Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame hyvältä kuulosti tuo teidän neuvolakäynti! :) Aina on helpotus kuulla, ettei taustalla ole ainakaan tietämättä pcota taikka endoa :) Kertoiko vyöhyketerapeuttisi, mistä tuota Latensin D6 saa tilattua? Mielenkiinto herää aina heti kaikkeen tuollaiseen :) Minäkö muka epätoivoinen kuumeilija?!? :D Melko pitkään tuo keho voi sitten pillereiden lopettamisen jälkeen olla unessa :O Aika jännää kyllä, tai selityksenä tietty looginen :) Tsemppiä labroihin ja näytteisiin :)
Me muuten mennään jälleen Kainuun järven rannoille pariksi viikoksi :) Jos teltta olisi, voisi sinne sen pystytellä ;-)

Aurinkoista keskiviikkoa tänne! :)

mame - Sinulla kuulostaa  menneen hyvin tuolla perhesuunnitteluneuvolassa!! :) Toivotaan, että saatte vastauksia ja neuvoja joita olette kaivanneet! :)
Ja joo ehkä täällä on pieni mahdollisuus vielä plussaan jos kiinnittyminen olisi tapahtunut viime to tai pe, mutta en jotenkin jaksaisi uskoa. Kyllä sitä niin korkealta putoaa jos nega tulee :/ Jos se nega tosiaan sieltä tulee niin pakko varmaan varata samantien aika gynelle, koska oli sen verran ilkeät vihlomiset ja repäisykivut viime torstaina, että varmaan jotain häikkää sitten on :/

Kävi miten kävi niin täällä jo kuumeisesti miehen kanssa odotetaan kesälomaa, johon on alle viikko ja heinäkuun tokalla viikolla tiistaina lähetään sitten 2 viikoksi Kiinaan :) Pääsee edes vähän irtautumaan arjesta! :)

Sazu91 vau, tuo Kiinan matka kuulostaa ihanalta :) Sitä odotellessa :) Täällä kanssa puolitoista viikkoa seuraavaan, vähän pidempään lomaan :) Sen vietämme Kainuun lämmössä ja hiekkarannoilla ;-) ;-) Ja plussaan on niin vielä mahdollisuus! :)

vuononvaltiatar: Oli kyllä tosi hyvä reissu. :) Mä en itseasiassa tiedä mistä tota Latensinia saa ku mä ostin siltä vyöhyketerapeutilta siltä. Mun muistaakseni se sano jonkun paikan mutten muista nyt millään et mikä se oli. Mut mun mielestä sitä piti tilata jostain ulkomailta. Täytyy kysyä kun ens kerralla käyn siellä. Nyt muuten on ollu ihme tuntemuksia munasarjoissa. En tiedä sitten johtuuko vyöhyketerapiasta, siitä ultrauksesta vai tosta latensinista. :P Toivottavasti säät suosii teidän reissua. Vaikka ei pieni vesisadekaan tietysti haittaa, kunhan ei kaatosateeksi muutu :)
Sazu91: Ooo kiinaan asti. :) Kuulostaa ihanalta! Meillä oli kyllä tosi kiva toi neuvola reissu. Nyt sitten saakin vaan odotella ja jännittää kaikkia kokeitten tuloksia. Hui.

Hei onks kellään muuten tietoa et kauanko menee että saa siemennestenäytteen tulokset?

Minä en erityisemmin uskalla enää hehkuttaa mitään koska on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että silloin saan pettyä; tai ehkä se vaan tuntuu siltä. Taikauskoa, ehkäpä. Mutta jotenkin se mieli vaan toimii niin, että kun jotain pahaa tapahtuu niin sille haluaa löytää selityksen.

Täällä näyttäisi olevan kierrossa häikkää, menkat viitisen päivää myöhässä, luulisin ainakin. Viikonloppuna näytti siltä että ne alkaisivat, kun oli erittäin, erittäin runsasta valkovuotoa ja hieman jotain ruskeatakin tuli paperiin, mutta eipä kuitenkaan. 

Minä imetän iltaisin/öisin vieläkin, joten se varmaankin vaikuttaa kiertoon. Lyönpä vetoa että menkat alkaa perjantaina, kun säät taas lämpenee. Ollaan nimittäin järvenrannalla sukuloimassa ;)

Hmm kyllä taas pikkasen ottaa päähän ku kattelen tässä kolmoselta dokumenttia britannian köyhistä lapsista. Kyllä haikarat vaan tiensä tollaseen Glasgown ghettoalueelle homeiseen kämppään narkkareitten sekaan löytää, mutta ei tällasiin "hyviin" oloihin.  Ei mulla muuta.

mame: Meillä tärppäsi jo yk 2, ihan niinkuin esikoisenkin kohdalla.

