Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äskeinen viestini hävisi bittiavaruuteen. Eli uusinta yritys..

Täällä pitäisi vietellä ny niitä "jänniä" päiviä eli kierron 27 päivä on menossa. Odottelen tätiä kylään siis perjantaina. Kyllä, odottelen. Menkkoja enteileviä tuntemuksia on ollut jo useamman päivän; sormet turpeessa ja mahassa outoa "liikehdintää". Näiden kaikkien yrityskertojen jälkeen, sitä on jotenkin leipääntynyt tähän hommaan ja toiveet pienistä taaperoista alkavat valua muruina hiekkaan. Ystävät ja kaverit ovat jo kyselleet, että koska meillä alkaa vauvahaaveilut. Mieli tekisi vastata, että ne haaveet on jo kuopattu. Jotenkin tämä homma turhauttaa, kun mistään ei saa apua ja mitään ei voi tehdä. Mitä me voidaan vielä tehdä? Odottaa, odottaa ja odottaa. Sitähän tässä on tehty jo 9 kuukautta!

Huoh! Tässä alkaa masentua hiljakseen...

Miksi sitä aiemmin pelkäsi raskautta, kun se näyttää olevan mahdotonta?

Niin, ja Hupsulle tervetuloa mukaan. Teille muille parempaa onnea raskautumiseen! Toivottavasti edes Te onnistutte, kun se meillä tuntuu olevan todella epätodennäköistä...
*itku*

Joopa joo, menkathan sieltä alkoikin sitten tänä aamuna.. :( Tosi niukat kylläki......
Masentaa, itkettää, vituttaa ja kaikkia siltä väliltä,...
Mies sanokin että meen kohta sekasin jos mietin näitä asioita jatkossa tähän malliin........Yritystä siis 7 kk takana... Alkaa kohta kyllä epätoivo valtaamaan jos ei tärppää piakkoin.......
Ens kierrossa kyllä aattelin heittää ovulaatiotestit jne nurkkaan ja antaa luonnon hoitaa tehtävänsä!

Heippa :)
Liityn teijän joukkoon kuumeilemaan.. Ollut suht kauan pois linjoilta, v.2009 km, jonka jälkeen täältä poistuin muistaakseni. Hurjan nopeasti tää aika menee, 2 vuotta ollut ilman pillereitä/minkäänlaista ehkäisyä ja tässä sitä törötellään ilman jälkikasvua. Ei jaksa edes laskea tai ylipäätään miettiä niitä pettymyksiä. Ainut pos asia että mies vaihtunut matkan varrella, josko tärppäis paremmin :) Rauhaksiin katsellaan, vaikka kipinä on käsittämätöntä!!!!! Apua, tää tunne! Oma kierto on viimeset 6kk ollut suht tasanen, 30-35pvää, kun ennen saatto mennä jopa 60pvää. Tunne on et ovis hyödynnettiin viime viikolla, mut varovasti varovasti.. Viimeks olin seota kun täällä pyörin ja vauvaa ei alkanut kuulua :D

Hanski! Itsellä oli ihan just täsmälleen samanlaiset fiilikset, menkkoja odottelin ja kun kierto on viimeaikoina ollut ihan ihmeellisen pitkä niin alkoi jo toivo loppua. Tsemppiä!!!! Ja kaikille muillekin halauksia! <3
Uusille tsemppiä ja tervetuloa,
mie käyn seurailemassa teidän kuulumisia....

mie nimittäin tein eilen (pitkitin minkä pystyin, mutta kp 45 oli pakko) testin...
ja pärähti nimittäin samantien niin tummat viivat että ei epäilyksen häivääkään! :)
Isäntä sekosi ihan totaalisesti, nauraa vaan ja hymyilee (ensimmäinen lause "heihei moottorikelkka" ja seuraavaks etti farmariauto että "vaunut mahtuu sitten kyytiin.." piti jo hieman toppuutella!) 

Hvyin epäuskoinen olo mutta totta se on :) 

Voi onnea Ansku90!!!!!

