Inkivääri
Näppärä viestien naputtelija
Huh, täällä on taas käynyt vilinää ja monta uutta viestiä edellisen käynnin jälkeen. Kiitos kaikille peukuista, jännäily jatkuu edelleen. :) Mä olin viimeksi yliopistolla, kun kirjotin. En maltanut olla kirjoittamatta, mutta en halunnut pitää sivua auki kauaa, jos joku tuttu hyppäisi yhtäkkiä selän taakse. Kirjotin tekstin wordissa ja kopioin tonne. Siksi toi hassu fontti ja noiden J-kirjainten oli tarkoitus olla hymiöitä. :D
Tosi tylsää, Hanski! Näin mä vähän pelkäsinkin. Onko sun paikkakunnalla mitään muuta paikkaa, mihin voi soittaa? Esim. jotain keskussairaalaa, jossa hoidettaisi lapsettomuutta tms.? Vaikka tietty on mahollista, että sieltä soitetaan ihan samaa levyä. Mutta voimia sulle ja toivotaan, että se psyk. hoitaja on hyvä, ja saat sille ajan pian ja sen kanssa käytyä tätä asiaa kunnolla läpi!
Tikru: Eikö se, että positiivisen ovistestin jälkeen seuraava testi on taas negatiivinen tarkoita, että silloin ovis on jo tapahtunut? Mä ainakin ymmärrän noi ohjeet niin, että ovis tapahtuu vikan positiivisen testin ekan negatiivisen testin välillä.
Ja Marika, ikävää, että sun vauvaprojekti ei etene toivotulla tavalla. Mutta varmana ihan hyvä idea keskittyä nauttimaan pikkuisesta ja työntää yritys pois mielestä, niin eiköhän teillekin se pikkukakkonen jossain vaiheessa tupsahda. :) Hauskoja synttärijuhlia ja onnea toiselle ihan ensimmäistä kertaa synttärien johdosta!
Tinttiäselle mulla on peukut koko ajan pystyssä! :) Lupaavalta kuulostaa, vaikka tällä palstalla onkin moneen kertaan todettu, että välillä oma kroppa tekee tepposet. Toivotaan, että sun oireille on ihan todellinen syy! :) Ja ihania noi miehet, kun ne on välillä niin herttasia tän asian kanssa. Mun mies silitteli eilen mun mahaa ja sanoi, että sitten kun siellä on joskus joku, niin hän silittelee sitä koko ajan.
Tosi tylsää, Hanski! Näin mä vähän pelkäsinkin. Onko sun paikkakunnalla mitään muuta paikkaa, mihin voi soittaa? Esim. jotain keskussairaalaa, jossa hoidettaisi lapsettomuutta tms.? Vaikka tietty on mahollista, että sieltä soitetaan ihan samaa levyä. Mutta voimia sulle ja toivotaan, että se psyk. hoitaja on hyvä, ja saat sille ajan pian ja sen kanssa käytyä tätä asiaa kunnolla läpi!
Tikru: Eikö se, että positiivisen ovistestin jälkeen seuraava testi on taas negatiivinen tarkoita, että silloin ovis on jo tapahtunut? Mä ainakin ymmärrän noi ohjeet niin, että ovis tapahtuu vikan positiivisen testin ekan negatiivisen testin välillä.
Ja Marika, ikävää, että sun vauvaprojekti ei etene toivotulla tavalla. Mutta varmana ihan hyvä idea keskittyä nauttimaan pikkuisesta ja työntää yritys pois mielestä, niin eiköhän teillekin se pikkukakkonen jossain vaiheessa tupsahda. :) Hauskoja synttärijuhlia ja onnea toiselle ihan ensimmäistä kertaa synttärien johdosta!
Tinttiäselle mulla on peukut koko ajan pystyssä! :) Lupaavalta kuulostaa, vaikka tällä palstalla onkin moneen kertaan todettu, että välillä oma kroppa tekee tepposet. Toivotaan, että sun oireille on ihan todellinen syy! :) Ja ihania noi miehet, kun ne on välillä niin herttasia tän asian kanssa. Mun mies silitteli eilen mun mahaa ja sanoi, että sitten kun siellä on joskus joku, niin hän silittelee sitä koko ajan.

. Voihan toki olla että olen asian ymmärtänyt väärin 
URSA tai NASA vois tulla melkeinpä avuksi Monillahan on nimenomaan ongelmana raskautumisessa (siis jos ei ole ns.mitään fysikkalista vikaa) väärä ajankohta. Testit sinänsä voi heittää hiivattiin, jos kierto on säännöllinen, mutta jos kierto on epäsäännöllinen, ovulaatiotestit auttaa ainakin pikkusen siinä, missä kohtaa on suotuisimmat ajankohdat ja missä kohtaa saattaisi sitten odotella menkkojen alkavan. Lisästressiä ne ainakin saavat aikaan ja stressi jos mikä on erittäin oiva ehkäisy menetelmä. Mutta tämäkinhän on nyt sitten vain minun mielipiteeni asiaan 

Onpas tylsää, kun ei onni potki nyt ketään. Toivotaan, että Tinttiäisellä käy parempi tuuri, niin saadaan tänne jotain hyviäkin uutisia. Täällä alkaa menkat olla kohta ohi, eli päästään pian taas tositoimiin.
Enkä mä näköjään malta täältä pysyä poissa, niin kun arvelinkin. Teiän
seura on liian hyvää.
Mutta noiden odottajien keskusteluja en kyllä
enää mene kateuksissani lukemaan, se tuskin tekee hyvää mielenrauhalle.