Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elenna: Juu kyllä sitä blogia saa käydä lukemassa. :) Aika paljon samaa asiaa kuitenkin kun täälläkin. Mulla toi painon pudotus tyssäs jotenkin ihan seinään. Jos sulla on usein hiivatulehduksia niin kannattaa syödä maitohappobakteeri tabletteja...
iinaZ: Tervetuloa.
Hurick: Musta tuntuu että olin ite paljon halukkaampi seksiin sillon kun söin pillereitä. Tsemppiä oviksen bongailuun.
Zaraah: Jännitys ja ressi saattaa viivästyttää niitä menkkojen tuloa.
nobody: Alkoikos menkat ajallaan?
Virkkuli: Mulla ainakin tosiaan tässä muutamassa kk:ssa mennyt asiat lujaa eteenpäin, mutta tänään sitten tuli seinä vastaan :/
Nella^^: kyllä niitä mukamas oireita on itelläkin ollut useissa kierroissa. :)
Kellitys: Pahoitteluni siellä jylläävästä flunssasta.

Omaa:Kävin tänään ultrassa.  Kohdun limakalvo oli vain 6mm, molemmissa munasarjoissa pco. Oikealla puolella kuitenkin yksi johtofolli, mutta sekin oli vain 14mm. Noh ei siinä vielä mitään.Tarkoitushan oli aloittaa Menopurin pistely, mutta eipä sitä nyt sitten aloitettukaan koska ne vaativat jatkuvaa seurantaa (useana pvänä viikossa) ja se on mahdotonta, koska tuo lääkäri tosiaan on tk:ssa ultraamassa vain maanantai iltaisin. Kyllä hän sitten kysyi että olisiko minun sitten mahdollista käydä seurantaultrissa lääkäritalolla. Kysyin sitten että no minkähän hintasta se mahtaa olla niin vastaus oli että alkaen 100 euroa kerta EI VITTU! Siis 100 euroa! Eli jos viikossa pitäisi käydä vaikka kaksi kertaa ultrassa niin se tekisi yhdelle kierrolle hinnaksi 800 euroa plus tietysti ne lääkkeet eli se tekis sitten 1000 euroa/kierto. Sanoin sitten että ei tuu kyllä onnistumaan. Mistä vitusta mä yhtäkkiä tollasen summan repisin. Oli sitten pakko kieltäytyä. Sovittiin sitten, että syön tässä kierrossa Terolutit, että menkat tulis ajallaan ja sitten jatkan Femareilla niin kauan että päästään naistentautien polille jytkympiin hoitoihin. Muistaakseni se jonotusaika polille oli n. puolivuotta joten tässä saa nyt sitten odotella tuonne joulukuulle. Kiitos taas vitusti ylemmät voimat. Yk 12, Kp 11

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 50, joista keskenmenoja 7.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 7.

Plussista 35 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 8 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 7 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.

Uudet jäsenet: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meidän pidempään palstalla olleiden taustoihin täällä: Raskaaksi 2012 jäsenien taustat. Voitte myös halutessanne kirjoittaa sinne omista taustoistanne! :)

Heips, Täällä edelleen nippailuja ja tuntuu että hajutkin tuntuis herkemmin kuin ennen. Mietin jo pitkään että testaan vasta viikonlopuna kun kiertopäivät olis suurinpiirtein tapissa, Mutta... tekis niin mieli jo tietää. Mitäs sanotte, kannattaako vielä testailla? Mulla on kaapissa odottelemassa 5 kappaletta halpistestejä...

Heippa kaikille! Onnea plussanneille ja harmittelut tädin kohdanneille.
Täälä ois lähtö lämpimään ensi viikon tiistaina, ihan kahdestaan äidin kanssa :) miehet jää eläinten vahdeiksi.
Ihanaa päästä vähä rentoutuu, tiistaina ku lähetään niin olen ollu vuoden töissä ilman mitään lomia :S, ni tulee ihan tarpeeseen!