Kunpa tääläkin saatais plussailla ens viikolla. Tätiä odotellaan saapuvaksi ens viikon tiistaina ja mulla on kyllä niin kellontarkkaan säännölliset menkat että jos on päivänki myöhässä ni voi alkaa testaileen.. Nyt vaan peukkuja pystyyn että on oviksen aikaan tärpänny, yrityksen puutteesta ei ainakaan ole kiini emoticon
Ei uskalla liikoja toivoa, pettymys on aina valtava ku täti tulee..
Palaan asiaan ens viikolla :) toivottavasti plussaamisen jälkeen..

Plussatuulia :)

Paljon onnea Ansku90! Tarrasukkia ja ihmisliimaa teille matkaanemoticon

Voisin kanssa liittyä tälle palstalle. Oon kyl lukenu juttuja alusta asti, mut nyt vast jaksan itekin kirjotella. Toista lasta tässä on tän vuoden alusta yritetty tekniikalla tulee jos on tullakseen. Esikoinen kohta 9kk vanha ja häntä yritettiin kaks vuotta ennen tärppiä.

Itellä on aina ollut epäsäännöllinen kierto mutta jos nyt viimein se tasaantuis, tai siis siltä näyttäisi. Tänään alkoi uusi kierto, edelliset kaks kesti 30 päivää. Vauvakuume on kova, onneksi esikoinen pitää sen verran kiireisenä että ei ehdi koko ajan näitä juttuja mielessä pyörittelemääemoticon

Mulla on ikää 23 ja miehellä tulee toukokuussa 25.

Plussatuulia ja tsemppejä meille kaikilleemoticon

Anskulle onnittelut plussasta!!!! Ihanaa kuulla iloisia uutisia emoticon  Tarrasukkia pienelle matkaan mukaan munki puolesta!!

Punainen ferrari kurvasi pihaan tänään!!! emoticon  Voiko menkoista olla näin onnellinen??? emoticon Meinaan tällä hetkellä on niin hyvä olo siitä, että tietää kehonsa toimivan taas. Nyt voin taas keskittyä elämään normaalisti, kun kerran täti käy meilläkin aina välillä ja voin taas luottaa omiin tuntemuksiini.

Ihanaa aurinkoista päivää ja onnellista viikonloppua kaikille!!
Niin, uusille tervetuloa mukaan joukkoon emoticon

Nyt on viimein aika itsekin tänne kirjoitella, kun selvästi ei tätä yksin jaksa. Seuraillut olen pidempään jo teidän juttuja ;) Saahan vielä liittyä seuraan?

Olen 25-vuotias ja mieheni 27-vuotias. Naimisissa ollaan oltu kohta 2 vuotta. Mulla aivan mahdoton vauvakuume ollut jo pitkään ja superaktiivisena n. vuoden. Mies ei kuitenkaan asiasta ole innostunut, ei ole valmis... mutta nyt maaliskuussa vihdoin vauvalupa heltis, kun keskusteluissa ja elämäntilanteessa päästiin sellaseen pisteeseen, etten enää painostanut.

Viimeisin kierto siis varsinaisesti yk1, kun aikaisemmassa ovis ehti just olla ennen kuin palailin pidemmältä matkalta :(
Tänään aamulla olin vielä toivoa täynnä ja menossa rtestiä tekemään vessaan, kun oli kp27/26. Mutta punaista väriähän tää aamu sittenkin oli. Surullinen olo. Oletetun oviksen tienoilla tikuttelin, mutta en saanut kertaakaan plussaa, joten epäilen nyt sitä, että ovuloinkohan ollenkaan?!?

Virvon varvon tuoreeks terveeks tulvaks vuodeks emoticon  Tästä niitä plussatuulia ihan kaikille meille!

Tervetuloa kaikki uudet! Kyllä meitä tänne mahtuu, ihana ja hyvä porukka on jo kasassa, mutta toivottavasti itsekunkin matka täällä olisi mahdollisimman lyhyt ja pääsisi nopeasti suoraan tuonne odottajien puolelle.

