Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon, paljon onnea kaikille plussanneille ja haamun saaneille! :) Teitä on nyt jo sellainen liuta, että alkaa ihan pyörryttää. Kuinkahan moni seuraa vielä perästä... Toivottavasti tämä aalto jatkuisi ja toisi plussan myös muille!

mame: Hienoa, että asiat etenevät johonkin! Epätietoisuus ja odottelu on kuitenkin kaikista ikävintä, toivottavasti saatte pian sen plussan. :)

Catriona: Rentoa juhannusta ja toivotaan, että se pikkuinen vaikka saisi alkunsa juhannuksen vietossa. ;)

Lyhyesti omaa napaa: kp 52. Huoh. Sentään täti ei ole sotkenut vielä mitään suunnitelmia, mutta pikkuhiljaa alkaa tämä tilanne kypsyttää. Liekö sukuvikaa, kun äidilläkin kuulemma kierrot heittelivät toisinaan miten sattuu. Jippii... Onneksi mukaviakin "yllätyksiä", yksi siitosnaaraistamme viettää parhaillaan juhannushäitä, toivottavasti saavat edes alulle pieniä birmapalleroisia, niin saisi niitä sitten paapoa elokuun lopulta lähtien! Ehkä tämä plussapuuska tarttuu tuohon kattiinkin, toivotaan. ;) Eipähän ehkä muistaisi laskea noita kp:ä, kun laskisi vain kissan raskauspäiviä.

Kukka^^: Voi ei tommosta pitkää kiertoo :/ muistan itte sillon ku oltiin alettu exän kans yrittämään, niin mulla oli ihan törkeen pitkät kierrot aina välillä :( se osaa masentaa ja syvästi ku toivoo raskautta... En voi muuta sanoo ku et kyl se siitä, ja et varmaan tärppää vielä, odottavan aika vaan on pitkä :( ja kaikki on helpommin sanottu ku tehty mut kuitenkin... Jaksamisia sinne! :) Pikkutonttu: Ittellä kans ihan hyvä olo nyt kaikesta, kun vihdoinki on kaikki kondiksessa, mies joka osaa olla rehellinen ja osaa puhuakin asioista mun kanssa :) Voi, toivottavasti nyt sit nää vaaleammat viivat on merkki siitä itsestään! ^^ täytyykin lauantaina tulla kurkkimaan joko on testi pistetty kehiin :) pidän peukkuja, kuulostaa kyllä lupaavalle! :) Nobody: Tervetuloa siis vaikken täällä nyt aktiivina ookkaan ^_^ toivottavasti sun visiitti jää lyhyeksi ja odotus menee stressittömämmin tällä kertaa :) tsemppiä! Sazu91: Pahoittelut km:stä :/ jaksamiset ja tsempit sinne! Toivottavasti noi oireet olis sitä itteään ja tulis plussa testiin kun testailemaan päädyt, täti saa painua hiivattiin ;> Se tippa voi olla kiinnittymisvuotookin? :) Juu niin on, ja ittellä semmonen olo et on sen kyllä ansainnukkin, ja on kyllä niin hyvä mies et oksat pois :3 Elenna: Onnea matkaan, enkeleitä ja tarraliimaa! :) nautit vaan täysin rinnoin raskaudesta :) onnittelut :) Vuononvaltiatar: Juu niinpä näyttää, ja se onkin tosi valitettavaa :( ittellä ollu kauheen ikävä teitä kaikkii ja sitä semmosta oloa et kuuluu johonkin :D siis sillon viimeks ku kirjotteli ja yritti vielä, oli niin semmonen kiva olo siitä ku tuntu kuuluvansa johonkin yhteisöön xP Toivottavasti siellä nyt pikkuhiljaa jo alkais jotai tulosta tulla ! :) onneks tätä vuotta on vielä hieman yli puolet jälellä joten ihan hyvää aikaa viel saada plussa tänä vuonna :) ottais vaan rennosti (stressi ku ei yrittämistä auta) ni josko helpottais :) Catriona: Helpommin sanottu ku tehty mut hienoo et o ihan rento olo :) koita jatkaa sillä linjalla, ja toivottavasti juhannus tois nyt sit taikoineen toivottua tulosta ! ^^ Kellitys: Ärh sullakin pitkää kiertoa :( tsempit ja toivottavasti keskittyminen kissan tuleviin pieniin olis omiaan saamaan sut kans odottavien kirjoihin :) onnea siis myös juhannushäihin ja tärppionnea (ja kierrontasoittumisonnea!) :) Omanapa Tää teksti aina hyppää ku iphonella kirjottelen :( pöh! Miehen kanssa taas jutusteltu, ja sano et ehkä olis munki hyvä saada painoa pois ennen massun kasvatusta ni jaksaa jalat ja selkä sit... Ai että kui hienoo ku sekin ajattelee mua ja mun parasta toisin ku ex! ^_^ on olo ku prinsessalla, ruokaa töistä tullessa valmiina ja aamupalapöytä valmiina ku heräs viime su :) kummasti kaikkee pientä osaakin arvostaa ku on kokenu ensin jotain paskempaa :) Pitäis kai tehä joku projekti tost painon pudottamisesta ni olis ajatukset muualla ku vauvakuumeessa :) kauheen vaihtelevat olotilat, alakulo vie välillä halun tehdä yhtään mitään kivaa ees ittelleen :( ei mikään innosta välillä. Pöh! Hyvää juhannusta kaikille!! ^_^