Paljon plussatuulia kaikille!

vuononvaltiatar : mulla tää ihastus kestänyt 5v ja sekä hänen puolisonsa ja minä että minun mies ja ihastukseni tulevat toimeen hyvin. Aspektia ei yhtään helpota se , että hän on ammatiltaan muusikko ja siten julkkis joten valtaosa ystävistäni vähättelee ihastustani "kaikkihan siihen" vaikka mulle hän on normisti p***lla käyvä mies

Samahti reissua

Heipähei kaikille,

Plussa-aalto taitaa olla tuloillaan kun tännekin muutama jo ilmestynyt<3 HIRMUISESTI ONNEA!! <3 :)

Tänne ei kummempia. Kp ehkä 17 ja ovulaatio todennäköisesti ohitettu. (huomatkaa että olen melkein pystynyt olemaan tarkkailematta kiertoa:D)

Oltiin tossa sukuloimassa oviksen aikaan eikä oikein mahdollisuutta yrittämiseen ollut.
KUNNES lueskeltiin tuosta koti-inseminaatiosta. Ollaan siis niin pitkään jo yritetty, ettei yhtään kiertoa huvita heittää hukkaan, joten päätettiin sitten kokeilla sitä.
Näin siis voimme yrittää raskautua ilman sängyn natinaa ja ähellystä :D

Itselleni tällä hetkellä on niin tärkeää vihdoin saada se plussa, keinoista viis.

Nyt siis taas jännäillään :)

Catriona: Ihanalta tuo teidän juhannus kuulosti, etenkin tuo haikaran bongaus :D

Viipsukka: Jaksamisia kipujen, jotka on toivottavasti jo loppuneet, ja niiden ainaisten vauvauutisten kanssa. *hali*

butterfly85: Mulla kans tunteet välillä heittää häränpyllyä. Erosin pitkäaikaisesta suhteestani kolme vuotta sitten osittain sen vuoksi ettei mies halunnut vielä lasta. Silti mies jäänyt sydämeeni näköjään ikuisesti, koska edelleenkin hetkittäin mietin millaista olisi jos asiat olisi menneet toisin, varsinkin jos satun vahingossa häneen törmäämään. Eron jälkeen yritimme vuorotellen palata yhteen mutta aina jommankumman elämässä oli uusi ja loppujenlopuksi miehellä kävi vahinko naisystävänsä kanssa (ironista sinänsä että hänestä tuli isä ennen kuin minusta äiti). Se oli merkki sitten siitä että mun täytyy jatkaa elämää eteenpäin ja niin teinkin. Voi kun unohtaminen olisi yhtä helppoa. Kyllä usein tuntuu siltä että petän omaa miestäni nyt kun ajatukset pääsee aina välillä harhailemaan. Järjellä kun ajattelen niin en entistäni enää takaisin haluaisi, mutta kun ne tunteet...

mame: Se on muuten kumma miten paljon vaikuttaa se, että miten hoitajat ja lääkärit asennoituu potilaaseen. Kiva, että meni noin hyvin se teidän käynti neuvolassa, turhaan jännitit etukäteen :)

Sazu91: Rentouttavaa ja hauskaa reissua!

Omaa napaa: Mulla on ollu vähän oireita muutaman päivän ajan (nippaillu ja jomotellu alavatsaa, huipannu). Ja sitten illalla menin ja tein r-testin ja negaahan se tietenkin näytti taas :( Mulla on vaan joku ihmeen toiveajattelu päällä kokoajan että jos vaikka oisinkin jo raskaana kun ei menkkojakaan näy. Mieskin sano että on se kumma kun raskaaksi tulin sillon melkeen heti "kun ei yritetty" (eli jätettiin vaan ehkäisy pois, ei laskettu päiviä jne.), mutta nyt "kun yritetään" (eli sama homma kun viimeksi :D) niin onkin jo hankalampaa. Niin eritavalla me tää meidän tilanne nähään vaikka tekojen puolesta ihan yhtä paljon/vähän yritetään. Mutta tietenkin kiva että mies on nyt enemmän mukana tässä projektissa. Ihan selkeesti haluaa toisen lapsen ja onhan se sanonukin että on sillä vauvakuume :)

Iltaa! :)

