elenna: Määäkin tanssin ja hurraan :) Ja mulla on vahva usko että sinäkin pian plussaat :)
pikkutonttu: Kiitos onnitteluista! Toivon kovasti ettei nyt menisi mikään enää pieleen.
Sli: Kyllähän sinäkin nyt plussaat!
nobody: Kiitos onnitteluista! Pahoitteluni uuden yk:n alkamisesta :/
mimsu: Kiiiitos onnitteluista! :)
Jippiina: Kiitos onnitteluista! :) Toivottavasti sielläkin tärppi olisi käynyt!
j3nni: Jipiiii! :) Sulla onkin ihan kunnon viivat siellä! Koska teet digin? Mä teen huomen aamulla!
jessica3: Voiii kiitos onnitteluista ja tuu sit kans kesäkuisiin! :)
Omaa: Tänään (dpo 14) aamulla Clear Bluen testi näytti tältä:
Erään kaverini sanoja lainatakseni: "Täytyy kyllä olla taikuri jos tuo
ei ole plussa". Itse kuitenkin kuumeisesti olen lueskellut eri testien
palautteita ja siitä early predictorista ja tuosta clear bluesta ei ole
ollut paljon kehuja. Kuulemma näyttävät ihme haamuplussia vaikka ei
raskaana olisikaan. Joten vieläkin pelottaa ihan sikana.
Sitten toiseen asiaan. Joku tässä joskus kyseli mitä oireita minulla on
ollut joten listaampa niitä nyt sitten tähän sitä mukaan kun muistan.
Dpo 1 -> Rintojen ja etenkin nännien arkuutta, valkovuotoa joka päivä, mielialan heittelyitä lisääntyen
Dpo 4 -> Munasarjojen alueella nippailua, alapäässä outo kouristeleva tunne, virtsaumpi
Dpo 9 -> Epämääräinen tunne henkisesti
Dpo 12-> Jatkuva nälkä
Eli ei oikeastaan mitään kovin hyvin tunnistettavissa olevaa tuntemusta. Aivan hyvin voisivat enteillä alkavia menkkojakin.
Ps: Jos minä nyt olen raskaana niin onko joku halukas jatkamaan tilastointi perinnettä?
Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 53, joista keskenmenoja 7.
Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 2.
Plussista 36 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 9 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.
Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)