Moi!
Vauvakuumeinen ilmoittautuu. Tosin ehkä mun otsikko olis raskaaksi 2012.
Esikoinen on nyt noin 10 kk ja haluan toistaiseksi vielä nauttia vain hänestä. Mutta sellaista kyselisin, että kun menkat ei oo vieläkään alkaneet ja noin 3-4 kuukautta sitten imetys loppunut. Että onkohan mulla jotain häikkää? Raskaana tietenkin voin olla, mutta epätodennäköistä. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Alkaa hiukan huolestuttaa.
Vauvakuumeinen ilmoittautuu. Tosin ehkä mun otsikko olis raskaaksi 2012.
Esikoinen on nyt noin 10 kk ja haluan toistaiseksi vielä nauttia vain hänestä. Mutta sellaista kyselisin, että kun menkat ei oo vieläkään alkaneet ja noin 3-4 kuukautta sitten imetys loppunut. Että onkohan mulla jotain häikkää? Raskaana tietenkin voin olla, mutta epätodennäköistä. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Alkaa hiukan huolestuttaa.

Sen verran oon perillä asioista et ovis oli vapun aikaan ja menkat pitäis alkaa tällä viikolla, saas nähä sitte.. Onneks elämässä on tällä hetkellä paljon ihania asioita; mä valmistun kesäkuun eka päivä, kesäks on töitä ja kaikenlaisia suunnitelmia ja parisuhde voi todella hyvin. Ei tuu sitte hirveenä pettymyksenä jos alkaaki menkat ku muistaa et elämässä on paljo hyviä asioita ja nauttii niistä
Ja tietysti on aina parempi mieli ku tulee kesä!!
. Onneksi tunne on meillä molemmilla molemminpuolinen :). Yrittämällä ei yritetä, mutta toive on jo kova näin ensimmäisestä kierrosta.
Alle puolivuotta jos menee ni kyllä hyvä aika. Tsemppiä raskautumiseen! täällä kuumeillaan toista vauvaa nyt. 
ottaa niin päähän!! Eniten ärsyttää et tästä lähin oviksen ja sun muun laskeminen on vaikeaa tai lähes mahotonta. Nyt sitte ootella tätiä tulevaksi..