Iltaa! :)
).( Tilasin tuossa pari päivää sitten siittiöystävällistä liukkaria ja tipahti postiluukkuun tänään :) Elikkä pääsee tänään koekäyttöön :)
mame aattelin tuota Latensin-juttua sen takia, että googlettamalla tuli vaan jotain hämyjä ulkomaan sivuja... :) Kumpa nuo tuntemukset muniksissa tietäisi hyvää!! :) Juu, ei pieni sateilu haittaa yhtään, pysyypähän hyttyset sen hetken poissa :) Tietty tuolla Kainuussa on joka kesä vieraillessa sadellut joinain päivinä useita tunteja putkeen vettä... omen ehkä(?) :) Ei oo kyllä mitään tietoa, kuinka kauan siementuloksien saamiseen menee :( Et oo ainoa, jota nuo liian onnekkaat lapsien hommaajat sätkä huulessa taikka neula suonessa ärsyttää... Ennen kaikkea vaan se, miksi sen täytyy olla niin vaikeaa, vaikka kuinka ottaa kierrot hällä väliä-meiningillä?? :O
nobody itse en kauhean usein mitään oireita listaile sillai... tuntuu, että ne voivat aina johtua muustakin kuin "siitä"... Ja olitko testaillut r-testiä?
butterfly85 onhan tuo jo pitkään kestänyt ihastus... Itsellä on ollut vaan viikosta kuukausiin kestävää ihastusta ollut, joten ompi vaikeampaa ajatella, kuinka vaikeaa sinulla varmasti on! :) Mutta tärkeintä tietty, on nykyisen miehesi kanssa teillä on samat haaveet lapsen suhteen ja ilmeisesti muutenkin. Mutta oletko varma, ettei tuota ihastustasi lisää enemmän tuo muusikon ura, kun muut jutut? Kaikillahan meillä on heikkous johonkin ammattiryhmään ;-)
miuku9 ihana tuo ilmaus: "melkein pystynyt olemaan tarkkailematta kiertoa"!! :) <3 Mutta niinhän tuo on... varsinkin jos tickerissä tuon kp:n näkee, niin ei sitä niin vaan ignoorata :) Oon lukenut tuosta koti-inseminaatiosta. Kuulosti itse asiassa jännältä ja hauskalta! :) Oon varmaan pimahtanut jo tähän touhuun, jotta joku noinkin monimutkainen juttu olisi kiva kokeilla... kun ei mitään maksa se edes :) :)
Unelma-Anelma pahoittelut negasta :( :( On kyllä hienoa, että siellä on mies noin mukan kuumeilussa <3