Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laura: Mä löysin paikallisesta supermarketista ihan noita Pregcheckin ovistikkuja, 7,90€/10kpl... Sain neuvon että voisi ihan parikin kertaa päivässä tikutella ja niin ajattelin tehdä nyt ainakin tässä kierrossa. Katsotaanpas tuottaako tulosta!

Ja Kattilille onnea plussasta!! Täällä otettaan mielellään kaikki plussapuhallukset vastaan!

Vuononvaltiatar: Tsemppiä ensi kiertoon ja toivottavasti löydätte uutta intoa pupuiluun. Mullakin menee tosi vaihtelevasti nuo halutukset... Ihmeellistä kyllä. Mutta uskon että se korreloi kyllä taatusti töiden ja muiden menojen määrän kanssa. Jos väsyttää niin ei sitä vaan pupuilu oo ekana mielessä! Miehestä huomaa kans että jos siellä on ollu rankkaa töissä niin ei katota kyllä meikäläistä silmäkulmastakaan.

djh: Mullakin puskee koko ajan noi vauvajutut uniin, niinku tossa aikasemmin jo kirjoittelinki. Viime yönä kuljin taas maha pystyssä ja aamulla iski taas karu totuus, ei oo vauvamahaa ei :D Meillä ajottu kans sillon ku Micoa yritettiin nii pupuilut vaan viikoloppuun ku mies oli vielä armeijassa, mutta onhan siinäkin se 3 päivää, että eiköhän se siihen jossain kohin osu :)

kattili: Hurjasti vielä onnea ja kovasti tarrasukkia matkaan <3

Lau-ra: Harmittelut tädistä. Tosi harmi, että on noin epäsäännöllinen kierto :(

mietintamyssy: Mulla meinaa käydä aina sama juttu, että ku innostuu nii innostuu vähä liikaa eikä päässä meinaa pyöriä mitään muuta! Mä oon ainakin yrittäny vaan koko ajan keksii jotai tekemistä. Toi pikkumies onneks pitää aika kiireisenä ja lisäks ramppaan kuntosalilla ja vaunulenkeillä lähes päivittäin. Liikunta on kyllä tosi hyvä viemään ajatuksia muualle ja plussana pysyy linjat kunnossa ;)
Musta on myös tullu kauhee siivousfriikki, aina jos on vähänkin luppoaikaa nii eiku imuri hurisemaan. Alan pelottavasti muistuttaa meijän äitiä, joka on kanssa kauhee siivoushullu.

Näillä mä saan ainakin ajan kulumaan niin hyvin, että viikot vaa hurahtaa ohi, eikä kerkee koko ajan miettiä, että "oonko raskaana, tuunko tästä kierrosta" jne. Eihän se stressi oo hyväks lapsenteko hommissa :)

satuvee: Ihanat, Simba ja Bambi, kuulostaa ihan pariskunnalta :D Bambi on kyllä ihana nimi <3 Simbasta meinas tulla ensin Dumbo, koska sen korvat oli ihan hervottoman kokoset, mutta oli sitten semmonen väkkärä, että kuitenkin Simba sopi paremmin.

Mäki pyörittelin sitä sektioo pitkään päässä, ja pyysin koko ajan miestä kertoo et mitä oikeen tapahtu, kun ite kuitenki oli koko ajan aika tokkurassa. Mulla oli eka siitä semmonen  "pelottava" kuva, just vaikka mitään kauheeta ei oikeesti tapahtunut.  Mulla oli kyllä koko synnytyksestä ekat pari viikkoa kauheen pelottava kuva jäänyt, tuli kauheena shokkina et miten paljon se oikeesti sattu. Mulla siis käynnistettiin synnytys ja supistukset tuli äkkiä ja tositosi rajuina. Muistan ku huusin itkuhuutoa sielä käytävällä keskellä keskellä yötä, niin että varmaan koko osasto heräs ja se hoitaja vaa halas mua ja yritti rauhotella et "Ei mitään hätää kulta pieni, sä vaan synnytät siks sua sattuu". Jälkeen päin naurattaa, että olin kyllä ku 5-vuotias pikkutyttö ku tuhersin sielä :D Mut olin tosiaan kuvitellu et ei se nyt voi sattua niin paljo mitä sanotaan ja ajattelin että ilman kipulääkkeitä mennään, mutta kuinkas kävi, itkin kurkkusuorana, että nyt laittakaa se epiduraali tai kuolen :D No mutta onneks tosiaa noi pelottavat tuntemukset meni parin viikon sisällä pois, eikä jäänyt traumoja :)
Toivottavasti kukaan ei nyt pelästy ja ala pelkäämään synnytystä kahta kauheemmin tän takia, ei oo tarkotus pelotella ketään!