Kirjoittelin ahkerasti esikoisen odotusaikana tänne, tai siis marraskuu 2010 osioon, mutta esikoisen syntymän jälkeen kirjoitteluinto hiipui. Olen kyllä seurannut useampaakin keskustelua, myös raskaaksi 2011 ketjua ja myöhemmin tätä, joten musitan sinut Dark. Hienoa että elämä hymyilee.

Varmistus nega tehty aamulla, joten uskallan ottaa vähän juhlajuomaa tänään. Esikoisen kummitäti tulee meille ja varmaan illan mittaan jätämme pojat keskenään ja lähdemme juhlistamaan.

Sekoitin aamulla tuon karpalomehun joukkoon, mutta lopussa alkoi yököttää se öljyinen kerros mehun pinnalla... joten heti kun pillerit tuli kaikki otettua, heitin lopun mehut poies... joten luulen, että kapseleita on pakko tilailla... onko teillä heittää neuvoja, mistä ootte tilaillut/nähneet myytävän?

Kellitys kyllä tuo sinun odotuksesi kierron suhteen saisi jo loppua...

Dark
oot ihan oikeessa :) Kaikessa. Itse olisi varmaan ihan urpona jos yrittäisn pysyä täältä poissa :D Kuulostaa kyllä niin ihanalta tuo sinun uusi miehesi, että!! :) :)

nobody kivaa pikku naukkailua sinne! :)

Huomenta! :)

Nopea päivitys ennen töihin lähtöä. Eli täti ei tänään tullut eikä tarvi tänä vuonna tullakkaan digitesti näytii "raskaana 1-2 vkoa. <3

Oon niin super onnellinen, nyt kun masuasukki jaksais pysyä loppuun asti kyydissä. Tulen paremmalla ajalla taas kirjoittelemaan. Laskettuaika taitaa olla maaliskuun 3. Eli 3.3.2013 sopii. :)

Onnea pikkutonttu ihanaa :) Paljon tarrasukkia matkallenne!

Ja Kaelelle onnea haamusta :) Eiköhän se siitä vahvistu. Tuutko helmikuisiin vaiko maaliskuisiin? :)

Mulla tuli eilen aamulla vähän verta vessapaperiin :S Menkkatuntemuksen kera, tosin niitähän on ollut nyt muutenkin tässä pitkin viikkoa. Et huolestumiskerroin nousi aika paljon :S Mut sitä ei oo nyt tullut enempää, joten alkaa olla jo parempi olo. Kuulemma vuodot voivat olla normaaleita alkuraskaudessa. Joten koitan ajatella, että kaikki on hyvin. Toivottavasti en siis joudu palaamaan tänne enää.

Tsemppiä kaikille!

pikkutonttu onnea <3

No niin, täti saapui keskenmenon jälkeen eli kp1. Ja ollaan miehen kanssa kaksistaan juhannus, kun lapset on isänsä kanssa reissussa. Seuraavan ovulaation laskin tuonne meijän hääpäivän tienoille. Kysyin tuossa mieheltä, että haluaako se viettää mun kanssa hääyön, ku silloin ois ovulaatio. Tosin me ollaan miehen luona silloin ja kämppä on täynnä porukkaa. :P

Pahoittelut kaikille niille, joille on täti tullut kylään! Ja onnea kaikille plussanneille! :)

Ite oon ollu nettipimennossa ja menkatkin oli vaan sellainen 2½päivän mittaiset, mutta kunnon putoukset! O_o Nyt puputellaan meneen silloin, kun ehditään. :) Luultavasti mua ei nyt näy taas hetkeen täällä, mutta palaan taas joskus. :)

Paljon plussatuuulia!

Täällä taas kurkkimassa. Valtavan paljon onnea Pikkutonttu :)

Minä käväisin siellä varhaisultrassa ja meillä kaikki hienosti ja yksi pikkuihminen siellä näkyi kolme päivää tuota tickeriä edellä eli huomenna alkais viikko 9 jo täällä, huih :)

Heippa!

