Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kevätneito-81
Mulla joo on vähän samanlainen olo, paitsi että nyt on tullut kiusaksi ihan karsee yskä, ja koko yläkropassa vilhlaisevat kivut. Tai no "torson" alueella, välillä alavatsassa, alaselässä, (niissä useemmin ja kivut outoja) ja välillä väärässä asennossa kylkiin sattuu...
Ei oo helppoa ei, eikä kivaakaan, mietin miehelle eilen ääneen tutkimuksiin lähtemistä. Taas, vaikka olinkin vasta kaks viikkoa sitten itse ... Huoh...

Joo Menkat on myöhässä jos ovis on myöhässä. Luteaalivaihe yleensä vakio, yksilöllistä pituus siinäkin, mut stressi ja kaikki mahdollinen muu voi vaikuttaa ovikseen niin että ei tuu tai  tulee vaan myöhässä, jolloin menkatkin tulee myöhässä...

Mulla ei kans mies oikeen jaksa kommentoida oireisiin, On sitä mieltä että vasta testi / ultrassakäynti on totta - ei oireet... :(
Toivottavasti tuntemukset siellä pitäis paikkansa! :)

Tirri
Kiitos <3 Vittuuntunut ja turhautunut, arki ei oikeen maistu millekkään, kaikki mitä tekee tuntuu turhalta.. Siis joo, aika kamala olo. Varsinkin nyt ku vielä on kipeenä. Mä kans toivon että tilanne ratkeis PIAN suuntaan tai toiseen. Tää on rasittavaa joutua miettimään päätään puhki, ollako vaiko eikö olla, missä vika ja miksen minä, koska mulle suodaan, entä jos ei voida saada lasta lainkaan... Nää pyörii mun päässä. Ja se stressaa! :(

Joo mä ostin kans ton donnatestin, mut se oli paljonkin sen jälkeen kun kuvittelin oviksen olleen (mitä se nyt ei ilmeisimmin ollut, jos oli pitäis olla menossa rv6, tai menkat menny jo) mut se on kyllä mun mielestä kivempi (tulee halvemmaksikin varsinkin mun kierroilla..) kun pissatestit. :) joihin alkaa ainakin raskaustesteinä mennä luottamus pikkuhiljaa... :(

ginessa
No oot sä pitkällä, kun miettii mitä viimeks olit, niin nyt taas hirmuloikka eteenpäin.. Mulla ku aika menee silleen näissä kierron sykleissä, millon hitaammin millon nopeemmin... Mä en tiiä mikä vika siin testis oikeen oli. Se oli niinku vääränlainen + ja sit oli + ja sit tuli miinus. O_O oon ihan ihmeissäni. teen varmaan uuden testin kyllä jos nyt ei kohta jotain ala tapahtuun!! :(
Voi vitsi, Onhan teillä vielä tuota aikaa, saada pinnis kokoon ;) Mites siellä muut suhtautuu uuteen tulokkaaseen, että on jo niin lähellä hänen saapumisensa? :D

äippä2010
tervetuloa mukaan :) Täällä ittellä veto poissa ku oon kipeenä myös... :)

iidda
Mä kans yritin alkaa käymään salilla, mut ei, nyt iski tää karsee flunssa päälle just ku ajattelin et nyt ei oo töitäkään niin pääsee ainakin sitten salille :( Mulla kans tuli nyt finnejä... Voiskohan se tosiaan johtuu tosta liikunnan ilon löytämisestä... :D
Toivottavasti siellä älyis täti pysyy poissa!! :(

j3nni
Nosiis kyllä ainakin mä nään jotain... :) toivottavasti nyt oikeesti olis sit sitä :P
tee vaikka viikon päästä uus (tai pari päivää jos jaksat ootella) :D

