Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka taas pitkästä aikaa!!

En oo jaksanu kirjotella, lukemassa oon käyny. Munki puolesta isot onnittelut plussanneille!! Perästä tullaan varmasti jokainen emoticon

Hupsu: meillä kävi sillee, et mulla oli eka vauvakuume, mut mies sano ensin et katotaan tää vuosi. Sit kuitenki muutti mielensä ja yritys alko tammikuussa. Enkä mitenkään painostanu häntä emoticon , vaan oli ihan omassa päässään miettiny et ehkä oiski parempi, jos ei lapsilla ois niin isoa ikäeroa.

Meillä on ollu enemmän hiljaiseloa petikammarin puolella, varmaan johtuen noista aikasemmin kertomistani tapahtumista. Mua ei oo innostanu ollenkaan, ni on sitte mies jättäny rauhaan. Yritys kuitenki jatkuu, ilman päivien laskentaa. Ihan senki takia, koska oon ihan pihalla mun kierroista nyt ton pitkän kierron takia ja ehkä kroppaki on vielä sekasin, niin en täysin vielä luota siihen...lisäksi nyt ois vuorossa imetyksen lopettaminen. Esikoinen ei oo enää  niin kiinnostunu ollu tissistä, niin aattelin et nyt ois hyvä sauma vähentää ja sit lopettaa, ni paranis nuo raskautumismahdollisuudetki emoticon

Plussia kaikille ja jo raskautuneille vielä tarrasukkia ja enkeleitä matkaan!!!