).(  Tilasin tuossa pari päivää sitten siittiöystävällistä liukkaria ja tipahti postiluukkuun tänään :) Elikkä pääsee tänään koekäyttöön :)

mame aattelin tuota Latensin-juttua sen takia, että googlettamalla tuli vaan jotain hämyjä ulkomaan sivuja... :) Kumpa nuo tuntemukset muniksissa tietäisi hyvää!! :) Juu, ei pieni sateilu haittaa yhtään, pysyypähän hyttyset sen hetken poissa :) Tietty tuolla Kainuussa on joka kesä vieraillessa sadellut joinain päivinä useita tunteja putkeen vettä... omen ehkä(?) :) Ei oo kyllä mitään tietoa, kuinka kauan siementuloksien saamiseen menee :( Et oo ainoa, jota nuo liian onnekkaat lapsien hommaajat sätkä huulessa taikka neula suonessa ärsyttää... Ennen kaikkea vaan se, miksi sen täytyy olla niin vaikeaa, vaikka kuinka ottaa kierrot hällä väliä-meiningillä?? :O

nobody itse en kauhean usein mitään oireita listaile sillai... tuntuu, että ne voivat aina johtua muustakin kuin "siitä"... Ja olitko testaillut r-testiä?

butterfly85 onhan tuo jo pitkään kestänyt ihastus... Itsellä on ollut vaan viikosta kuukausiin kestävää ihastusta ollut, joten ompi vaikeampaa ajatella, kuinka vaikeaa sinulla varmasti on! :) Mutta tärkeintä tietty, on nykyisen miehesi kanssa teillä on samat haaveet lapsen suhteen ja ilmeisesti muutenkin. Mutta oletko varma, ettei tuota ihastustasi lisää enemmän tuo muusikon ura, kun muut jutut? Kaikillahan meillä on heikkous johonkin ammattiryhmään ;-)

miuku9 ihana tuo ilmaus: "melkein pystynyt olemaan tarkkailematta kiertoa"!! :) <3 Mutta niinhän tuo on... varsinkin jos tickerissä tuon kp:n näkee, niin ei sitä niin vaan ignoorata :) Oon lukenut tuosta koti-inseminaatiosta. Kuulosti itse asiassa jännältä ja hauskalta! :) Oon varmaan pimahtanut jo tähän touhuun, jotta joku noinkin monimutkainen juttu olisi kiva kokeilla... kun ei mitään maksa se edes :) :)

Unelma-Anelma pahoittelut negasta :( :( On kyllä hienoa, että siellä on mies noin mukan kuumeilussa <3

Paljon onnea elenna ja pikkutonttu plussasta :))
Tervetuloa Nnyytti, hehel ja nobody
Dark -
Mukavaa kuulla sinustakin :)
Viipsukka - Pahoittelut kivuista, jaksamisia !
mame - Samaa ohjelmaa tuli katottua, ja samaa mieltä olen kanssasi!

Itsellä ei sen kummempaa, kouluun ois hirveä hinku.. En kyllä tiedä mille alalle, mutta ammattikorkeaan ois tarkotus mennä.. 

Kp 19 , neljäs tero menossa tänä iltana..
Yk 4

Kaele: Täytyy pitää tuota mun tilastoa yllä niin siksi kyselin. Ootte kyllä onnekkaita kun nuon helposti aina on tärppi käynyt :)
miuku9: Mäkin joskus tutkailin netistä juttuja tuosta koti-inseminaatiosta. Ihan hyvä systeemi varmasti jos ei aina jaksa humpata tai on muita ongelmia. :)
Unelma-Anelma: Totta! Ihan vaan sen lääkärin ansiosta sain ihan uutta uskoa tähän projektiin! :)
vuononvaltiatar: No näköjään :D Kokeilin kans googlettaa sitä. Joo ja ei kyllä hällä väliä asenteesta oo ollu kyllä mitään apua. :/ Toivottavasti teillä se liukkari auttais asiaa! Meen ja ostan kans meille sitä heti jos tuut sen avulla raskaaksi :)
Josma: Onko muuten sun lääkäri antanut niistä teroista sellasta ohjetta et niitei saa alottaa ennen kun on ovuloinut?

Omaa: Tänään kävin sitten niissä verikokeissa ja sitten alkuviikosta saa tuloksia kysellä. Hui. Jännittävää. Ja huomenna mies käy heittään setit kuppiin. Kuulemma kaikista pelottavinta siinä on se et jos näytteen jätön jälkeen tulee joku hoitaja sanomaan että sehän kävi äkkiä! :D Kysyin sitten mieheltä et entäs jos sun siemennesteessä onkin jotain vikaa...Siihen hän vastas vain et no sille ei sitten voi mitään ja toivois et sit jos jossain vikaa olis niin hänessä eikä mussa. Voi pientä :>