PePa
Hyvä että siellä on sovittu riitoja ainakin osittain! :) Nyt vaan hyvillä mielin uuden kierron aallokkoihin! :)

vuononvaltiatar
Jep, tänään 2 viikkoa gynekäynnistä, ja yli jo tämän vuoden pisimmän kierron menee kiertopäivät. argh!! Ei oo siis mihinkään suuntaan tullu selvyyttä. Ehkä vaan epäselvyyttä toimintavikaisen testin kanssa, ja outojen alavatsakipujen kanssa, joita en oo koskaan tuntenut tälläisinä... Ja menkkojen puuttuminen. Nyt olisin jo ihan iloinen kierron käynnistymisestäkin... :(

Toivottavasti siellä nyt lähtee sitten tärppipäivät nautinnollisesti käyntiin! :)

Catriona
oi oi, mitä jännyyksiä! :) toivottavasti nyt kiinnittyminen oliskin tapahtunut huomaamattomasti ja sieltä se plussa sitten pärähtäis :)
Mulla tuntu vuodon (jota oma pää sanoo kiinnittymisvuodoksi) jälkeen ihan karsee kipu, meinasin pyörtyy töissä ja oli pakko istahtaa lattialle.. hyvä ettei asiakkaat hätääntyneet... :) Mut en tiiä sit mistä oli kiinni... Toivottavasti siellä toivottua tulosta pian! :)

).(
Ohhoh. tänään menossa kp 44 ja pisimmän kierron päivät ylittyy poksahtaen... Välillä ihan outoja alavatsakipuja ja muuta semmosta, mistä tietäisin olevani raskaana jos testi olis ollut vähäisenkään selkeempi... Mut kun ei. Menee luottamus kaikkiin r.testeihin. Jos menkat viipyy vielä perjantaina, käyn hakemassa clearblue digin ja testaan lauantaina. Sit on jo kp47 ja sit paukuteltais jo rv7 jos oltais raskaana. Olishan se aika myöhänen plussa jos tulis. Onhan näitäkin ilmeisemmin ollut...?

Ärh. Ärsyttää, väsyttää, pännii, ei tiiä miten päin tässä pitäis oikeen vääntyä. No ei sille oikeen mitään voi... :(

Miehen kans eilen puhuttiin tutkimuksiin menosta, ja jotenkin sain käsityksen että on sitä mieltä, että voitais mennäkin, mutta kun puhuin että sitäkin ja sen simpat vois tutkia samalla, niin hiljaista miestä oltiin. Toisaalta haluis jo tietää ettei vaan vikaa oo oikeesti vaikka tuossa ukkosessa... Mut tultiin puheitten kautta siihen tulokseen, että vika on varmaan mussa... Kun näillä kierroilla tuskin ovuloidaan. Ja siksi mua ärsyttää se gyne.. .MIKSI HELKUTISSA EI määrännyt mulle clomeja, vaikka pyysin, "ku on monikkoraskauden riski" no, do i fucking care?? Kunhan tulis edes se yksi!! :( Muttakun ei.

Dark
kp44/29-44 :(
Yk14.........

No heeei..

Täällähän pukkas kauheet koulunalotuskiireet ja potilaita tupa täys vuoronperään. No positiivista oli se, et kierron loppupäivät menivät vauhdilla. Paitsi kierto ei ole vielä loppunut..?!
Menkkoja ei ole kuulunut vieläkään, mutta eipä raskauttakaan, testi puhtoinen nega eilen ja tänään. Eli alan pikkuhiljaa taannoisesta ovisplussasta huolimatta uskomaan, etten ovuloinutkaan. Tosin ei kyllä minkäänlaista havaintoa missä vaiheessa olisin
Imetän yhä ilmeisesti niin usein, että se häiritsee kiertoa ja sitten oli tuossa työhön liittyvää stressiä, mitkä nyt ovat historiaa työpaikan vaihtumisen myötä.
Onneksi meillä on kuitenkin tuota lapsenteon harjoittelua ollut joka toinen-kolmas päivä, niin hyvässä lykyssä nappaa siitäkin. Loppupeleishän siihen tarvitaan vaan yks uimariparka, joka pahimmas tapauksessa värjöttelee yksinääs päivätolkulla..
Aloin eilen illalla miettimään, et mitä tapahtuu niille siittiöille, mitkä pääsee uimaan sinne johtimeen asti... kun tärppipäivinä tulee yleensä harrastettuu vähän useemmin ja sitä tavaraakin pääsee sisään enempi. Ehkäse on ympäristönä sellanen, ettei pääse pilaantumaan.. Ehkäne sit valuu joskus pois, mutkun jos raskautuu, niin kohdunsuu menee kiinni ja tulee se tulppa ja kaikki...

