oho, olikin pitkä aika poissa täältä, oli niin kiire ettei ehtiny käydä ees vilkasemassa! vauvaa on kyllä puuhattu, mutta välit on jääny harmittavan pitkiks :( en usko että ois tärpänny siis.
mietintämyssy: joo, kyllä mäkin sitä mietin, että koska on hyvä aika, siis kuumeilu alko jo 5 vuotta ennen yrityksen alotusta. ja varmasti ikä vaikuttaa. no mulla on ystäviä 25-40 -vuotiaista, ja osa ei varmasti edes ehdi muuttamaan mieltään lapsien tekemisen suhteen. mutta surullisina oikeestaan on, että mun lähimmistä ystävistä KELLÄÄN ei oo lapsia, ja kaikilla ei edes oo mahdollisuutta siihen..no, siks on nää palstat :)
PePa: en ollu ees miettiny tota imetystä helteellä..!!!!
Sara: meillä on narttu, ja en oo kerinny edes ajattelemaan näyttelyitä, vaikka haluisin kyllä, on niin kiire opiskelujen kanssa tällä hetkellä ettei oo yhtään aikaa.
Ai teiän koiran nimi on simba, meiän on bambi :D oisin antanu nimeks simba jos se ois ollu poika :D!! teillä voi vielä tulla jännät paikat mut ei ne ainakaan meillä kestäny ku pari kk, kun sitten bambi osas jo väistää ja napsu oppi ettei koiraa saa härnätä.
se on varmaan tosi ankeeta, ettei pääse kokemaan niitä ensi hetkiä. mutta hyvä, ettei jääny traumoja, ja tärkeintähän se on että vauva selviää ja on nyt täällä :). mun tulee kyllä ite hirveen paljon mietittyä just niitä sairaalapäiviä, että mikä ois voinu mennä paremmin ja mitä ois voinu tehdä toisin, vaikka mitään ihan kauheeta ei tapahtunukaan...
Sirtsu: Kivaa että sun mies on täysillä messissä. mä en oo varma onko mun..no kyllä se yritykseen osallistuu, mut ei kyl vaikuttanu kovin surulliselta ku äsken sanoin et en varmaan oo raskaana, et katotaan sit ens kuussa taas..
Nuska: toivottavasti toteutuu toive tulla isäks ennen kolmekymppisiä :D tsemppii! mä oon aatellu, et jos teen nyt ne lapset ja sitte ku ne on kymmenen niin ne saa viettää mummolassa aikaa ku äiskä ja iskä vähän reissaa :D jospa ois enemmän rahaaki sillon! mä olin aina mummolassa kun äiti kävi matkoilla, ja se oli tosi kivaa!
Catriona: joo, mulleki on kyllä ihan sama syntyykö se kesähelteillä, vaikka asutaanki kaupungissa.. istun sitten suihkussa koko ajan, kun vesi kuuluu vuokraan :D tai ostan sellasen pumpattavan lastenaltaan partsille!!!
Lau-ra ja vähän djh:kin: Mä en oo ikinä testaillu ovista tikuilla, mutta ihmettelen sitä, etten enää tunne yhtään ovisoireita, kun ne ennen yritystä oli mun mielestä tosi selkeitä!! Ärsyttävää!! Varsinkin, jos se on esimerkiksi niin, ettei sitä ovista tosiaan ees tapahdu..pelottava ajatus.
djh: Mä kerroin muuten viime viikonloppuna mun lähimmille ystäville tupareissa meidän vauvayrityksestä. ne suunnittelee niin innoissaan risteilyjä ja bileitä, niin palautin ne maan pinnalle, että mä en sitten taas vuoteen tee mitään..Mulla on sellanen teoria, että vasta ne, jotka on plussannu, niin kertoo ekan 3 kk että on ajatellu yrittää vauvaa. Ne, jotka yrittää, sanoo että ei oo vielä miettiny. Mut mun mielestä siinä ei oo mitään noloo, jos ei onnistu, siis sillon voi saada tukea lähimmiltä ystäviltä jos siinä kestää. ja lisäks mä toivon et saisin neki lisääntymään samaan aikaan, ehehhee :D
vuononvaltiatar: mulla ollu vähän samaa viikko, ei oo tehny yhtään mieli. ja just pitäis tickerin mukaan olla ovis, mutta ei vaan tee mieli. en tajuu.
kattili: eikä, oispa mahtavaa jos oot raskaana :) no, ootko jo tehny uuden testin..?
nyt alkaa viestit vilistä silmissä, kai siinä tärkeimmät tuli :)