Itse olen onnistunut tämän kierron osalta olemaan stressaamatta ja voidaan kait sanoa, ettei oikeastaan olla edes yritetty. Petipuuhia on harrastettu vain kaksi kertaa koko kierron aikana. Kalenteria en ole vilkaissutkaan. Sen verran tiedän, että luultavasti ovis on tänään, huomenna tai ylihuomenna. Mutta en aio sitä tikuttaa, enkä laske kalenterista. Jos huomaan sen muutoin niin ei haittaa tietenkään ja se pyritään hyödyntämään, jos siltä tuntuu.
Olen myös kohtalaisen hyvin saanut pidettyä itseni poissa täältä palstoilta, muutaman kerran olen käynyt teidän juttuja lukemassa.

Anskulle Paljon Onnea! Ihanaa!!! emoticon

Jo niitä plussia on tänne kaivattukin!

Moikka pitkästä aikaa :) 

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille. Ja plussatuulia! ;)

Minulle kävi nytten sillä tavalla että plussailin eilen. Oon ihan totaalisessa tunne myrskyssä vielä, mutta on ihanaa. <3

Vinkki tosiaan on se, että kun ei yritä enää liikaa se osuu kohdalleen. Tällä kierrolla oltiin ajateltu ukkoni kanssa, että noh ei napero vielä halua maailmaan tulla, joten lopetetaan päivien vahtaaminen.. Noh näin kävi :)))

Voimia kaikille joilla ei ole vielä tärpännyt. Kyllä teidänkin vuoro tulee !! <3 emoticon
 Tämä siirtyisi nyt tuonne odottajien pariin. 

PLUSSATUULIA  PUUUUUUUUUUH!! emoticon

heippa vaan!
Ensinnäkin ONNEA plussanneille!!! :)
Täti tuli eilen, kaks päivää liian aikasin ja hirveiden kipujen kans. Ei voi muuta sanoa ku et masentaa ja v*tuttaa. Just ku oon ollu niin tyytyväinen kellontarkalleen säännöllisiin kuukautisiin ni meneeki näin.. Uutta matoa koukkuun vaan, ei kai siinä muu sitten auta.. Vkonloppuna sai paijailla serkun alle kkn ikästä pikkusta ja voin kertoa ettei ainakaan yhtään helpottanu tätä kuumeilua.. MÄKI HALUAN!!! emoticon

Plussia kaikille :)

Heippa kaikille ja onnea hirveästi plussanneille! :)

Mä oon lueskellut teidän juttuja kyllä ahkerasti, mutta en oo vähään aikaan jaksanut itse kirjautua sisään. Nyt tulin sitten kertomaan kuulumisiani, kun selvisi taas eilen, että odotuksen odotus jatkuu edelleen. Tällä kertaa mulla ei ollut oikeastaan mitään oireita, muuta kuin toi sama arkuus rinnoissa, joka on nyt tullut kolme kertaa tasan viikko oviksen jälkeen. Silti sitä kuitenkin tietty toivoi, että olis tärpännyt, joten kyllä täytyy myöntää, että harmittaa, kun menkat eilen illalla sitten alkoi.

Jotain positiivista on edes se, että noi näyttää nyt vakiintuneen aikan tarkkaan tohon 28 päivään. Jos mulla olis tärpännyt, niin la olis ollut 31.12 eli aletaan varmaan kaikki pikkuhiljaa olla siinä tilanteessa, että toiveet lapsesta siirtyy vuodelle 2012. Eiköhän siis täytetä tätä maata vielä vähän lisää, ennen kuin se ennustettu maailmanloppu tulee.
 emoticon

Hyväää pääsiäistä kaikille ja parempaa onnea muille tähän kiertoon!

Tervehdys. emoticon
vasta tänne kirjauduin joten esittelempä itseni.
Elikkäs loppukesästä tulee ikää 26v ja mies täyttää 29v. Lapsia löytyy 3, tytöt 4 ja vajaa 2v sekä poika 3v. Elukoita emmä omista. 4:s mukula ois vähän haaveissa..yritys vasta alotettu ja siis eka kierto menossa joten saapas nähdä tärppiikö kerrasta vai jatketaanko harjotuksia.emoticon Asenne on että tulee jos on tullakseen että mitään kiirettä ei ole raskautua..ainakaan siis vielä kun näin lyhyen aikaa ns yritetty tiiä sitten miten käy kunhan on jokunen kk vierähtäny. emoticon