Voi tsiisus näitä mietteitä, kaikkee kerkii aatella pikku potilasta paijatessa :D

Yritän kovasti ajatella positiivisia ajatuksia, miksi olisi parempi raskautua hitusen myöhemmin (saa kylla kaivamalla kaivaa pääkoppaa)

Nyt lähinnä ärsyttää, kun ei ole minkäänlaista havaintoa milloin saisi arvon tätiä ootella kylään 

Kahlasin ihan pikaisesti pinoa läpi ja J3nnillä näyttäis olevan haamulainen testissä. Onnittelut! Ihan selvästihän tuo punersi, toivotaan vahvistumista :)

Mut nyt pikapikaa kokkailemaan kun PieniMies on päikkäreillä

KP 30/?? 

J3nni, Kyllä minä ihan selkeän haamun näen toisessa kuvassa ja siinä alemmassa sai hiukan siristellä silmiä mutta siinäkin näkyi! ihanaa jännää!

Dark, Joo kyllä mä oon muiltakin kuullut että tuo liikunnan ilo voi näitä finnejä tuoda mukanaan. Hormoonit lähee kiertää ja aineenvaihdunta vilkastuu. Mulla kyllä vilkastunut ihan tarpeeksi jos aamun ensimmäisten 4 h aikana juonut yhteensä 2 lasia vettä ja juoksen pissalla 15 min välein.. Iltapäivästä vähän rauhottunut mutta silti turhan useasti saa juosta.
Oon muuten huomannut että tuo miesten oma hedelmällisyys on aika kova paikka. Täällä tämä yritys ja sen kesto on kyllä selkeästi musta kiinni kun kierrot ollut sekasin pillereiden jälkeen jne ja miehellä ennestään poika mutta sille kun puhuu pelosta ettei taida lapsia siunaantua niin menee heti vaikeaksi ja selvisi sitten että pelkää että "vika" onkin hänessä.. Kovasti on positiivinen kyllä muuten mutta en uskalla sen kummemmin valittaa ja itkeä asiasta kun viimeksikin mies itki ja sanoi että sattuu kun ei pysty mulle lapsia antamaan.. Näköjään miehillekin ihan yhtä kova paikka lapsettomuus kun naisillakin mutta naiset yleisesti vissiin käsittelee asioita vähän eri tavalla ja ehkä puhuu avoimemmin?
Ja mehän siis puhutaan asiasta kyllä avoimesti mutta jotain asioita jää välillä näköjään tuolta munkin miekkoselta sanomatta. Eikä oikeen osaa vauva asioista jutella muuten kun että minkäkokonen auto sitten tarvittais ja mitä mä saan ja en saa tehdä jos tulen raskaaksi :)