oon-: Tervetuloa mukaan! Sulle kans vinkki et koita keksii paljo tekemistä, nii et stressaannu :)

Nuska: Kiva että pääsette yrittämään, toivottavasti se plussa pärähtää tän vuoden puolella!

Mulla täällä menossa kp 28/28-29, ei oo tätiä näkyny, mutta oon ihan varma, että sieltä se saapuu huomiseen mennessä. On semmoset menkkakipu aallot ollu nyt eilen ja tänään. Ja oon kyllä ollu aika ärhäkkä kanssa pari päivää, mikä kanssa yleensä enteilee, että täti piipahtaa :/ Nyt pakkaan ton jässikän vaunuihin ja lähen ulos ku ei oo vielä ihan pilkkopimeetä!

Plussatuulia edelleenki vaan kaikille <3

No niin, eikös se tätönen sieltä taas ilmestynyt paikalle, tuoden tuliaisina karmeat krampit. Turhauttaa ja kyllästyttää niin etten jaksa edes kiroilla. Viikon päästä on gyneaika varattuna eli aletaan selvittää mikä mättää.

Huomenta väki!

Marraskuun puoliväliä elellään... tarttis ruveta jouluasioitakin pikkuhiljaa miettimään emoticon
Täällä meneillään kp 6 yk 5. Täti hyvästeltiin edellispäivänä ja nyt yritetään taas jälleen kerran ottaa lunkisti... itellä on siinä mielessä helppoa, kun pupuilua pääsääntöisesti tapahtuu viikonloppuisin emoticon  Silti onnistun stressaamaan kahta kauheemmin sitten sitä, että jotain kanssa ainakin kerran tapahtuisi emoticon Itsellä mahtuu tähän vuoteen vielä kaksi yrityskertaa... huoh, masentaa jo valmiiksi emoticon

kattili; suuret onnittelut plussaamisesta! Tarrasukkia ja enkeleitä <3 Ja kiitos kannustuksesta!

PePa; onkos siellä mikä tilanne? Poikiko omituinen olo ihanan plussan? <3

*Sara*; kiitos kannustuksesta! Täytyy vaan jatkaa, ei auta muu... ... kyllä se aurinkokin meikäläiselle vielä paistaa. Siulla onkin siellä jännät päivät meneillä!!! Onko uutisia?

djh; kiitos kannustamisesta! monet kertovat noista vauvaunista emoticon ne on kyllä niin kivoja ja sitten aamulla masennuttaa emoticon Ja kyllä, tuollaiset appivanhemmat minulla... ...

Catriona; suuret harmittelut tädistä! Se on niin epäreilua. Voimia <3

Lau-ra; kylläpä tosiaan ailahtelevainen kierto... harmittelut tädistä myös! Jaksamisia uuteen alkuun! <3

mietintämyssy2011; mites siellä ompi tilanne, onko täti pysynyt poissa? Peukut täällä pystyssä <3

satuvee; oli tosiaan outoa tuo haluttomuus... yleensä kun ollaan viikot erossa niin viikonloppuna ei ole mitään muuta tyyliin mielessä emoticon Mutta nyt oli vaan huonoa oloa... mutta menkat alkoivatkin samana viikonloppuna, joten ehkä se meni sen piikkiin...

oon-; tervetuloa mukaan! On hieno tunne, kun syttyy tuo vauvainto! Tuntui niin ihanalta. Toivottavasti teidän ei tartte kärvistellä kauaa kuumeillessa! <3

Nuska; kiitos kannustuksesta! Sinun tapauksessasi onnittelut toivotusta tädistä! Nyt sitten pääsette yrittämään pikkuista <3

Mutta oikein hyviä viikonloppuja kaikille!!! <3 <3 <3 ja tietty myös plussatuuli puhaltaan +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Moikka!