Kirjottelu jääny vähille tässä kaikessä hälinässä, jos nyt yrittäis taas pysyy kärryillä :)
Yk 6

mame: Voi hittojen hitto miten p*ska tuuri voikin olla. :( miten voikin olla että joku lääkäri käy vain kerran viikossa yleisellä puolella? :( Ja juma mikä hinta on mokomalla ultralla saamari. Kuuluikohan noihin nyt sitten KELA-korvaukset kanssa? Meinaan jos se vaikka puolisstuisi tuosta toi summa niin ei se ihan hirveen kallista olisi jos muutaman kerran vaikka yrittäisi. Mutta ymmärrän kyllä että melkonen v*tutus mahtaa olla. *Voimahali*
Oli muuten mukava lueskella tuota sun blogia..muutamaan muuhunkin vastaavaan blogiin tuli tehtyä tuttavuutta..noito on mukava lukea..raskausblogeja vielä kivempi mutta niitä lukee kyllä aina himena kateellisena.

Mä otin ja tilasin Pre-Seediä jonka pitäisi tulla huomenna ja tuli tilattua myös ovis testejä (Clearbluen) ja huomenna alan niitä kans tikuttamaan koska nyt mä en missaa sitä saamarin ovista..mieheke on kans 'valmiina'..hänen neuvo on että sekstaillaan niin usein että ei ainakaan jää siitä kiinni. Viime kierrot on hyödynnetty nimittäin hieman sanoisinko laiskasti.

Josma, mukavaa lomaa :)

hehel, kannattaa miettiä, mikä on sulle helpointa... jos saa negan, niin siinä usein alkaa vaan miettimään, että tuli testattua liian aikaisin. Toisaalta se voi viilentää liian nopeasti kasvavaa innostusta, mikä voi olla hyväkin. Jos saa aikaisen plussan, niin kannattaa muistaa, että kuukautiset voi siitä huolimatta alkaa ajallaan...halusiko silloin tietää plussasta vaiko eikö? Itse en tykkää testailla liian aikaisin siitä syystä, että tunnen itseni tyhmäksi negan saatuani ja vielä enemmän sen takia, että negan jälkeen on kurjaa odottaa menkkoja. Sen sijaan jos menkat alkaa, niin samalla alkaa myös uusi kierto ja on vähemmän odottamista :)

mame, sullahan on tosi hyvä tuo painoindeksi :) Eipä varmaan ole tarvettakaan tiputtaa enempää... mulla on nyt 22,6. Onneksi normaalipaino, mutta muistan hyvin kun painoin reilut 5kg vähemmän... ;) Pahoittelut, että sulle tuli huonoja uutisia taas :( :( Millaisia toiveita teillä olisi onnistua tuon pelkän Femarin avulla? Eikö noista ultrista tuu paljousalennusta :O :(

Kellitys, flunssan poispuhalluksia sinne!

Nella, toivottavasti sinun tilanne selviää pian. Se voi olla myös joku hormonihäiriö (johtuuko sitten stressistä vai mistä), mistä syystä olisi raskausoireita. On toki niitäkin, kellä jostain syystä plussa näkyy vasta tosi myöhään.

elsiina, kiitoksia muistutuksesta ja noin se varmaan on. Kyllä minustakin tuntuu, että omalle kohdalle osuneet viiveet ovat ehkä kasvattaneet jotenkin. Ainakin on ollut aikaa huomata, että ihan oikeasti haluan sen lapsen. Tsemppiä teillekin :)

iinaZ, suuret pahoittelut siitä, mitä olet aikaisemmin joutunut kokemaan yrityksen yhteydessä :( :( Itsekin oon huomannut, että mieliala on välillä kovilla...ei ihme, että monet masentuvat lapsettomuuden takia :( Mä oon testannut aikaisimmillaan dpo12...nega tuli. Missä määrin sinun mies on vastaan neljättä lasta? Ootteko jutellut aiheesta paljon, olisikohan toiveita, että hänellä mieli muuttuisi? Varmasti olisi hyvä saada hänet mukaan tähän projektiin... Tsemppiä sinne!

Sli, hyvä, että mieskin on siellä mukana. Toivottavasti nyt viimestään tärppäisi teillä.