Nyt painaa flunssa päälle täälläkin. Ihanat päiväkodit kun kaikki tarttuu. Salille ei siis tule tänään mentyä kun pää täynnä räkää kamala limanen yskä ja pientä lämpöilyä. Töihn ei kuulemma olis asiaa mutta en tiedä kehtaako vielä jäädä saikulle kun mulla nää flunssat tuppaa pitkittymään... Katsellaan huomisen jälkeen oloja. Tätiä ei ole vielä tänään näkynyt vaikka tuntemuksia on ollut. Kp 32 siis menossa ja viimeaikoina täti tullut siinä kp 32 tai 33.. Jospa se huomenna. Mietin vaan että kun tää liikunta aiheuttaa kaikennäköistä fyysistä vaivaa niin voikohan se lykätä tätiäkin näin aluksi? kuitenkin aika suuri  elämänmuutos kun sohvaperuna alkaa liikkumaan..
Tosiaan 3 vuodessa paino noussut yli 20kg ja nyt painan 70kg.. aivan järkyttävää.. 10kg painonlisäys oli kyllä ihan suotavaakin mutta tää toinen puoli on aivan liikaa!

Voi vitsi teillä täällä elellään jänniä aikoja suht kaikilla.... sori etten jaksa vastailla kaikille erikseen vaikka aina luenkin kaikkien kirjoitukset, jotenkin vaan on nyt aika väsähtänyt kausi meneillään, aamulla aikasee ylös pikkuset hoitoo ja töihin... sit taas töistä hakee pikkuset hoidosta kotii ruokaa suukkuihin sit tällai pikku preikki välissä jossa käyn lukee teijän juttuja ja vastailen jos kerkeen, sit alkaaki ilta pesut ja melkei petiin menot ja rupee ittekin jo kaipailee petii, näin meillä arkipäivät täällä hurahtaa, nyt sitten kovasti vielä yhden vaavi haluaisi kuume on kova... kp 30/29-33 menoillaan täällä, eilen tein testin ja puhdas nega oli :((   joten nyt täällä tätiä odottelen  jotta pääsisi käynnistämään yk 6.
Onnea plussanneille ja kovasti plussatuuli jännääjille :))

voi Dark - hae jo se testi :) onhan se myöhäinen plussakin täysin mahdollinen!
 j3nni - mä näen kans haamuplussan, pian uutta testiä kehiin vaan!
ja äippä2010:lle tsemppiä yritykseen!

mulla pitäis kuukautiset tosiaan alkaa torstaina, niin olen ainakin laskenut. ja niinkun tuos aijemmin taisinkin mainita, tein kärsimättömänä jo sunnuntaina testin..tai siis kaksi. eka oli se rfsu, josta tuli aika hyvä haamu ja toinen david, josta hailakka haamu. tänään aamulla tein apteekin oman testin. ensin näytti puhdasta negaa. kun 5min oli menny, näkyi siinä hyvin hailakka haamu. kun tulin töistä niin haamu oli vahvistunu mutta haamunen silti. kamalaa tää epätietoisuus. ja sitten hirvittää se, että jos saakin kunnon plussan, niin kuinka se lähtee sujumaan... kuinka sitä jaksaa odottaa ensimmäiseen neuvolaa, sit siihen, et on kulunu se maaginen 12?vkoa jne.. 

nyt vaan hirveesti plussia ja kunnon kiinnittymisiä ja tarroja ja kaikkea mahdollista kaikille emoticon

tiy, plussa se haamukin on ;) Eli ONNEA!!!!! minulla testit näytti haamua aina rv12 saakka, sen jälkeen vasta tummu..

kitty72
Mäkin oon yrittäny miettiä miksi parempi olis raskautua myöhemmin, aina ne vaan huomaa jälkeenpäin, ja yritän kaivaa pääkoppaani, mitä vaan mahdollista löytyis - kaikki kuitenkin tuntuu jotenkin niin pieniltä asioilta... Se on raastavaa, kun ei oo havaintoa tädin kyläilystä... nimim. kokemusta on. Toivottavasti siellä kuitenkin selvyys tulee pian! :)

iidda
Joo no voihan se olla, että miehelle olis kova paikka ettei voi mua raskaaks saattaa niin suurella todennäköisyydellä mitä se nyt antaa ymmärtää... kaippa liikunta voi lykätä tätiä, jos ovista lykkää, vakio kun yleensä on kuitenkin luteaalivaihe 12-16vrk riippuen henkilöstä, voi olla lyhyempi - pidempikin, mistäs sitä tietää...