Vuononvaltiatar - täällä odotellaan vielä ovista, mikä pitäisi ihan lähipäivinä ilmaantua (mullakin on toi vaihteleva kierto), joten ensin pitäisi saada ovista tulemaan - ja ne oikeat "jännät päivät" tulevat vasta ensi kk alussa :) Kiitos kuitenkin kysymästä - kyllä täällä kovasti positiivisina pyritään olemaan :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja mukavaa viikonloppua !

anteeksi ihan mielettömästi mietintämyssy!!! :D :D en oo tainnut koskaan ennen näin väärin viestiä ajatuksissani lukea :D :D :D :D Siis todella tsemppiä oviksen bongailuun ;-)

Heipat kaikille! Täällä ovis ohitettu ja kyllä tämän tehokkaammin ei olis voinu ovista hyödyntää, saa nähdä tuleeko tuloksia ;D Tossa 27 pv sais alkaa testailemaan, nyt aijon pitää näppini kurissa ja testata vasta 28pv illalla, mikäli ei tätiä kuulu (mulla on niin kellontarkka kierto et yleensä alkaa odotetun päivän iltana 23 maissa :D Omituisesia nippailuja oon kyl huomannut, ovis oli ihan normaali voimakaskipu jouduin taas turvautumaan särkylääkkeeseen, mut siitä lähtien sellasta pientä nipistystä.. Vai olisikohan ihan vain tämä pieni vilkas mieleneni..:D No mutta se selviää sitten... :

*Sara*  Tuli niin tuttu tunne tosta sun itkuherkkyydestä, minäpä oon täällä vollottanu salkkareita katsoessani, (tämä siis sarja jolle yleensä nauran maha kippurassa kun on niin huonosti tehty) Itkin myös kun mummoni soitti ja sanoi että "tule käymään, ei oo näkyny pitkään aikaan" Mieheni katsoi vähän oudosti et mitä on sattunut, sit siinä kyyneliltäni väkersin "mun mummo oikeesti välittää musta" Tätäkin hieman naureskelitiin jälkeen päin :D Mites sun tupakoimattomuus? Mulla kohta 2,5kk polttamatta, yrittämättä masentaa mut tiukkaa tekee välillä vieläkin, oon muutaman kerraan retkahtanut, voi kun olis sellainen pieni motivaattori tuolla masussa, niiin luulempa että ei edes mielessä kävisi! :)

Catriona Pahoittelut tädistä! Toivottavasti saat gyneltä apua/tietoa! Voimia sinne!

vuononvaltiatar  Tsemppiä uuteen kiertoon!:))  

Tervetuloa uudet! Onnea plussanneille (kattili) Dementia iski enkä muista oonko jo onnitellut! :D Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!! <3 Plussatuulia!

Catriona: Pahoittelut tädistä, mutta hyvät että pääset gynelle juttelemaan!

vuonovaltiatar: Joo pupuilkaa ahkerasti vaan, kun se tätikin suvaitsi poistua nii eiköhän se siitä :) Täällä ei uutisia, paitsi ettei menkkoja vieläkään näy!

Sirtsu: Hah, alko kyllä naurattamaan toi mummojuttu :D On noilla miehillä kestämistä naisten hormoonimylläköiden kanssa! Mä itkin esikoista odottaessa kokonaisen illan ku mies kerto, että ne oli löytäny joskus lapsina metsästä kuolleen siilin :D
Täällä tupakoimattomuus sujuu hyvin, en oo kertaakaan retkahtanu sen jälkeen ku löysin ne 3 tupakkaa siivotessa. Ihmettelen kyllä miten vähän edes tekee mieli, en oo kyllä kerenny polttaa nyt esikoisen syntymän jälkeen ku 5 kuukautta, että sen takia varmaan menny näin kivuttomasti :) Säki oot pysyny jo kauan ilman, ei sitä kannata liikaa sättiä jos välillä repsahtaa, kunhan ei sitten luovuta kokonaa, vaan jaksaa yrittää uudestaan repsahduksen jälkeen! Toivotaan, että meille molemmille saatas masuun matkustajat, mikäs olis tosiaan sen parempi motivoija!