Hei vaan pitkästä aikaa kaikille kuumeilijoilleemoticon
..olen viimeksi tainnu kirjoitella tänne joskus reilu puoli vuotta sitten, kun uhosin heittäväni kaikki vauvahaaveet romukoppaan, koska ikinä ei tunnu tärppäävän emoticon
..tietenkään en näin tehnyt, mutta yritin kyllä hillitä itseäni ja lopettaa päivittäisen ramppaamisen täällä jne. Nyt kuitenkin on taas niiiiiiiiiin outo tilanne minulla, että kaipaisin todella jonkun mielipidettä tai näkökulmaa asiaan.
Eli minulla "suht" säännöllinen kierto, n.29-32pvää. Maaliskuussa menkat tulivat 23.3, kestivät sen 6 päivää. Sitten 10.4 pupuiltiin miesystävän kanssa (laskurien ja omien tuntemuksien mukaan ovis tällöin). Noin 6-7 päivää myöhemmin olin 100% varma, että olen raskaana. Minulla, pienirintaisella, turposi rinnat kamalasti, olivat aivan järkyttävän kipeät, lämmöt koholla, flunssainen olo, mahaa nippaili ja oli painon tunnetta ym. kaikki mahdolliset raskausoireet. Niin, ja sellainenkin kumma juttu kävi, että molempien nännieni reunat tummuivat ihan eri värisiksi kuin keskiosa . Ja hieman puristaessa rinnoista tuli vaaleaa nestettä.emoticon  Noin 4 päivää ennen menkkoja aloin oikein (tapani mukaan) urakalla testailemaan jos jonkinmerkkisillä testeillä..alussa taisi tulla 1-2 puhdasta negaa, sitten seuraavat (en edes kehtaa sanoa kuinka monta) olivatkin haaleimmista haamuista vähän erottuvampiin haamuihin. Eli jo niin usean haamun perusteella uskon, että jotakin siellä oli / on. Mutta sitten, sunnuntaina 24.4 aamu alkoi (minulle täysin vieraalla, ennenkokemattomalla) vaaleanrusehtavalla tuhrulla, ja myöhemmin päivällä käväisi pienenpieni-lyhyt menkkakipu vatsalla. Iltaa kohden tuhru muuttui vaaleanpuna/oranssiksi heikoksi "vuodoksi".( Yleensä mun menkat tulee samointein hirmuisella rytinällä ja karseilla vatsakivuilla, tuskanhiki otsalla.)
Maanantaina 25.5 alkoi tulla normaalin näköistä verta. Mutta täysin ilman vatsakipuja, ei niin minkäänlaisia!emoticon  Ja kaikenlisäksi mielestäni vuoto oli vähäisempää kuin normaalisti, välillä pidin vain ohutta pikkuhousunsuojaa. Eikä vuoto ollut niin tummaa ja klönttistä kuin normaalisti. Tein myös vuodon aikana parit testit, niissäkin haalea haamu.
Tänään menkat ovat loppuneet, eli normaalin 6-7 päivän sijaan ne kestivät sen 4 päivää (jos ei lasketa sitä outoa tuhtupäivää).
Rintojen aristus on lakannut, mutta tummat rinkulat on edelleen nännien ympärillä ja rinnat hieman kovemmat kuin normisti... ja oikeastaan kaikki muut oireet ovat tallella, jopa lämmöt edelleen aamuisin koholla, tänäänkin 37,1 (norm. mulla 35,9-36,5).
Menkkojen aikaan kun tosiaan niitä minkäänlaisia vatsakipuja ei ollut, niin nyt kun vuotoa ei enää ole, ovat ne oviksen jälkeen alkaneet vatsan nippailut palanneet takaisin!!! Ja nippailut ovat muuttuneet jotenkin painavimmiksi, ei ole enää sellainen kipeä nipistys tai vihlasu, vaa ikäänkuin "painava tökkäys"...(juu, tiedän ettei siellä mikään vauva vielä töki, mutta voisin kuvitella että tältä se ehkä tuntuisiemoticon ) ja sitten olen parina päivänä, jo ennen vuotoa ja nyt taas, huomannut selällä maatessani, että vatsani on välillä aivan hirmuisen toispuoleinen! Tänäänkin oikea puoli vatsasta oli kohollaan ja vasen puoli ihan normaalisti lituskallaan... eli alamahalla oli vähän kuin liukumäki oikealta alas vasemmalle!!emoticon
Ja sitten tänään...olen taas tuhlannut viimeisetkin rahani raskaustesteihin. Tein tuossa äsken, kylläkin aika todella "laimennetusta" pissasta testin, joka näyttää mielestäni edelleen sitä maailman haaleinta haamua! Perskules, auttakaa! Tulen ihan kahjoksi kohta!!
Toisaalta kun ajattelee, niin eikö jo tässä vaiheessa, 5 päivää menkkojen alkupäivän jälkeen pitäisi näyttää vahvempaa plussaa jos olisin raskaana vuodosta huolimatta...? (jos kuuluisinkin niihin naisiin, jolla tulee raskaudesta huolimatta vuodot tai kahdet..) ....mutta, minulla ei normaalistikaan ole ollut mikään hirmu villi tämä hormoonitoiminta..jospa vaan hcg nousee hitaasti kohdallani...
Tai sitten, mikä siellä mahassa on ollutkaan, on vain hipaissut kohdun seinää...tai on kiinnittynyt ja irronnut samointein..mutta mikä selittää nämä jännät tuntemukset mahassa ja 100% varman olon että olen raskaana?
..Nii, ja hei, unohdin kertoa, että jo 2 viikkoa mun iho/nahka on ollut ihan sekaisin!! Mä olen saanut aivan hirveitä kutiamis-raapimis-kohtauksia! Reiden sisä-ja ulkosyrjät, kädet, rintakehä, välillä pamahtaa tulipunaiseksi ja täyteen pienenpieniä näppylöitä!

Anteeksi tämä vallan pitkähkö vuodatukseni...mutta se helpotti. Ehkä tähän oloon tulee joku tolkku...joskus.. Huomenna pitäisi vaan vappua lähteä juhlistamaan, mutta kun ei oikein tiedä kuinka kovasti uskaltaa...emoticon

Juuh.. ilmottaudunpa minäkin odotusta odottavien joukkoon.

Itse täytän 30 syksymmällä ja mies 35. Yrittäjinä tuoreita ja eka kunnon yritys menossa. Ovis oli vappuna ja niin, noh. Kyllä te tiedätte :) Odottelua odottelua, toivomista ja haaveilua. Niin ja itsensä loputonta vahtaamista! Vaikka mitään tuskin vielä tuntiskaan, kun oviksesta vasta muutaman pv.. Tietää varsin hyvin, että ekasta tuskin tärppää, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa, että toivoo kuitenkin kovasti.

Katotaan kuin käy!