tiy*
Joo mä oon lueskellu myöhäsistä plussista ja eka raskaus anto vaan hailakkaa plussaa rv 6 asti, mutta onhan sitä kaikki raskaudetkin samalla ihmiselläkin yksilöllisiä.. Haen testin kyllä mut nyt oottelen ainakin hetken, vaikka tää onkin hyyyyvin raastavaa...
Haamukin kyllä on merkki raskaudesta! :) Nyt peukut kohti taivasta sinne!!

).(
Varasin ajan sitten omaan tk:hon tänään, ajanvaraaja ensin valitteli että kun nää kiireelliset tapaukset vie aikoja, että jonot on pitkiä, ja nythän oo mistään kiireellisestä kyse... Aattelin et taas sitä vähätellään, mainitsi nuoresta iästäkin. Totesin sitten siihen, että joo onhan sitä 20-25 hedelmällisimmillään nainen, mutta eihän sillä tuloksella pitäis joutua ootteleen raskautta yli vuoden, ja korjas sitten että joo ei tärkeä ja iso asia tuo on ei hän vähättele, mutta kiirellisillä tarkoittaa sydänvaivoja ja muita. Tottakai mä sen ymmärrän. Ei siinä mitään. No, kaivelun ansiosta ajan sain 3.10 :) sitä odotellen. siihen mennessä jos sais painookin lisää pois, niin olis ehkä parempi lähtökohta. Nyt on yks reikäkin jo paikattu, suu on kunnossa, seuraavaks näöntarkastus torstaina, ja maanantaina alkaa koulu, vihdoin...

Tää väsymys on jotain kummallista. Voisin nukkua koko ajan! :( Nyt oon jo lähes terve, ei enää kuumettakaan tai mitään, oon nukkunu täydet yöt ja koko ajan tarve nukkua tai levätä. Päikkäreittenkin jälkeen uni tulee maittavasti yöllä ja ei oo koskaan ollu näin, mä oon aina tosi herkkäuninen silleen ollu ettei nukuta helposti ja heräilen vähän väliä, eikä väsytä usein, ja nyt väsymys on mittavaa...
Samoin on tää lantion alueen kipuilu jotain ihan uutta. Nipistelee, kouristelee, sattuu, yleisesti alavatsa alaselkä, lantion alue... En tiiä miten päin pitäis olla - pää sanoo raskaana raskaana ja kuitenkin joku mielessä toppuuttelee et menkat tulee menkat tulee mut ärh!

dark
kp44
yk14

ginessa
No oot sä pitkällä, kun miettii mitä viimeks olit, niin nyt taas hirmuloikka eteenpäin.. Mulla ku aika menee silleen näissä kierron sykleissä, millon hitaammin millon nopeemmin... Mä en tiiä mikä vika siin testis oikeen oli. Se oli niinku vääränlainen + ja sit oli + ja sit tuli miinus. O_O oon ihan ihmeissäni. teen varmaan uuden testin kyllä jos nyt ei kohta jotain ala tapahtuun!! :(
Voi vitsi, Onhan teillä vielä tuota aikaa, saada pinnis kokoon ;) Mites siellä muut suhtautuu uuteen tulokkaaseen, että on jo niin lähellä hänen saapumisensa? :D

Joo-o, Dark..olihan se ärsyttävää ootella kiertojen välissä että onko raskautunut..vaikka mulla siihen nyt ei oo menny yleensäkään kauempaa kuin ehkä 7 kk pisin rupeama..mutta silti.
Olin joskus erään kanssa ja kyllä me 2 vuotta vähän venailtiin mutta ei tärpännyt..eli en usko että mussa se vika ois ollu...

kaikki me ootetaan innolla vauvaa kyllä

Mä oisin kyllä niin malttamaton vaikka rahaa oiskin (ja onkin ) vähän,ostaisin kyllä testin tai kaksi..tois sun tilantees kyllä jotenkin vaikuttais raskaana olevalta.. :)
Tuu heti kertoo miten sun kävi ootko vaiko etkö?
Nyt on kyllä iso peukku pystyssä sun puolesta !!!