Täällä elellään jänniä aikoja kp29/28-29, eikä menkkoja näy! Vatsaa on siihen malliin jomotellu muutaman päivän, että olin ihan varmaa että tänään ne aamulla on alkanu, mutta ei. Tänään aamulla lämpö 0,7 astetta korkeempi ku yleensä ja bussissa tuli sen verran huono olo, että oli pakko jäädä pysäkkiä aikasemmin pois, että pääs raittiiseen ilmaan. Mulla on kyllä tullu ennenki bussissa huono olo kun seisoo, että en tiedä sitten. Tekis kauheesti mieli jo testailla, mutta yritän ootella tohon ens torstaihin, jollon ois menkat viikon myöhässä, ettei sitten pety. Koska kyllähän se täti sieltä vielä saattaa saapua!

Hyvät viikonloput kaikille ja tsemppiä vauvahankkeisiin :)!

vuononvaltiatar ja kattili tänään tehty testi näyttäisi negaa :/
Viimeisimmän kierron mukaan tädin pitäisi ilmestyä nyt viikonloppuna mutta koska tällä tädillä on välillä ihan omat aikataulunsa niin saas nähdä koska suvaitsee ilmestyä.. pitää ensi viikolla vielä testailla jos ei ala näkymään mutta kaikki nämä mun mysteeri "oireet" ovat kadonneet niin tuskin sitä plussaakaan tulee. Ainoastaan kamala väsymys on vielä, mutta sitä yksinään tuskin voi raskausoireeksi laskea kun se voi tulla niin monesta muustakin syystä.. Tulisi nyt vaan sitten se täti ettei tarvitse sen kanssa tuskailla emoticon 

kattilille vielä paljon onnea plussasta, en enää muista että onnittelinko jo vai ajattelinko vain että pitää onnitella emoticon

*Sara* Sulla siellä jännät paikat!! Peukkuja emoticon 

Omaa napaa: Täällä perjantaina saatu plussa, uudestaan testattu eilen ja sekin oli plussa:) Onnittelut Kattilille, tulikohan se nyt oikein, hyvä kun vedit imussa mukana odottajiin:) Pahoitteluni Pepa negasta.
Tulehan Sara pian kertomaan kuinka kävi, kun on jännät päivät sinullakin:)

Paljon plussatuulia teille kaikille!!!:)  <3 <3 <3

jee, onnea sinullekkin berliininmunkki :) siirrykkö heinäkuisiin vai mihin osaa LA?

ja pepalle harmit negasta :(

Paljon onnea kattilille ja Berliininmunkille täältäkin suunnalta! Mukavaa odotusaikaa teille :)

Ja harmittelut kaikille negan ja tädin tavanneille, siinä joukossa oli ainkin Catriona ja Pepa viime aikoina :( :(

Jaksatpa *Sara* jännittää pitkän aikaa, jos viikon verran odotat! Mutta kannattaakin tehä niin, mikä tuntuu itsestä parhaalta. :) Toivottavasti et tosiaan joutuis pettymään!

Onnea kaikille muillekin jännääjille ja meille kaikille!

Meillä on täällä meneillään kp24/27,28,26. Ei kyllä kamalasti jännitä, varmaan tässä käy niinkuin viimeksikin... mutta sen jälkeen mulla ois vielä mahd. nro2 päästä elokuun odottajiin :) Mitenkähän tuosta seuraavasta kierrosta osaa olla ottamatta paineita...siinä ois sitten täti tulossa ei-toivotuksi lahjaksi juuri joulunaluspäiviksi. Luulen, että hankin ainakin ovistikkuja taas vaihteeksi ensi kiertoon, jos nyt ei tärpännyt. Sen verran tekisi mieli saada se mieluisampi joululahja...