Minä olin AIVAN varma, että raskaus olisi viimein alkanut. Mutta ei. Ei taaskaan! Gynellä kävin alkukierrosta, ja kaikki ok, yksi pallero siellä oli sopivasti kypsymässä, ja oviksen bongasin tikulla. Toimiakin tuli toteutettua ajallaan ja riittävästi. Tähän vielä greippimehut ja jo alkoi ennen menkkoja tuntua raskausoireiden kaltaisia tuntemuksia. Mutta ei.

Tähän porukkaan liityn myös, sillä tavoite on tulla raskaaksi tämän vuoden aikana. Mielummin HETI. Tai ehkä odotellaan sitä seuraavaa ovitsta ja miestä reissusta kotiin ensin.

Onnistumisia ja nappiajoituksia kaikille!

Moikkamooi :)
Oon tossa kirjotellu noin vuoden verran palstalle joko nyt onnistaisi,
mut siellä alkaa oleen hiljasta, ja muut siirtyneet suurinpiirtein jo
odottajien puolelle, ketä sieltä tunsin, eli siirtyisin tänne mukaan jos sopii :D

Elikkäs siis taustoja :)
Oon 20-vuotias ja asun Turussa kolmiossa Miehen (21-v) ja koiran, sekä kahden kissan kanssa.
Kolme vuotta kihlaa täynnä mennään kesäkuussa naimisiin, ja vauvakuumeillu mä oon joku parisen vuotta.
Vuosi sitten epäilin olevani raskaana pillereistä huolimatta ja kun selvis etten oo, mies oli kummallisen pettyny.
Tiesi kyllä vauvakuumeestani, mutta oli ollu aina sitä mieltä, ettei vielä ei vielä jne...
Totesi silloin ääneen ettei pistäisi pahakseen vaikka pikkuinen tulisikin. Pillerit lopetin 12.6.10 ja sen jälkeen
heti eka kierto tärppäs, mutta meni kesken. Asiaton kohtelu lääkäriltä (np-ultra, jossa todettiin km) jätti aika kökön maun suuhun.
No, sen jälkeen kierrot heittelikin runsaasti... Nyt vasta jonkin verran tasoittuneet, ja olisi kaikki edellytykset tulla raskaaksi...
Mies ei vaan näytä enää vihreetä valoa. Eikä kyllä punastakaan, enkä ota otuksesta selvää lainkaan tällä hetkellä.

Puhuttu on, ja ei oo erityisempää syytä, miksi ei vois lasta hankkia, oon saanu mieleen täydellisen elämänsuunnitelman, jossa en ite ainakaan nää mitään ...
miksi ei. Mainitsin äsken että kuinka ihanaa olisikin saada häälahjaks plussa testiin ja sit saada ens vuonna helmikuussa oma nyytti syliin... Mutristi huultaan
enkä osannu tulkita oliko se sitä, että näkee kuinka paljon haluun (ja välillä kun se tuppaa masentamaankin) ja on pahoillaan pahasta olosta vai se, et tietää et
haluun mut ei ite osaa sanoo mitään asiaan... Jaa-a. Nojoo sori romaanista :D

Onnittelut tosiaan plussanneille!

Hupsulle onnittelut rengastuksesta ja täysillä mukana olevasta miekkosesta!!! :D (ps. pitkät kierrot on raastavia... nimim. kp80-70-29-31-44-33...:(  )

tirpukka
Oih kääk mikä tilanne!! :( ((huom älä stressaa liikoja!! ))
No, mut siis on parikin vaihtoehtoo ja mähän oonki ilkee ku kerron oman kokemukseni asiasta (muistathan ettei välttämättä sulla oo sitä!)
mulla oli suurinpiirtein sama tilanne, mut niukalla vuodolla meni raskaus kesken. Ei kummempii kipuja, ja ihme nippailuja. Kesken meni kuitenkin. Mut siis
tod. näkösempi skenaario ois mun mielestä tohon, että sulla voi hyvinkin olla siellä joku, ja vuoto oli vaan joku norm. alkuraskauden vuoto, kun kerta niukka oli.
ja jos hormoni nousee hitaammin tjtn, kun laimennetusta testasit ? tai sulla ei erity sitä virtsaan niin paljoo jne... Syyt on monet ja negat voi olla vääriä,
haamuplussat (ellei itse tihrusta ja nää jotain vaikkei mitään oo nimim. kerran näin jonkin haamun) voi olla "vääriä" mut plussat kyllä on harvemmin
vääriä, ja jos sun haamussa oli yhtään väriä, ja oli kuitenkin näkyvä, niin sit oot raskaana! :)
Oota muutama päivä ja testaa uudelleen - jos nega, vois kuvitella et joku varhaiskeskenmeno oli ja jos on vähän parempi plussa niin sit vaan neuvola-aikaa soitteleen ;)
Pidän peukkuja!! :)