Näköjään palasin nyt vähän aktiivisemminkin tänne foorumille. Piti yrittää olla vielä "henkisesti yrittämättä" ja en mä nyt suuremmin oo vielä kuumeillutkaan, mutta tänne kirjoittelu on vaan tullut sellaiseksi mukavaksi tavaksi jo vuoden ajan... Mulla olisi näköjään menossa dpo5. Pidän todennäköisenä, että limakalvot eivät ole vielä siinä kunnossa, että kiinnittyminen onnistuisi...mulla on aikaisemminkin sanottu olevan melko ohuet ne limakalvot. Se kierto missä viimeksi tärppäsi oli normaalia pidempi. Toivottavasti seuraavat kuukautiset olisivat mahdollisimman normaalit :) No kyllä mä ihan vähän toivon silti ;)

Heimoi vaan kaikille!

mame; voih, ikävä kuulla. Kovasti koetellaan näköjään ihmisen jaksamista. Ja onpahan kallista lystiä tuo yksityisellä käynti! Kertakin yksityisen puolen ultrassa tuntuu jo lompakossa, saati että siellä pitäisi laukata viikottain jopa useampaan kertaan. Toivotaan että pääsette pian julkisella puolella. Hurjasti pitkää pinnaa, jospa se palkintokin sitten tulisi aikanaan odottamisesta! Lupaan pitää peukkuja teille emoticon

Useammalla jyllää flunssaa; niin meilläkin. Minä sairastelin pari viikkoa taaksepäin lievänä versiona flunssapöpöä ilman flunssaa tai yskää, poika sairastaa sitten minunkin puolesta. Jo kolmisen viikkoa enemmän tai vähemmän nuhanenä tai yskäinen, eikä tunnu loppuvan. Neuvolalääkärissäkin meidän omalääkäri sanoi, että menee se ohi, mutta on vaan pirun sitkas. Nyt sitten isäntä sairastaa, ilman kuumetta mutta on ihan kanttuvei koko mies. Koittakaahan parannella, muistakaa lääkitä sopivasti itseänne emoticon

Kellitys kirjoitteli tuosta aloittamisen ajankohdasta. Enpä näköjään ole ainoa, joka laskelmoi työkuvioiden vuoksi raskautumisasioita. Mulla on määräaikainen työsoppari nykyduunissani ja sen koeaika on 3kk; yksi niistä on jo lusittuna, joten laskeskelin että jos tässä kuussa pamahtaisi punaväriä testiin, saisin ehkä juur ja juur peitettyä raskauteni koeajan loppuun saakka. Tokikaan, en usko että joutuisin pihalle millään verukkeella duunistani, koska siihen on kovin vaikea saada uutta ihmistä - ja kokeilijoita on ollut jo ennen mua, heikoin tuloksin. Ainoa juttu olisi, että joutuisin varmasti jäämään aiemmin pois duunistani.. esikolla olin sairaslomalla hyvinkin varhaisesta vaiheesta supistelujen takia emoticon  

Tädin visiittejäkin taisi olla, ei oo kivoja juttuja kun toivoisi jotain muuta - mutta hei, kohti uutta kiertoa, jos positiivisesti halutaan ajatella emoticon

Nellako se kirjoitteli raskausoireista mutta negoja testejä tippuilee? Minulle on kans käynyt noin. Nuorena tyttösenä, kun pillereistä huolimatta raskauduin eräälle "sunnuntaiseuralle", tein monen monta testiä kotosalla ja aina ne oli negoja. Lopulta tk:ssa varmistui tulos, kun olin käynyt opiskelijaterveydenhuollossa valittelemassa vatsakipujani ja lääkäri kertoi, että olen raskaana. Melkoinen pommi! Raskaus, mistä meidän 4v sitten syntyi, oli tjot- ajattelulla alkunsa saanut, noin vuoden työstetty tulos; tikuttelin oviksiakin muistaakseni, kun oma vauvakuume oli kova.. tein monen monta raskaustestiä kotosalla, eri testeillä, aina negoja. Tk kertoi tälläkin kertaa; olin ollut ajatuksella, etten ole raskaana, mutta lupasin viedä näytteen. Mun piti vielä silloin aloittaa Terolutit tasaamaan kieroja, ellen ihan väärin muista ja testi tehtiin varalta. Lääkäri soitteli jo reseptiasioita ja kyseli kierrosta ja puhelun lopussa vielä sanoi, että voisit tuoda pissanäytteen.. sanoi, että on tuotu, tuloksia odottelen. Se katsoi koneelta ne, tuli hiljaista hetkeksi ja sitten tuumasi, että onneksi olkoon, olet raskaana. Olin töissä ja sillä hetkellä meni pasmat sekaisin. Pomo ihmetteli (joka on myös hyvä ystäväni), sanoin että nyt minä lähden takapihalle hetkeksi ja palaan kohta. Möläytin jopa hänelle uutiseni emoticon  Noh, pitkän kaavan kautta kerrottua, mutta tarinan opetus oli, lääkärin näkemyksen mukaan se, että mun raskaushormoniarvo nousee toooooosi hitaasti, tästä syystä kotona en saanu plussaa - enkä tosin muista millä päivillä edes testasin. Joten Nellalle vinkiksi, että odottele rauhassa ja jos tätiä ei näy kohtuuajassa, tee uusintatestiä.