Terve vaan kaikille, ginessa mut tietääkin ;)
Uskaltauduin nyt tulla tänne "haaveilemaan" tästä projektista. Tuntuu vaan, että jos antaa ajatuksilleen liikaa valtaa, menee stressaamisen puolelle. Meillä on toinen yrityksen kuukausi menossa, ja välissä piti pitää miehelle puhe, että ovulaatio on kerran kuussa, aikaa on muutama päivä ja hänen ruhtinaallinen yhden päivän sijoitus asiaan ei kyllä tule riittämään, ellei ole myös onnea lotossa ;) Nyt sitten olen saanut panostamaan asiaan vähän toisella tavalla. Kierto on onneksi tasaantunut, kun tyttökin on jo 1v 1vko ikäinen, eli kyse on nyt vaan ajoituksesta.

Jännittää! Veljen perheeseen syntyi yöllä poikavauva ja kyllä se puski taas tätä omaa "kuumetta" eteenpäin.. mäkin haluan! :)

ginessa muuten, Myrskyllä on jo vko 34 menossa, hitto te kaks olette nopeita liikkeissänne :D

Heheh, joo taidanpa tietää

Ihanaa että suhunkin iski vauvakuume,<3
käyppäs muuten zekkaamassa kukas on tullut meitä taas tervehtimään, eri nimimerkillä tosin sinne "uudestaan raskaana" osioon...oiskohan se nyt muistaakseni sit heidän yhdeksäs!!!!????? Ihanaa

Mut joo tää on mun vika, ei roppa enään kestä ..vaikka vauvoihin aina se kaipuu ja raskauteen oiskin... mut kahdessa pienessä on pitelemistä..(kun toinen räjäyttää kämppää sillä aikaa kun imetän :) )
zemppiä Miu yritykseen ja onhan se ennen ovista sillä viikolla jokatoinen päivä tehdä asian eteen jotain ja vielä päivä oviksen jälkeenkin varmuudeks :)
Itse ainakin siten ollaan toimittu.Ja siksi tiedänkin että tää on saunassa tehtailtu... :)

Tulin vaan tänne huutelemaan Miulle plussatuulia! Ihanaa, että teilläkin on yritys alkanut :)
Tuu ihmeessä moikkailemaan välillä tuonne "vanhallekin" puolelle.

Plussatuulia toki muillekin yritykseen!

ginessa
Joo tuun kyllä heti kertoon mitä sanoo testi! Aion uuden tehdä kyllä, päivää en oo vielä lyöny lukkoon, huomenna varmaan käyn hakemassa apteekista. Jännittää, olo on jotenkin jännän raskautunut, vaikka voihan olokin osua väärään!! :)
Tuskin sussa vikaa oli, eikä välttämättä hänessäkään, joku ei vaan sillon natsannut.. Tiedä häntä sitten että mikä, mutta sillä ei merkitystä! :D
Kyllä on itellä sellanen olo, et miksen nyt sit olis, mut se sunnuntainen testi kummittelee mielessä... :(

Miu82
Tervetuloa!! :) onnea lähipiirin poikavauvasta! :D

äippä2010
en tiiä sitten että onko ovis ja kiinnittymiskiputuntemuksista ja muista sitten taas mitään hyötyä niitä kuulostella, keho saattaa alkaa tekaisemaan niitä ihan vaan toiveiden vuoksi.. mutta en tiedä, joillakin se kannattaa !! :)