Heip kaikille vanhoille ja uusille, tasapuolisesti !
..täällä siis jälleen. Viime päivät ovat olleet piinaavia...raastavia suorastaan!

Dark: kiitos, oli mukava lukea sun ajatuksia tästä mun tilanteesta, kenellekään kun en vielä ole viitsinyt puhua...vasta sitten jos on aihetta. JA TOIVOTTAVASTI SITÄ OLISI!!!!! emoticon Nyt on siis tilanne sellainen, että mun maha tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä! Eiku ihan oikeesti, varsinkin iltaisin kun makaa sängyssä selällään niin yhtäkkiä mun "alamaha", kohtu, mikä lie, kramppaa ihan kivikovaksi tuosta oikealta puolelta, sen tuntee jopa sormilla kun pitää siinä päällä!!!! Kääk! Ehkä siellä onkin joku ihan hurja otus emoticon
...tää on niin hermoja raastavaa!! Edelleen mun rinnoista tulee ihan valkoista nestetä kun vähän vain puristaa, kamala näläntunne vatsassa mutta mitään ei tee mieli. Nyt muutamana aamuna ja etenkin iltasella ollut todella kuvottava olo, yök! Niin, ja sit iltaisin mun mahasta tulee ihan hervoton pallo! En tajua miten se voi turvota niin paljon, normaalisti kun on ihan littana vatsa.
...Ja sitten pakko vielä Dark sulle kertoa mun testailuista! Eli olen tietenkin taas ostanut joka päiväksi ainakin yhden tai kaksi testiä (joo tiedän, ihan tosi järkevää).. niitähän kun on eri herkkyyksiä, niin mulla ne 25 ei näytä mitään, mutta annas kun testaan 10 tms. johan meinasi eilen silmät tippua oikeasti päästä!! Katsoin testiä kylläkin aikarajan jälkeen (mikä näyttää tuossa testissä olevan vain 5 min) mutta siihen oli piirtynyt ihan oikean levyinen, haalea mutta kuitenkin väriltään vaaleanpunainen, haamu, tai viiva ... Eli ei tarvinnut edes silmät kierossa eri valoissa sitä tiirata, vaan sain siitä jopa suht onnistuneen kuvan kännykälläkin! (mutten harmikseni voi laittaa sitä tänne kun en omista sitä piuhaa jolla sais kuvat koneelle).
Ja sitten testasin eilen iltapäivällä samanmerkkisellä uudestaan, niin ei mitään.
No mutta, tänä aamuna tein taas testin, vieläpä suht. ajan puitteissa testiin tuli taas leveä, haalea, vaaleanpunainen viiva!!!! eikä taaskaan tarvinnut tihrustaa.
Mutta sitten äsken, huvikseni, mielenkiinnosta testasin, että onko tosiaan niin, että mulla erittyy sitä hormoonia niin hintsusti, että se näkyy vaan just ja just aamulla eikä enää lainkaan iltapäivällä, niin näin se tuntuu olevan. Eli äsken ei tullut taas just mitään.
Tai sitten, mulla onkin siellä jokin hemskutin kysta tai joku muu outo, enkä ole vieläkään raskaana...tää on niin inhottavaa, inhottavaa, inhottavaa...!!!!

Äsken sitten soitin tk:n ja neuvolaan, menen huomen aamulla labraan otattamaan Hcg:n verestä. ...mutta pelottaa jo valmiiksi niin pirusti, ettei siinä näkyisikään mitään...

Anteeksi kanssaihmiset tämä kurja, epätoivoisen naisen vuodatus, mutta oli taas pakkoemoticon

...nyt on pakko laittaa hetkeksi silmät kiinni, on ihan karsea hedari..palailen taas iltasella..