Loppuun tutut omanapajutut; su-iltana haalea ovistikutus, tänään aamulla voimakas ovisplussa, samoin vielä illalla. Talletuksia viikonlopun ajalta, harmi kun ei mies tänään flunssan kourissa jaksanut alkaa millekään. Ovisfiilinkiä reilusti ilmassa. Eilen nivuset huusi hoosiannaa töissä ja vähä nippaili alamahaa ja muniksia, tänään nivuset huutaa koko ajan hoosiannaa ja töissä melkein piti jo käpertyä kaksin kerroin hetkeksi kun nippaili niin voimakkaasti. Turvonnut olo, niinku pullataikinalla ja mahassa kuplii ja kiertää. Muutenkin tuntee taas olevansa nainen, kun sieltä täältä ja tuolta jomottelee. Mutta, sepäs tietää sitä, että jotain tapahtuu ja toivoa sopii, että tästä vielä plussatuulia kehkeytyisi emoticon

Tarrasukkia, vauvaliimoja ja kaikenmoisia plussia jokaiselle meistä!

iinaZ, Toivottavasti vuoto loppuu eikä ole mitään vakavaa! Tsemppiä!

butterfly85, Onnea oviksen bongailuun! Täällä myös alotetaan tänään bongailu, toivottavasti löytyy! :)

mame: Kyllä pisti ärsyttämään toi ultra-homma!! Eikö sen tk:n pitäisi ostopalveluna hoitaa nuo ultrat?! Kyllähän sitä saa kaupungilta maksusitoumuksen yksityiselle hammaslääkäriinkin, jos heillä ei ole kiireaikoja tarjolla..

TERVETULOA myös kaikki uudet!!

Omalla suunnalla on hiljaista vauvahomman kanssa tällä hetkellä. Tilasin kyllä raskaustestejä kotiin valmiiksi, mutta tässä kuussa ei yritetä. Multa pitäisi poistaa kolme viisuria, ja hammaslääkärikammoisena mä en pysty hoitamaan niitä vain puudutuksessa/rauhottavilla. Eli niinkin romanttisen huomenlahjan mieheltä sain/saan, että yksityisellä hoidetaan ne pois nukutuksessa. Perjantaina on nyt sitten ensimmäinen tarkastus yms. ja aletaan varaamaan sitä nukutushoitoa. Kallista hommaa, mutta kun ei pysty. :`( 1vuotiaana katkesi tarhassa etuhampaat ja siitä lähti tämä kammo. Tulee itku jo odotushuoneessa.. Aikuiselta ihmiseltä.. emoticon I know.

Nyt jatkamaan vapaapäiväilyä hulivilin kanssa. Illalla mennään keilaamaan. Ihan järkkyä, että enää 1kk 1pv niin täyttää 5 VUOTTA!! emoticon 

Ella84, pelot on kurjia :( Eipä niistä niin vaan eroon pääse. Hyvä, että miehesi ymmärtää asian... Minustakin tuntuu, että mies on alkanut ymmärtää mun kummallisuuksia paremmin...pitkän parisuhteen hyviä puolia :)

Hurickille ja muille oviksen bongailijoille tsempitykset!

