo alempi eilinen.. :)
Ja kaikki on niin mahdollista, meilleki tuli vuosi yritystä täyteen ja 5kk söin clomeja ja sitte tosiaan hakeuduttiin yksityiselle avalla hoitoon, ja mää ostin jo kaikki enskiertoa varten nuo piikityslääkkeet jne ja sitte, hihihih, pistää vähä hymyilyttää :)
Paaaaljon plussia toivottelen!!! Tuun taas kertoilemaan kun oon tehny digitestin :)

Täällä taustailtu ja käyty aktiivisesti lueskelemassa, pysynyt nyt pois sen varhaisen km jälkeen ja tässä on kuulkaas tapahtunut niiiiiin paljon kaikkee et niistä sit joskus ajan kanssa enemmän...Mut nyt ei oo mun aika vuodattaa vaan...........

oli kyllä pakko tulla jo kirjottaankin, MAME Tuhannesti onnea emoticon  täällä tuli kyynel silmään kun luin sun kirjoituksia...vihdoinkin! Olet niiiiin ansainnut plussan ja kohta perustat tonne kesäkuun ketjua jonne mäkin toivottavasti ens viikolla tuun liittyyn ;) Lueskellu sun blogia myös nyt ahkerasti.

Ja J3nnille tietenkin kanssa hirmuisesti onnea!! niin se elämä yllättää kun sitä vähiten odottaa :) itsekin siellä AVA.lla kerran vieraillut, toivottavasti jää vierailut lyhyeks :)

Jessica

elenna: Määäkin tanssin ja hurraan :) Ja mulla on vahva usko että sinäkin pian plussaat :)
pikkutonttu: Kiitos onnitteluista! Toivon kovasti ettei nyt menisi mikään enää pieleen.
Sli: Kyllähän sinäkin nyt plussaat!
nobody: Kiitos onnitteluista! Pahoitteluni uuden yk:n alkamisesta :/
mimsu: Kiiiitos onnitteluista! :)
Jippiina: Kiitos onnitteluista! :) Toivottavasti sielläkin tärppi olisi käynyt!
j3nni: Jipiiii! :) Sulla onkin ihan kunnon viivat siellä! Koska teet digin? Mä teen huomen aamulla!
jessica3: Voiii kiitos onnitteluista ja tuu sit kans kesäkuisiin! :)

Omaa:  Tänään (dpo 14) aamulla Clear Bluen testi näytti tältä:

Erään kaverini sanoja lainatakseni: "Täytyy kyllä olla taikuri jos tuo ei ole plussa". Itse kuitenkin kuumeisesti olen lueskellut eri testien palautteita ja siitä early predictorista ja tuosta clear bluesta ei ole ollut paljon kehuja. Kuulemma näyttävät ihme haamuplussia vaikka ei raskaana olisikaan. Joten vieläkin pelottaa ihan sikana.

Sitten toiseen asiaan. Joku tässä joskus kyseli mitä oireita minulla on ollut joten listaampa niitä nyt sitten tähän sitä mukaan kun muistan.

Dpo 1 -> Rintojen ja etenkin nännien arkuutta, valkovuotoa joka päivä, mielialan heittelyitä lisääntyen
Dpo 4 -> Munasarjojen alueella nippailua, alapäässä outo kouristeleva tunne, virtsaumpi
Dpo 9 -> Epämääräinen tunne henkisesti
Dpo 12-> Jatkuva nälkä

Eli ei oikeastaan mitään kovin hyvin tunnistettavissa olevaa tuntemusta. Aivan hyvin voisivat enteillä alkavia menkkojakin.

Ps: Jos minä nyt olen raskaana niin onko joku halukas jatkamaan tilastointi perinnettä?

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 53, joista keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 2.

Plussista 36 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

mame: Jos tuo ei ole plussa, niin haha, täytynee laittaa palautetta menevään clear bluelle että mitä testejä nää oikee on.. toi on kyllä selkeä plussa :D
aattelin kans huomenna aamulla tehdä digin:)
sitten ku se sanookin että ei raskaana nii mää revin perseeni :D Ei se voi sanoo! Ku oon tehny tänääkin kaks erimerkkistä testiä ja eilen kans.. =D ja mulla tuo viiva on vahvistunu huomattavasti kuten tuosta ylemmästä kuvasta huomaa, mutta tosin on olokin sen mukainen! Siis voi tätä yökötysolotilaa.. Koko ajan yökötysolo, mies oli laittanu dödöö nii yökkäilin varmaa viis kertaa.. autossakin tulee yökötysolo, siksi kannanki aina mukanani mehua joka auttaa siihen olotilaan:)

Onkohan mulla kierto kuitenki ihan sekasin vai mitä tää on? Eilisestä ollu nännit hellinä ja tänää on juilinu vatsaa siihe malliin ku ois menkat alkamas, mut ei kuitenkaa oo alkanu, nyt kp14. Käytiin miehen kans sen autokerhon miitissä, syötiin tuhdit hampurilaiset ja sen jälkee kaikki ruoka on haissu tosi voimakkaasti mun nenään ja oon ollu koko illan ihan puhki. Kohta varmaan suihkun kautta unosille.

Voihan tää olla ihan kuviteltua, mutta silti aion huomenna hakea apteekista pari testiä ihan vaan varuiks. Ei ne testit varmaan kuitenkaan parissa viikossa vanhene...

Moi,

Taru81, nännit voi tulla aroiksi ovulaation aikoihin tai heti sen jälkeen. Ja kyllä se muitakin oireita voi aiheuttaa. Luulenpa että sellasista saattais olla kyse. Ei ne testit vanhene, joten ohan niitä tietysti ihan hyvä olla varastossa ;)

j3nni, sun plussaviivahan oli vahvistunut oikein kauniisti :) Kyllä digi varmasti sanoo samaa :)

mame, ei sulla oo hätäpäivää, kun oot kerran tehnyt vieläpä kolmenlaisia eri testejä :) Ne davidit nyt ei ainakaan näytä vääriä plussia ja kyllähän tuo CB:n plussakin ihan selvä on :)

Täälläpäs mennään kp10 kohdalla yrityskiertoa nro 2 kaavinnan jälkeen. Häiritsevät oireet on helpottaneet ja tuntuu paljon paremmalta niin henkisesti kuin fyysisestikin :) Vielä saisi tuo sitkeä flunssa ottaa lopulliset hatkat ja viime viikolla paikattu hammas rauhoittua omaan koloonsa. Niin joo ja kutinat saisivat pysyä poissa kun oon nyt lopettanut taas hiivakuurin. Sitten olisi oikein hyvä.

Kas kummaa, että näitä tuntemuksia on tullu nyt mietittyä tässä illan ja aamun aikana, niin mulla oli vuodon jälkeen lima kirkasta ja sitkeetä ja nyt muuttunu vaaleeks ja ei niin sitkeeks. Mahtaako olla mahdollista, että viimisten pillerimenkkojen jälkeen oisin ovuloinu heti?

Juilinta vatsassa jatkuu, samoin nännien arkuus. Nyt aamusta on pikkasen ollu etova olo. Viel pitäis 3,5 tuntia odotella apteekin aukeemista ja sit viel huomisaamuun testin kans.

Takaisin