Moikka!
Siis apua kun oikein jännittääkin Tirpukka sun  puolestas. Pidän peukut pystyssä huomista ajatellen. Toivottavasti saat vastauksen heti huomenna, ainakin jos meet heti aamulla labraan. Ois ihan kauheeta oottaa sitä vastausta viikonlopun yli. Nimim. Hermorauniona yhden viikonlopun yli lääkärin soittoa odotellen.

Dark: Noi miehet on vaan niin vaikeita! Hermot menee. Täällä mulla siis 27-vuotias mies, naimisissa ollaan oltu jo 2 vuotta ja elämäntilanne sallisi kyllä vauvantulon. Vauvalupaa odottelin hirveissä tuskissa ja epätoivoisena melkein pari vuotta ja nyt kun sitten ollaan päästy yrittämään, niin edelleen se mieli vaihtelee miehellä ja sekös tässä muutenkin herkässä tilassa ottaa päähän. Itkeskelen vähän väliä, kun ei tuosta ota selvää. Tää odottamisen odottaminen on meille naisille tuskaa, mutta nuo miehethän ei kestäis tätä ollenkaan. Nyt kun mies näkee mun olevan täällä ni heti on naama vinossa. Sit taas seuraavana päivänä se hymyillen miettii että jos meille tulis vauvaa niin millaiseen autoon vaihdettais jne...

Mulla siis alkoi viime viikolla kp 13 eli juuri oletettuna ovis-päivänä verinen kirkas vuoto. Ja sitähän ihmettelin sitten pitkään. Ensin ajattelin että ovulaatiovuoto varmaan, en vain ennen ole kokenut. Mutta sitten se vuoto jatkui  5 päivää kirkkaana, mutta määrältään melkein runsaampana kuin edelliset hyvin niukat kuukautiset. Pikkuhousunsuojalla kuitenkin selvisin. No eilen oli sitten ensimmäinen vuodoton päivä. Ja tänään on tullut vaalean punertavaa valkovuotoa. Äh, ja koko ajan pissattaa, pahoinvointia on nyt ollut parina iltana ja mahaa nipistelee jatkuvasti aivan alavatsalta.
Pelkään pahoin, että tää on taas kamala valeraskaus, että kuvittelen vain kaiken ja sekoan kohta. Mulla nimittäin viime kesänä oli voimakasoireinen valeraskaus heti pillereiden lopettamisen jälkeen.
Rinnat ei ole arat, ja poissuljin sen, että olisin viime kierrosta tullut raskaaksi (2 negaa). Mutta voiko ovulaatiovuoto muka kestää 5 pv? Vai mikä ihme välivuoto se oli? Kuukautisia se ei muistuttanut yhtään.
Turhauttavia päiviä odotella että mitä seuraavaksi tapahtuu.

T. Yksi epätoivoinen

tirpukka
Hihhi, kuulostaa tutulta toi päätön testailu :D (ei pahalla siis)
kyllä toi sun tilanne kuulostaa siltä, et erittyy vaan hitaasti tai hyvin vähän. (samapa asia kai tuokin muttajoo)
Siks aamulla näkyy ja ilta-yms muista pissoista ei näy. (Sen takia aina kandee tehä aamulla!)
Itse kyllä edellisen raskauden aikaan päätin, et en kuluta rahaa testeihin, ja jos aamulla testissä ei näy mitään,
ja menkkoja ei kuulu, testaisin viikon päästä uudelleen. Ne pitkät kierrot mulla teki tän ajattelutavan, ja parempihan
se sinänsä on, kun ei stressaa turhia, jos aamulla näkyy ( aamulla kun hcg-pitoisuus on virtsassa korkeimmillaan )
niin sit ollaan raskaana, mut tottahan semmoset haaleet viivat saa mielen meneen vaikka mihin.... :(
Hyvä, et sait ajan labraan ja saat sen Hcg:n verestä - on varmaan paras mahollinen keino varmistaa raskaus, vaikka niin harvoin
sellasta oman tk:n kautta (tai neuvolan kautta) saa. Ainakaan itse en saanu, menin yksityiselle. Voi kyllä olla että joudut ootteleen vastausta,
maanantai/tiistai aikana varmaan viimestään, koittasitpa vaan siihen asti rentoutua ja olla miettimättä asiaa sen kummemmin :)
Aamupissastahan ne yleensä tk:ssa sanoo että pitää tehä, ja siellä tulkitsevat jos viivantynkääkään näkyy niin positiiviseksi.
Toivottavasti saat vastauksen pian, ja oliski hyviä uutisia! :) pidän peukkuja.
ps. tottakai ainakin itse ymmärrän vallan mainiosti vuodatuksen - täällä paras kun muut sentään jonkin verran ymmärtää, toisin kuin monen meidän kaverit tai miehet...
vertaistuki paras tuki! :)