Tatjuska: Kiitos, nyt kun pikkuinen pysyis vielä kyydissä mukana niin onnellinen olisin. :) Ihanaa, että siellä kaikki hyvin! <3

vanilj: Kiitos, paljon plussatuulta sinne! <3

Viipsukka:
Kiitos kovasti. <3 Hienoa, että sinne nyt tullut nega ja täti kylään niin saa alkaa hyvin mielin  yrittämään. Tosin itse tiedän km:n kokeneena ja sinulla vielä kaikki kaavinnat takana, ettei siitä hetkessä toivutta. Oikeastaan ehkä viimeiset pari kuukautta on ollut rennompi olo, mutta pitkään meni, että pelkästää ajatuskin keskenmenosta toi veden silmiin. Nyt vaan toivon, ettei tarvi uudelleen enään kokea samaa. Paljon plussatuulta sinne! <3

elenna: kiitos. <3 Onneksi vuoto loppui ja toivotaan ettei palaa enään. On se niin tavallista että alku raskaudesta tulee muutama tippa ja itsellä ainakin kun sillon km:ssa tuli verta niin se piti aluksi hieman aikaa taukoa, mutta jatkui muutaman tunnin sisään uudelleen, että uskon ettei keskemenosta sinulla ole kysymys. <3

Vuononvaltiatar: Itselle nuo vehnikset on ihan uusi tuttavuus, oletko lukenut niistä olevan raskautumis mielessä apua? :)

Omaa: Mä oon niin onnesta soikeena kun vihdoin oon raskaana, tuntuu ikuisuudelta että tähän on päästy. Vaikka tosin km yk 5 tämä raskautuminen sitten tapahtui. :) Mulla on paljon enemmän oireita kun viime raskaudessa joita pidän ainakin vielä hyvänä merkkinä kun viimeksi en oireillut juuri mitenkään. Nyt mulla on jatkuva jano ja sitä hyömyä saan juosta pissalla koko ajan. Hajuvettä en pysty käyttämään kun hajut tökkii ja päätäsärkee pitkin päivää. Lauantaina mahaa nippailu koko päivän, mut tänään ei oo ollut sitä ja sit valkovuotoa voi himskatti, mulla on koko ajan sellanen olo, et nyt alko menkat mut ei se on vaan valkovuotoa joka on tosi vesimäistä joka toivottavasti normaalia. Niin ja rinnat on arat. Voi kun tämä pieni ihmeemme pysyisi mukana ja sitten maaliskussa meistä tulisi vanhempia. <3 Kiitos tuestanne, tää on kyllä ollut niin korvaamatonta vertaistukea, että. <3 Aijon kyllä jatkossakin käydä vakoilemassa kirjoituksianne, mutta toivon etten kuumeilijaksi tänä vuonna enään päätyisi. En uskalla edes ajatella miten nyt kestäisin km.

vuononvaltiatar, en nyt tiiä tuleeko seksin täyteinen hääpäivä, kun meijät vihitään tuolla Oulun maistraatissa ja sitten tullaan vielä tänne, missä asun. :D Seksintäyteinen hääyö tulee, kun ei oo enää ku muksut vaan paikalla. ;)

Tatjuska, ihania ultrauutisia. <3

elenna, onneksi vuoto loppui. :)

Ja lisää vauvauutisia lähipiiristä. Tytöllä on 3 naiskummia, joista 2 odottaa. Mä tässä oottelen, että milloinkohan se kolmas odottaa...
No eiköhän meillekkin joskus pikkuinen tule.

Viipsukka no juu, vähän vitsi tuo olikin :) Eihän se niin vaan onnistu :) Muytta hääyönä sitten :)

pikkutonttu sinne niin paljon vaan onnea matkaan! :) :)

Pikkutontulle paljon onnea matkaan! Tarrasukkia vauvelille!

Viipsukalle "urheilullista" hääyötä! ;) Eikös se seksi ihan liikunnasta käy. :D

Lyhyesti on, kun tunti sitten päästiin takaisin kotiin juhannusreissusta. Kp 1! Ihmeen niukasti alkanut vuoto, mutta kelpuutetaan tämäkin! Jee, toivotaan, että tämä kierto on sitten jo vähän lyhyempi. ;)

Oi onnea plussasta pikkutonttu! Aina niin ihana lukea noita plussauutisia! <3 tsemppiä muillekkin jännäilijöille ja lussalussatuulia! oon kännykällä liikenteessä, jotenka en osaa tällä selata muiden vastauksia ja niihin kommentoida. mutta omaa tilapäivitystä tänne; täällä kp14, yk 11menossa, eikä ovistikkuihin oo kertaakaan plussaa tullut, eikä mitään ovistutuntemuksiakaan joten toiveet on raskauden suhteen aikalailla heitetty kaivoon.. en vissiin saa ovista aikaiseksi edes clomien avulla :( jotenki ei vaan jaksa enää edes yrittää.. mutta jospa edes joskus meillekkin plussa suotaisiin. mutta plussaisia tuulia teille ihanat ! ootte kyllä niin tsemppaavaa väkeä, että ei täältä osaa pysyä olla pois! :)>

marusia21 voi, tsemppejä sinne <3 Kumpa ovis olisi vaan vasta tulollaan :) Itse en ole koskaan plussaa ovistestiin saanut... pistää miettimään, ovuloinko ylipäätään ollenkaan, vaikkei tuo ovisplussa tientenkään sitä kerro...

).( Otselle ei kummempia. Ovis alkaa kypsymään alhaalla olojen puolesta. Pupuiluharjoituksia jo tehty useampaan otteeseen ;-)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Takaisin