)
.(
Tutkailin nyt tätä kiertoo vähän... Se on eronnut kaikista muista kierroista, nyt on 8kk ajan ollu 29-44 kierrot, ja aina samoilla merkeillä. Rintojen aristus ennen menkkoja, ja sitten ne kuuluisat "mäehkäoonraskaanaraskausoireet", mut nyt tässä kierrossa aloin pitämään lämpö että tuntemuskalenteria. Ja ihan ottanut, tai ainakin yrittänyt ottaa päivä kerrallaan.
Tää kierto on ollu tosi outo. Tosi outo verrattuna muihin. Menkat kesti vaan 4 päivää. Yleensä 5-6. kouristuksia kierron alusta asti, semmosta ihmeellistä nippailua. Rinnat kipety jo kp14 ja oli kipeenä kp20 asti.
Kp 14 aamulämpö oli 36,1
kp15 36,1 ja
kp 16 hurja nousu, 36,5.
normaali on 36. ennen kp 14 lämmöt oli 36-36,4 välillä mutta laski just ennen tota nousua. Kuvittelin että olisin sitten ovuloinut tässä kierrossa. Mutta no, kp45 ja menkkoja ei näy, vois kuvitella että osuin väärään.

Kp25 ihme vuoto, alkoi aamulla, tuli ehkä teelusikan verran koko päivän aikana ja sitten tyssäsi kuin seinään. Kipuja oli vaan alkupäivästä, ja oli oudommat ku menkkakivut. Ja ne tyssäs ku seinään, samoin vuoto. olettamastani ovulaatiosta tää vuoto oli 10 päivän jälkeen. pää ei vieläkään hyväksy sitä välivuotona.

Gyne sanoi kp 30, että kahden viikon sisässä alkaa takuuvarmasti. No, takuuvarma my ass, nyt on ensimmäistä kertaa kun voin sanoa että menkat on oikeasti myöhässä.

Ja alavatsakivut. Herranjesta!! Tää ei oo mitään mitä oon koskaan tuntenut. lähestulkoon koko ajan nipistelee, kouristelee en tiiä mitä, ei oo menkkakipuja, eikä kovin voimakkaita, erityisesti liikkuessa sattuu. En tiedä. on semmonen olo et jos en oo raskaana niin jotain on, ja silti niin vahva olo raskaudesta, ja miksipä en toisaalta olis? No sunnuntain testi näytti jonku negavääräplussahärpäkkeen joten siihen ei oo luottaminen...

Uuden testin tekoon tässä kai tarttis ryhtyy. Vois käydä huomenna hakemassa...Olis kiva jos mies olis kannustavampi, aamulla sanoin et nyt on menkat myöhässä, ja se vaan totes et eiksulla nyt aina oo... Jeeee... not:(

Kysäisin pikaisen kysymyksen yhdeltä ennustajalta huvin vuoksi, että näkeekö hän vauva-asioissa muutosta. Yleensä en usko liiemmin tuollaiseen, mutta kokeilunhalua löytyy, joten hauska on nähdä osuuko "ennuste" toteen. Hän laittoi näin:
Vaaleansinistä vauvaenergiaa ilmassa aistittavana ja ennenpitkää tiedät sen jo itsekin.
Onnea...

Mitäköhän mahtais olla jos kävis toteen.. On aika ympäripyöree vaan :D Nyt toivoisin että se osuis oikeaan.

huomenna aion nauttia palkkapäivästä, meen kampaajalle, vähän shoppaamaan, hemmottelen itteeni ja niin edelleen. Jeps. Piitkä juttu taas tuli, sori!! :D

minä ja mun romaanit xD

Dark
kp45
yk14

Pitää heti päästä kirjotteleen tänne, ku eilen oli tämä sivusto solmus, taisiis en ainakaan mä  päässy koko sivuille :O
Täällä monella jännät ajat ja haamuiluja testeissä.. Ihanaa, toivottavasti plussat pärähtää teille!! Itellä nyt 3 päivää täti myöhässä  ja tänään aion testata.. tai huomenna.. Huisin jännää, ettei tahdo housuissa pysyä saati saada yöllä nukuttua!!  