Silli
Voi ääh :( välillä miehen kanssa just puhutaan kaikesta lapsiin liittyvästä ja mun toivo nousee korkeemmalle, et jos nyt sit - mut ei sanaakaan puolin eikä toisin.
se kyl raastaa, mut eipä sille mitään voi - jos ei halua niin kertois, ja jos haluaa niin sanois asiasta. Eikä jahkailis. Nään joka yö unia siitä,
että oon raskaana, tai että meillä on lapsi. Mietin kuinka ihanaa olisi nähdä mieheni sylissä meidän oma lapsi... Mietin näitä asioita koko ajan (no, ainakin melkein)
mutta en kuitenkaan ymmärrä että mikä se juttu on, miksi semmonen olo on... Lopetin tupakoinnin, oon ollu kohta kuus päivää savuttomana, alotin liikunnan,
mulla on ollu melkeen joka päivä työhaastattelu johonkin, ja tuntuu kuin jokainen paikka olis melkeenpä käytännössä mun - jos vaan haluan.
Kuitenkin mietin, miks mä teen näitä asioita, jos kerta lapsentekovaihe ei oo ees semmosessa vaiheessa että siitä haluis mies puhua. EI YMMÄRRÄ... Miehetkään kun ei kuitenkaan koskaan oo suoraan välttämättä valmiita isäks - isän rooliin kasvetaan...
Tahtoo tahtoo... :I

Aa joo, verinen vuoto voi olla sitä, kun ovulaatio tapahtuu, munasolu irtoaa, voi aiheutua pientä verenvuotoa, ja se oviskipu tulee yleensä siitä.
mut viis päivää... voihan olla et siihen sit liitty kans kiinnittymisvuoto? En tiiä, arvailuksi nää asiat menee, myös lääkärien puolelta - harmillista sekin.
Varmaan ny kattelet pari viikkoo, mihin oireet menee, ja sit jos tulee oikeemmat menkat niin sitten se oli vaan joku välivuoto, tai jos oireita enemmän tulee - testaa...
Raastavaa tuo tietämättömyys... :(

).( omanapa jos nyt ... kröh lyhyesti :D
kp3 menossa, kohta 6 päivää savuttomana,jokseenkin muuten mainio fiilis. Kävin eilen vesijumpassa 45min ja sitte uin kilsan, vesijuoksin 200m ja senkin jälkeen viel
siivoilin ja sit kävin kävelyllä koiran kanssa, ja kävelin ainakin 2km.. Kummallista.

Työhaastatteluja pukkaa, jos vihdoinkin joku sopimuskin saatais aikaseks jostain! :) Häät hyvässä vauhdissa pulkassa pikkuhiljaa. Täytyypä tästä mennäkin tekeen miehen liiviä, jotta tulis valmiiks häihin mennessä... :D

Liitympä joukkoon minäkin. Kotona asustaa elokuussa 2010 rengastettu mies, yhdessä oltiin kaveripiirissä jo legendaariset 13 vuotta. Lattioilla kirmaa kaksi kissaa ja yksi koira. Lisänä tallilla heiniä pureskelee aina niin uskollinen ' suomalainen tosi mies' eli 11 vuotias suomenhevosruuna.

Olen nyt taas uskaltautunut lueskelemaan palstoja. Taustaseurailija olin jo viime syyskuusta kun ensimmäistäni odotin. Helmikuussa koko maailma kuitenkin rommuttui kun rakenneultran aikana todettiin todella vakava kehitysvaurio ja päädyimme raskauden keskeytykseen vk 21.