Tervehdys. emoticon
vasta tänne kirjauduin joten esittelempä itseni.
Elikkäs loppukesästä tulee ikää 26v ja mies täyttää 29v. Lapsia löytyy 3, tytöt 4 ja vajaa 2v sekä poika 3v. Elukoita emmä omista. 4:s mukula ois vähän haaveissa..yritys vasta alotettu ja siis eka kierto menossa joten saapas nähdä tärppiikö kerrasta vai jatketaanko harjotuksia.emoticon Asenne on että tulee jos on tullakseen että mitään kiirettä ei ole raskautua..ainakaan siis vielä kun näin lyhyen aikaa ns yritetty tiiä sitten miten käy kunhan on jokunen kk vierähtäny. emoticon

Hyvää kevättä kaikille palstailijoille. Taustaillut olen viimeisen kuukauden, koska ei oikeestaan mitään kerrottavaakaan ole ollut. Lääkärin ohjeiden mukaan olen yrittänyt nyt sitten olla tavallaan yrittämättä ja annan asioiden mennä omalla painollaan, tulee plussaa jos on tullakseen ja yritän kesän viettää stressaamatta koko raskaushässäkän kanssa. Mutta ei voi minkään, kyllä tässä taas alkaa olla jännät päivät käsillä...

Tosin toi mun laskuri tossa alapuolella näyttää edelleen päin honkia, mutta tässä kuun vaihteessa alkais olla ne jännät päivät....

Hupsulle isot onnittelut rengastautumisen johdosta! emoticon

Me ei oltu seukattukaan, kun vajaa 5kk, kun yhteisestä sopimuksesta jätettiin pillerit pois. Juteltiin monesti, että ollaankohan me ihan hulluja... niin ja melkeen heti pillereiden lopettamisen jälkeen mentiin myös kihloihin syyskuussa ja otettiin elämän mittainen asuntolaina yhdessä. Yhteiseen omaan kotiin päästiin muuttamaan seuraavana kesänä. Ja nyt viime talvena mentiin naimisiin vajaan kahden vuoden seurustelun jälkeen... se vauva vaan puuttuu vielä... on meillä yks nelijalkainen, mutta ei se kyllä mun vauvakuumetta ole poistanut yhtään, päinvastoin.

Vauvakuume on vaivannu meitä molempia miehen kanssa..miestä välillä enemän ja välillä vähemmän ku minua mutta nyt sitte päätettiin yhteistuumin että mytty saa tulla jos on tullakseen. emoticon Eli aikas samallail taidetaan kuumeilla molemmat nyt. Plussa tuulia kaikille niitä vailla oleville

Heippa!
Onnea plussanneille ja Hupsulle! Ihania uutisia!

Meillä tosiaan vauvakuume oli melkein pari vuotta täysin yksipuolista mun taholta ja miestä sai kyllä toden teolla lämmitellä. Viime syksynä meistä tuli erään valloittavan neidin kummeja ja se suloinen vauva lopulta on lämmittänyt miehenkin sydämen meidän yhteiselle vauvalle.

Mulla tosiaan täti tuli 16.4. mutta vuoto oli 3-4 pv ja tosi niukkaa, niin että muutamilla pikkuhousunsuojilla selvisin (normaalistikin kyllä melko niukkaa on mutta kyllä aina pari päivää runsaampaa). No ovista sitten aloin odotella, ja kappas plussa tuli ovistikkuun heti ensi yrityksellä edellispäivänä. Peittoja on heiluteltu ;)
Eilen tuli sellaista ovislimaa, mitä en ole kyllä koskaan ennen havainnut. Ja sitten tänään (kp 13/26)..aamusta alkaen on vuotanut, sellaista melko kirkasta verta. Ja ei mitenkään pyyhkiessä vaan. Useampi suoja jo mennyt. Suuri ihmetys, mitä, mitä?
Sanokaa nyt viisaammat kanssaeläjät, onko tämä ovulaatiovuotoa? Mulla ei oo koskaan sellasta ollut. Vai olinko jo edellisestä kierrosta raskaana, ja nyt keskenmeno tai jokin hämärä alkuraskauden vuoto?
21.4. tein varmuuden vuoksi raskaustestin ja se oli nega ( kuvittelin haamun ehkä ).
Mitä mieltä ootte?

Takaisin