Kiitokset vaan tervetulo-toivotuksista :) Eniten toivon, että kaikki pitkään yrittäneet saisivat sen plussan vihdoinkin. Voin vaan kuvitella, miltä tuntuu haluta lapsia ja odottaa ja odottaa, että osuisi kohdalle, kun toisille raskautuminen on vaan niin helppoa.

Minä en tiedä, ettäkö meillä mitään muita ongelmia olisi, kuin laiska mies ;) Mutta eilen oli kyllä todelliset oviksen merkit tälläkin ja toivon, että illan puuhat auttaisivat eteenpäin :) Tänään pitää kyllä vielä pyytää talletusta ;)

Ginessa mä vilkasin sitä ja huuhhuuh :D 9 on aika kova satsi mukuloita, mutta addiktiohan sekin ;) Mulle riittää nämä 2, jos toisen saamme ja ehkä joskus sitten 10v päästä iltatähteä voi miettiä :)

Madie, mitä säkin oot salaa mennyt tekemään?!! :D

Tsempit kaikille ja kivaa mieltä, olen huomannut, että stressi ei auta ketään, eikä mitään , jotenka yritän parhaani pysyä positiivisena :)

Kyllä vaan kannatti alkaa kirjottelemaan näin ihanalle "vertaistuki"palstalle kun on kavereita  joiden kanssa saa jakaa nämä raskautumisasiat... :D
Eli..... täällä ollaan nyt sitten virallisestikkin rv 4+3 (oi miten ihanalta tuntuu taas laskea viikkoja ja päiviä) eli plussatesti tehtynä ja olo on ihan sekava.. Toivottavasti pikkukakkonen pysyisi kyytissä ja huhtikuussa kevätkääryleen saisi syykkyyn <3 <3 <3

Oi, onnea Jessie!

Täällä karmea väsymys, jatkuva nälätys ja tiuha pissatus jatkuu edelleen. Eilen nukuin päikkärit ja siitä huolimatta olin jo puoli ysiltä illalla niin väsyksissä että halusin rämpiä peiton alle. Tänään nukuin aika pitkään ja nyt olen kuitenkin silmät ristissä. Syötävää tekee mieli suunnilleen tunnin välein ja vessassa saa rampata tämän tästä. Jos tämä ei johdu pikku salamatkustajasta niin kysynpähän vaan mistä sitten!

Onnea kovasti plussasta Jessie++++   ja paljon tarrasukkia mukaan että pikkunen pysyy matkassa mukana :))
Täällä mennään nyt kp 2/29-33 yk6  joten ovista odotellen....

täältäkin onnittelut jessielle!!!
mun on nyt pakko kysyä kun en tiedä oonko tajunnut oikein, että lasketaanko edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä raskauden ensimmäiseksi päiväksi? eli mulla edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä oli 29.7 ja siitä laskettuna se päivä mukaan lukien on kulunut tänään 28päivää ..  eli jos olen raskaana niin olisiko nyt sitten tasan 4viikkoa vai mitä? :o ja huomenna pe26.8 olisi kulunut 29päivää eli olisiko se sitten 4+1 ?? vai miten nuo menee?? taas huomaa, että kun illalla oikeen miettii ja pohtii niin ei siitä kyllä mitään tule =)

Onnittelut plussanneille täältäkin =D

Täällä ei niin mitään uutta. Ovista alan varmaan tänään tikutella, jos vaikka sopivasti sattuisi viikonlopulle tärppipäivät ;) laskurin mukaan ovis olis ens tiistaina, jos kierto menee nyt sen lyhimmän mukaan kuten viime kuussa, eli 28pv. Nyt pitää kyllä pistää kunnon yritystä kehiin että saatais tännekin kevätkääryle =D en haluu enää yhtään menkkoja meille >=P

Takaisin