En ole varmaan tänne ilmottautunut mukaan :).. Jonkin verran kyllä taustalla seuraillut tapahtumia. Mutta olen siis 23v pienen 1.6v poitsun äippä, mieheni on 29v, toista pienokaista haaveillaan (yritetään) ja nyt eletään niin jänniä päiviä. Tänään pitäisi tädin tulla jos on tullakseen, toistaiseksi ei kyllä mitään sellaisia oireita ole mikä viittaisi tädin visiittiin. Meinaan hyppiä seinille "oireitteni" kanssa, pissillä saa ravata, hieman yököttävä olo ollut tänään koko päivän, väsymystä ehkä normaalia enemmän (jostain syystä en kuitenkaan saanut pojan kanssa nukuttua) ja pientä nippailua vatsassa ei kuitenkaan sellaista mitä menkkojen aikaan. Ja mun tekee mieli vesimelonin palasia (kylmiä sellasia). Katsotaan nyt miten tässä loppujen lopuksi käy, jotenkin niin skeptinen mutta samalla ajattelee että nämä oireet voisi viitata raskauteen. Huoh, kun ei tiedä. Testi olisi kaapissa, ajattelin ehkä huomenna aamulla testata, katsotaan nyt :).

Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana ja kaikki menisi hyvin.
kiva juttu :) nyt onkin sit ollu vähän matalapainetta loppuviikko. kaikki on tuntunu kurjalta, oon ollu väsyny ja kiukkunen kun ampiainen.
ja olisin vähän vähemmän ärhäkkä tuolle murulleni.