Niin julmaa kuin kaikki onkin, päätimme mieheni kanssa, että elämän on jatkuttava, vaikka pieni enkelimme ei saanutkaan elää päivääkään. Yritämme siis uudelleen ja pidämme peukkuja että tulen raskaaksi. Kahdet kk mennyt ja viikko ennen vappua oli ovis. Nyt pitäisi jaksaa malttaa mielensä yli äitienpäivän ja testailla maanantaina/tiistaina. Toivottavasti plussataan. Vielä en ole kenellekkään uskaltanut kertoa, mutta tuntemukset on kyllä vahvasti samat kuin viimeksikin. Janottaa ja pissattaa, mahaa nippailee ja haaleaa vuotoa on tullut koko ajan, ilman keskeytyksiä. Ja mikä kummallisinta niin tämän viikon maanantaina tuli iltapäivällä vaan sellainen varma olo että olen raskaana. Ihan kun joku olisi sen kuiskannut minulle. Se olisi sitten tammivauva. En tiedä elänkö totaalisessa haave/toivemaailmassa vai tuleeko alkuviikosta kaivattu plussa.

Paljon tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille !

Voimia ratsuäiti ja zemppiä kovin että sun pieni 21 viikkoinen enkelisi oli se joka kuiskasi
Sinulle nyt sen ajan olevan käsillä että sisälläsi kasvaisi jotain minkä saat syliisi ja kasvattaa läpi elämän !!!
Kerrohan sitten ensiviikolla millaista plussaa testi näytti !!!
Woimia <3

Dark,vois se sullakin pikkuhiljaa ellei heti jo onnistaa !!
Woimia sinnekin!!!

Zemppiä tänne kaikille !!!

Ekan kierron tulos oli plussa pissattuna tikkuun tänä aamuna!! :O xD
Ihan huikeeta..ei käsitä vielä edes koko asiaa! Ei niin mitään oireita ole ollut..ainoa mistä olisin voinut päätellä odottavani oli se että olen flunssanen..jokasen 3aikasemman plussan aikana olen sairastanu flunssan!!! ja nyt sitte tän neljännen salamatkustajan plussan aikana olen flunssainen!! Mikähän siinäki on syynä et olen aina kipeä kun vauva saa alkunsa? :D Mut ihan sama vaik kärsisin peräpukamista mut pääasia et olen raskaana! :D
mieskin ihan hönttinä oli puhelimes ku soitin sille ja kerroin tehneeni plussatestin..nauroi, tuumasi et auto pitääkin pistää sit heti myyntiin ja et hällä onkin supersiittiöitä ja taas naurua! =D Ja meilläku ei oikeesti ollu kiirettä asian kanssa..jos se sit edesauttokin raskautumaan noi nopeesti!? :)

Onnea _nisupulla_, sulla on sit pulla uunissa :). Täällä aika kuluu ovista odotellessa, toivottavasti sun positiivisuus ois tarttuvaa laatua...

No niin, nyt täälläkin on jotain konkreettista kerrottavaa kun yrittäminen on oikeasti alkanut. Eli eka luomu kierto menossa. Ovis ollut aika varmasti tiistaina ja sitä ennen viikonloppuna tehtiin hyvin talletuksia ja vähän sen jälkeenkin. Koin muuten miehen puolelta mieluisan yllärin, että kyllä se taitaa mieskin kuumeilla, mutta ei niin näkyvästi. Oli nimittäin tilannut kumeja, ajatellen että alkuun käytetään vähän aikaa kumia ennen kuin kunnolla aloitetaan yritys, mutta kun sitten kysyin että ilman vai kumilla, oli vastaus ilman. 

Nyt sitten onkin vissiin suunnilleen dpo 6, ja aikalailla ihmetelllen täällä mennään, että missä vaiheessa raskausoireet todella voi alkaa näkyä? Meinaa on alavatsaa kivistänyt aika lailla, nännit on niin kosketus arat, ettei yöpaitaa meinannut voida laittaa (normaalistikin on ennen menkkoja kipeenä, muttei samaan tapaan) ja tänä aamuna/aamupäivästä koko ajan ollut sellainen lievä yököttävä olo...

Tervehdys taas kaikille! Uusia palstalaisia on ilmoittautunut mukaan odotukseen:) Tervetuloa!
Ja tuhannesti onnea kaikille plussanneille !!! Hirveästi tsemppiä nyt!