Josma kiva kuulla sinusta! :) Kouluun voisin kyllä mennä takaisin, vaikka valmistumisesta on vasta 2 vuotta. Menisin varmaan seuraavaksi suorittamaan ylempää ammattikorkeakoulututkintoa :)

ja vielä mame <3 ihana miehesi :) Olisipa omanikin samoilla linjoilla! Hän vaan heittäytyy heti marttyyriksi ja manaa, ettei hänestä mihinkään ole, hän tietää sen.... voi huoh ja huoh... Varmasti jännittää nuo tulokset! Mutta ihan kohta ollaankin alkuviikossa :) Toivon ainakin tuon liukkarin tuovan enempi vielä nautintoa, kun ei tartte ainakaan miettiä, miten saa itsensä käyntiin ilman tavallista liukkaria tai muita "kiellettyjen" listalla olevia nesteitä :D :D Mutta siis, tuosta Pre-Seedistä ei pitäisi olla muuta kuin iloa, jollei muutakin! :)

mame - Ei maininnut, sen takia otin tässä kierrossa muutaman päivän myöhemmin.. Ihana tuo sinun mies :).
vuononvaltiatar - Itsellä valmistumisesta vasta vuosi.. Mutta ongelma tosiaan on se että alasta en vielä tiedä.. Pitäs mennä työkkärii ja pyytää sille"ammattineuvojalle" aika.

Heips, Kännykän kautta vastailen, joten tällä kertaa ihan lyhyesti omaa napaa vain; kp 31, testi näytti negaa tänään illalla, joten eiköhän kaikki toiveet oo nyt menetetty (viimeisin pupuilukerta ollut siis 11.6). Nyt sitten vois menkat jo alkaa ja oviskin vois sattua just Kiinan matkalle :p sitten jos vielä hyvä tuuri olis ja tärppi kävisi matkalla niin sehän ois niinku made in China :D

vuononvaltiatar: Oli kuulemma mennyt miehelläni hyvin tänään se näytteen jättö. :) Nyt sitten vain tuloksia odotellaan. Se on kyllä niin tollanen kiltti ja hoivaaja luonne et välillä mun käy sääliks et on joutunu tällasen "matamin" kans naimisiin. :D
Josma: Joo sillä kyselin ku tosiaan se mun lääkäri sano ettei missään nimessä saa alottaa niitä teroja ennen kun on ovuloinut kun muuten ne estää sen ovulaation ja luonnollisesti sitten ei voi tulla raskaaksikaan.
Sazu91: Pahoittelut negasta. Toivotaan että ne menkat kuitenin löytäisivät pian sinne tiensä. Mä kans aikoinaan toivoin ku käytiin lontoossa et vauva olis siellä saanut alkunsa, mut eipä onnannut. Toivotaan että te saatte sen made in chinan :)

Omaa: Kp 10 menossa. Parin pvän päästä vois alkaa sitten tikuttamaan sitä ovulaatiota ja sitten taas aloittaa ne terolutit.

Huomenta jälleen, arvon naiset, ja onneksi olkoon Kaele! Olen suoraan sanoen hemmetin kateellinen teille kun on jälleen tärpännyt noin nopeasti. Ei niin että toivoisin kenellekään tällaista liki kahden vuoden yrittämistä - en olisi halunnut itsellenikään tätä ja sehän tässä just kateuttaakin...

Mulla on ihan sama kuin miuku9:llä että olen melkein pystynyt olemaan tarkkailematta kiertoa. Kun on pidemmän aikaa kartoittanut ja testaillut ovulaatiota, paluuta entiseen ei ole vaan sitä on niin tietoinen kroppansa aikatauluista että tietää kalenteriin katsomattakin monesko dpo tänään oletettavasti on. Kiertopäivät ja dpo:t muistaa kyllä tasan tarkkaan mutta allakan mukaista päivämäärää välttämättä ei, hah.

Josma - mulle tuli ensin semmoinen mithit-reaktio tuon sun yk 4 -merkinnän kohdalla ja ajattelin että ei voi olla, tehän ootte yrittäneet jo iät ja ajat. Mutta sitten muistinkin että sulla on ollut nuo epäinhimillisen pitkät nälkävuosikierrot.

mame - sulla on kultunen mies! Jotenkin on vaikuttanut siltä että aika harva mies osaa suhtautua noin mahdolliseen omaan siitoskykyongelmaan. Sun puoliskollasi näyttää olevan keskimääräistä parempi itsetunto. Joka tapauksessa on upeeta että teillä on nyt tutkimukset kunnolla käynnissä. Eiköhän noista testeistä jotain ala selvitä!

Sazu91 - kyllähän toi siltä vaikuttaa ettei tässä kierrossa ole tärppi käynyt. Niinpä peukuttelen teille Made in China -vaavia. Meillä olis ensi kierrossa mahdollisuus saada Made in the UK baby jos ei tässä kierrossa ole tärpännyt.

Eilen ihasteltiin parvekkeelta upeaa sateenkaarta. Otan senkin hyvänä enteenä. Käyttävät nimittäin tuolla FertilityFriendin puolella nimitystä rainbow baby niistä vauvoista, jotka saadaan sen jälkeen kun ollaan koettu keskenmeno. Jospa meillekin piakkoin tulee rainbow baby!

Oikein paljon kesäisiä plussatuulia kaikille!

Takaisin