Tännekin meinaa flunssaa pukata. Ainakin yöllä oli kurkku kipee ja nyt sit on ollu huono olo koko iltapäivän. Epäilisin jo raskauttakin, mut ei kai nyt dpo6 mitään pahoinvointeja vielä tule. Eikä mun ees pitäis olla täällä foorumilla vielä miettimässä tätä asiaa, kun kunnollsia menkkojakaan ei ole tullut kaavinnan jälkeen :O

hehel: Ei kannata vielä testata jos ei oo oletettu menkkojen alkamispäivä.
Josma: Harmi että sinäkään et ole plussannut :/
Sli: Ei korvaa Kela ei. Ilmeisesti jossain pääkaupunkiseudulla yksityiselle voi päästä ultraan alle satasellakin (alin hinta 50 e) mutta vittuku täällä pohojammaalla ei oo paljoo valinnanvaraa mihin mennä. Kiitos voimahalista ja tsemppauksesta! :) Ja kiva kun oot tykänny blogista, vaikka se onkin tollanen aika masentava kaikin puolin. :D Välillä vaan on niin vaikee pysyä positiivisena. Itelle tuli pre-seed tänään. Ovis pitäs olla to tai pe. Sitten sitä testaamaan :)
elenna: Ei tuu ultrista alennusta. Ja juu oon tosi normaalipainoinen, mutta kun joskus painoin kans sen viitisen kiloa vähemmän niin jotenkin tää normaalipaino tuntuu liian painavalta. Femareitten kans onnistumisen mahdollisuus onnistua on aika olematon. Ne nyt käytössä lähinnä siksi että kierrot pysyis ees siinä 28 päivässä. Mutta toisaalta ihmeitäkin sattuu joten voihan se olla et ne tekis taas yhden sellasen  hyvän munasolun joka vois hedelmöittyä. :) Ja oikeesti on tosi kiva kun teitä "vanhoja" on alkanut oleen täällä taas aktiivisemmin. <3 Hetken oli vähän yksinäistä kun täällä oli vaan uusia ja sitten minä :D Pahoitteluni muuten sinnekin tulleesta flunssasta!
Hurick: Kiitos tsempeistä. Mitä nyt äkkiä laskeskelin tässä niin joskus tammikuun lopussa päästään viimestään sinne julkiselle jatkohoitoihin. Oh goooooood tuntuu niin pitkältä ajalta. Hyvä kun saitte ovistakin hyödynnettyä.
iinaZ: Kiinnittymisvuoto ei oo kirkasta veristä vuotoa vaan lähinnä sellasta vaaleanpunaista limaa. Joko menkat etuajassa tai sitten ovulaatiovuotoa tai sitten km tai joku tulehdus. Kannattaa soitella gynelle aikaa.
butterfly85: Käske miehes alkaa syömään sinkkiä. Se ainakin teki mun miehestä erittäin innokkaan noihin puuhasteluihin :)
Ella84: Raskausajan ultriin vaan saa maksusitoumuksia. :/ Hyi multa kans poistettu viisurit. Niiden poisto oli ainakin mulla yhtä tuskaa. Ensin ne tulehtu ja sitten kun menin lääkäriin niin puudutus ei tehonnut sen tulehduksen takia. Uuh. Onneks sä saat nukutuksen.

Omaa: Kp 12 meneillään. Oviksen tikuttelun aloitin eilen. Ultran ja tikuttelun perusteella ovis olisi torstaina. Sitten testaillaan pre-seediä.

Oooo! Syy ensimmäiseen ja outoon vuotoon lienee ovulaatiossa! Ei ole ennen moisia ollut, mutta ei ole googlen mukaan monella muullakaan. Jäädäänpä laskemaan päiviä ja katsomaan mitä tuleva tuo. Oilin ainakin tikutin tänään Davideilla melkein tasavahvoiksi..

"Ovulaatiovuoto: Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen. Hoitoa ei yleensä tarvita ja vuodon syy voidaan varmistaa papa-näytteellä  ja kohdun limakalvosta otettavalla imunäytteellä.(Ovulaatio: munarakkulan puhkeaminen ja sitä seuraava munasolun irtoaminen munasarjasta.)"

Miten ihmeellistä että just kun tulen tänne omaa asiaa ihmettelemään, niin joku toinenkin on laittanut saman pulman. Mulla siis myös, melko kirkasta vuotoa, nyt kp 12 ja eilen tuli pitkin päivää niukasti. Vieläkin pyyhkiessä. Luin myös tästä oviksen aikaisesta vuodosta et joillekin tulee ja toivon et se nyt sitä olis. Outoa vaan kun kierto mulla keskimäärin 30pv, toisinaan 33. Niin eihän oviksen vielä pitäis tulla. Tää jos sitä ovisvuotoa on, niin mullahan pitäis alkaa sit menkat n. viikkoa aikaisempaa aiemmin. Tästä tuli vissiin sit vaan lyhyt kierto. Mut koskaan ennen mitään ovisvuotoja ole tullut! Nyt on sit kyl peittoo heiluteltu, et toivottavasti tärppää <3