Iltaa kaikille!

Onnea mielettömästi plussanneille.

Täällä ei ole plussasta tietoakaan, tänään mennään kp 6/24-42.

Tädin ilmestymisessä oli se hyvä puoli, että sain kaikki tarvittavat verikokeet eilen otettua, yhteensä multa otettiin 11 putkiloa verta, vähän pelottavaa mutta ainakin tutkitaan kunnolla kaikki mahdollinen. Hoidot eivät siis lykkäänny. emoticon

Menin labraan suoraan lentokentältä ja vähän kiire kyllä tuli, mutta ei haittaa kun sain homman hoidettua. Nyt sitten odotellaan seuraavaa tätiä tai sen pois jäämistä.

Nämä verikokeet ja niiden tarkka ajoittaminen on stressannut mua ihan hirveesti. Mä kun yleensä olen tosi hyväuninen mutta viimeaikaoina unet ovat jääneet todella lyhyiksi ja katkonaisiksi. No toivottavasti nyt helpottaa. Kuukauden päästä pitäisi vielä tehdä munatorvien aukiolotutkimus ja sen jälkeen päätetään aloitettavasta hoidosta.

Plussatuulia kaikille.

Kattili siirryn heinakuisiin, laskurin mukaan laskettu aika olisi heinäkuun 27. Saas nähdä sitten mihin tarkentuu myöhemmin:) Oletko sinä heinäkuisissa?
Kiitos kaikille onnitteluista, tulkaahan perässä:) Plussatuulia puhallellen:)

Meil on sama LA berliinimunkki :D mennäänpä sinne jatkamaan.. :)
Plussatuulia puhkun teille kaikille <3 ja taustalla pyörin vielä, kun en ossaa täältä poiskaan lähteä <3

Liitynpa joukon jatkoksi, kirjoittelin tuonne kolmosta kuumeileviin mut eipa meita taida olla montaa... Eli siis olen 33v.  2 lapsen aiti, lapset on 3,5v. tytto ja 19kk poika. Viela vaan haaveilen kolmannesta ja nyt mieskin saatiin mukaan tahan projektiin niin onnistuu ehka paremmin emoticon jippii!

Kp2/30 eli joululahjaa paastaan kohta ahkeroimaan ja sitten toivomaan!

Onnea plussanneille ja lahjaplussatoiveita muille!

Tervetuloa tännekkin supernova emoticon Ei taida tuolla kolmannen toivojissa olla kuin me kaksi :D

Täällä vieläkin odotellaan tätiä kylään, vaan eipä näy..

Berliininmunkille paljon onnea plussasta!! emoticon

Hyvää maanantaiaamua ihanaiset! :)

Päätin juhlistaa lauantaina ei-mitään nauttimalla roséviiniä ja nam se oli pitkästä aikaa hyvää. Olen viime vuoden syyskuun jälkeen juonot ehkä 3 kertaa tölkin siideriä :) Ei ole tehnyt yhtään mieli. Kyllä ihan maistui nyt tuo viini :D

Täällä menossa kp 9/28-35 yk 5 :) Vatsa vähän ollut äreä, ei tainnut tykätä viikonloppuisesta tulisesta ruoasta :(

Sirtsu; toivottavasti ahkeruus tuottaa tulosta ;-) Ja kiitos tsempeistä! <3

*Sara*; mihinkäs ne siun menkat o hävinneet? ;-)

PePa; harmittelut negasta :(( ! Tulisi se tätikin nyt sieltä, niin pääsette etiäpäin ;-)

Berliininmunkki; onnea oikein paljon teille plussasta!!!! :) :)

elenna; täällä jännäillään tein tilannetta :) peukut pystyssä!

Peikko83; teillä on uusi kierto lähtenyt käyntiin, toivottavasti tässä kierrossa parempi tuuri! <3

Takaisin