Meillä täällä eletään sekavaa viikkoa. Menkat olis pitäny alkaa vappuaattona. Kaksi negatiivistä testiä tehneenä odottelen niitä edelleen. Alkuviikosta olo oli pahoinvoiva ja nännit kipeät. Nyt ei mitään. Ei "raskausoireita" mutta ei kyllä menkkakipujakaan.

Että tällasta epävarmuutta täällä:/ Kauankohan menkkoja voi rauhassa odotella?!? ennenkuin kannattais soittaa lääkäriin?

..tulin vain pikaisesti kertomaan, että huomenna saan sitten viimeinkin tietää veritestin tuloksen; ollakko raskaana vai eikö olla..JÄNNITTÄÄ IHAN SIKANA!!!emoticon
..viikonloppu on mennyt mitä sekavimmissa tunteissa, onnesta epätoivoon..uskonpuute iski..ehkä tuolla alakerrassa ei asukaan ketään..mutta huomenna se selviää..ei varmaan kauheesti nukuta ensi yönä..
Ja  hei, kiitos kaikille "peukutuksista", tosin pitäkää niitä vielä huomiseen asti pystyssä, jookos? :)

Lämpöisiä plussatuulia kaikille!emoticon

Tirpukalle peukut pystyssä :)

Plaah.. mieli on malttamaton ja kauheesti tekis jo mieli testailla, pitäis vaan malttaa lauantaihin-sunnuntaihin oottaa.. Alavatsaa juilii ilkeesti, ihan kuin menkat alkais ja rinnat melko arat. Ei siis mitään normi menkkaoireista poikkeavaa. Asennoiduin jo, että ei plussaa tule näkymään ja hommasin jo nipun uusia ovistestejäkin. Varautumista siis. Mutta silti mielessä itää pienen pieni toivonkipinä, että viikonloppuna se plussa siihen tikkuun ilmestyisi. Hassu tämä ihmismieli!

Täällä ovispäivä lähestyy ja tikuttelu alkakoon pian. Mitäpä, jos meitä kaikkia nyt onnistaisi, ei olis paljoa pyydetty, vai mitä hä!?

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Ja onnea tietenkin plussanneille ja tervetuloa uusille! Mä kirjottelin vähän aikaa sitten tänne ahkerasti, mutta nyt oon vetäytynyt vähän taka-alalle. Välillä kyllä oon lueskellut teidän juttuja, vaikken oo kirjautunut sisään. Täällä on tapahtunut niin paljon mun viime visiitin jälkeen, että en yritäkään kommentoida kaikille erikseen. Monella tuntui olevan superjännää ja pidän teille kaikille peukkuja, että pian saisitte iloisen helpotuksen piinanne!

Itellä menee oikeastaan aika hyvin. Kuume on edelleen kova, mutta oon jotenkin päässyt eroon siitä pakottavasta tarpeesta, että olisi heti raskaana. Oon keskittynyt kaikkiin kivoihin juttuihin ja tietoisesti vähentänyt täällä surffailua. Päätin vähän niin kuin pitää taukoa vauvaprojektista tässä kuussa ja toisin kuin aikasemmin, nyt se on onnistunut ihan hyvin.

Jätin greippimehut pois ja oon yrittänyt olla laskematta päiviä. Tosin on aika vaikeeta olla laskematta päiviä, kun ei se oviksen ajankohta säännöllisellä kierrolla nyt kovin työläs laskutoimitus ole.. Eli tulihan sitä petipuuhailtua edellisenä ja seuraavana päivänä, kun sen oviksen olisi pitänyt olla. Ei se siis mahdotonta ole, että tästä kierrosta tärppäisi, mutta jotenkin en oo ladannut mitään odotuksia tälle kuulle. Toivoa en kuitenkaan oo menettänyt, vaan usko on kova, että kesä tuo sen plussan tännekin tullessaan. Siihen asti aion nauttia keväästä ja kesästä, pitkistä aamu-unista vapaapäivinä yhdessä kullan kanssa, tulevista mökkireissuista ja muusta kivasta. :)

Tsemmpiä siis kaikille ja paljon plussia tälle palstalle!

Takaisin