Mulla näyttäisi vuoto jo loppuneen, eli 2 päivää kesti. Pyyhkiessä bongattu vähemmän ja kupin kanssa enemmän. Ei tuntemuksia. Yskän pidin viime viikolla jolloin Oilikin oli kylässä, joten liekö sillä merkitystä.. Kierto olisi oletetun Oilin mukaan 32-33 (28-36). Jenkkisivujen mukaan oilivuodon aikaan on "major mahdollisuus" tulla raskaaksi. Toivotaan niin! :)

ELLA84 Mä tiedän tasan ton fiiliksen mä parun hamaslääkärissä verikokeissa yms. Tarttiskin mennä tarkastuttaan onko purukalusto kunnossa. Pöh ja ärrmurr bongasin kyllä oviksen mutta mies ei syttynyt. Onko täällä muuten muita joiden urokset sitä mielrä, että ovis =hömppää millä taoitte järkeä?

Voi harmi butterfly, mitä sun miehes kinnaa : / Mä aloin miettii tätä, näitä meiän muutamaa kiertoa kun nyt ollaan yritetty, ni ollaankohan me tarpeeks edes pupuiltu? Jotenki sellanen olo et oviksen aikaan joo, mut et riittävästi. Koska ei senkään ajankohdasta voi olla täysin varma, kun en ole tikutellut, pelkästään omien tuntemuksien varassa ollaan menty. Pidin palopuheen toissapäivänä miehelle, et se on nyt niin jos vauvaa halutaan, oviksen aikaan viikko tai kaks joka toinen päivä! Kyllä se siihen suostu, sillä kun on motivoimassa se ettei haluis jo iän puolesta hirveen kauaa odotella, vaiks eihän me mitään vanhoja olla! Mut hänel on tällanen ajatus et lapset mahdollisimman aikaisessa iässä.. Selitin samalla miehelle näitä ovisjuttuja, kun olin netistä opiskellut taas uutta, se pyöritteli silmiään ja lähti tupakalle, kiinnosti ku kilo paskaa :D Ei varmaan varsinaisesti pidä sitä minään hömppänä, mut ajattelee varmaan et less is more -tietoo :D Kun ei se niistä muutenkaan mitään tajua.

Sanoi kyllä eilen, et huomennahan on taas lapsenteko päivä <3 Just niin ihanan miesmäisesti :D

Täällä mies kyllä syttyy kun vähänkin vihjasen että tänään vois keskittyä "parisuhdeaikaan". Meillä kun ei ihan hirveesti peittoa heilutella, hyvä jos kerran viikossa, joten kaikkina "extrakertoina" mies on kyllä ihan täysillä mukana. Vauvantekohommista en kyllä puhu, koska se tosian välillä tuntuu olevan aikamoinen seksintappaja.

Hmm, kp33, oliskohan jo testipäivä? Minä jo suunnittelen täällä laivareissua lokakuulle... Noh, saapa nähdä käytänkö "kaljarahat" vauvanvaatteiden shoppailuun tukholmassa ;)

mamelle tsemppiä, josko nyt olisi teidän vuoro, kaikki poppaskonstit käyttöön vaan, eipä niistä haittaakaan oo.

nobody: Kiitos tsempeistä! :) Toivottavasti laivareissusta huolimatta tärppi kävisi teillä :)
mekut: Meillä pupusteltiin lapsettomuustutkimuksiin asti suunnilleen joka toinen pvä mutta lääkäri sano, että se on ihaaan liikaa. Että ennen ovista ei sais olla yhdynnässä 3-5 päivään ja sitten oviksen aikaan vain joka toinen pvä ja sitten oman maun mukaan muuten. Meillä enemmän ollut ongelma olla harrastamatta seksiä. :D Onneks ite ei oo koskaan tarvinnut pitää mitään palopuheita kun mies on ihan itsenäisesti googlettanut asioita. :)

Omaa: Kp 13 meneillään ja ovistikkujen viivat on vahvistuneet vähän joka päivä. Oletettavasti siis ovulaatio on huomenna tai viimestään sitten perjantaina.

Takaisin