Rakenneultrakuulumiset

Mulla oli rakenneultra tänään. kaikki Herneellä ok, painoa oli 390g ja vastasi viikkoja hyvin. Ultraaja ei ollut maailman osaavin [:@]ja ei esim. osannut käyttää 4D´tä ollenkaan. Emme saaneet kunnollista vastausta sukupuoleen eli ed ultraajan veikkaus pojasta onkin nyt taas sitten vain yksi mielipide :( ja mitään kunnolla varmaa emme siis tiedä ja kuviakaan en saanut yhtään. V****taa!

Pitäsköhän sittenkin käydä 4D´ssä omakustanteisesti [8|]
 
Nemiah kurja että teille osui noin surkea ultraaja[&:][:-]
Jokainen ultra käynti on ainutlaatuinen ja jää odottavien vanhempien mieleen loppu elämäksi, niin olisihan se suotavaa että palvelu ja osaaminen olisi tuossa tilanteessa hoitoalan ihmisellä hallussa[8|]
Onneksi saitte kuitenkin pikkuisen osalta hyviä uutisia ja että hän voi hyvin[:)]
 
no niin...
 
40 minuttia ultrassa, karkki pussi kädessä, yksi lenkki 5 kerrosta ylemmäksi ja monta epätoivosta hyppimisyritystä.. (ja tämä oli siis ultrausyritys nro 2, eilen jo 30 minsaa yritettiin)
 
voisi siis sanoa, että hiukan itsepäinen kaveri tulossa. Loppujen lopuksi saatiin rakenteet katsottua ja kaikki on kunnossa.
 
JA jos ei häntää ole kasvattamassa niin POIKA on meille tulossa. 
 
Onnea kaikille jotka ovat tuloksia ultrista saaneet. Niin tyttöjen kuin poikienkin odottajille[:)][:)].
 
Harmi Nemiah et sulle osui noin huono käynti. 4d:t on kyl tosi kalliitta mut jos ite asuisin alueella jos niitä tehään edes lähimain nii harkitsisin tosi tarkaan et menenkö.
 
Hei! Minua viisaammat/tietävämmät immeiset..
Mitä tarkoittaa rakenneultrassa neuvolakorttiin merkitty 5,1 eli siis kaikututkimus kohdassa on ensin päivämäärä sit viikko sit mm, niin se 5,1 on kirjoitettu siihen mm kohtaan..Mitä tarkoittaa?Sit se sama on seurantaosioon myös..Päivämäärä ensin sit raskausviikko, sit mulla lukee takas. ist. sit on joko leu tai len tai ku 5,1 sekä pa 430 g..Muut on selkeet mut toi 5,1 arvo kummittelee, enkä muistanut kysyä neuvolasta..
 
Ultrassa tuli käytyä tänään!
Vaavi oli vilkkaalla tuulella, sisäelimet, aivot, sydän jne. ok![:)]
Ultraaja oli haluton sanomaan sukupuolta. Näytti jalkojen väliä ja sanoi että katso itse. Ja vaikka takapuolta pääsi hyvin näkemään, niin en voi olla ihan varma onko se tyttö vai ei. Etenkin kun kätilö antoi ymmärtää että kyseessä olisi poika. Lopuksi vielä kysyin onko se sitten poika??? Vastaus oli, -"ei tää varma poikakaan ole." (No mikä sitten, jos ei poika, mutta ei tyttökään?)
No ehkäpä asia selviää 4D:ssä loppukuusta. Tai viimeistään ennen syksyä...[:D]
Hyvä mieli jäi kuitenkin siitä että kaikki oli ok.
 
Käytiin viimein rakenneultrassa tänään..POJALLA painoa tällä hetkellä 380 g, ja kaikki ok..saatiin hyvät kasvokuvat mukaan :) ja tänään on kaveri ruvennu potkimaan niin että kunnolla tuntuu..ihanaa <3
 
Siis tänään oli meillä rakenneultra ja POIKA sieltä olis tulossa. [:)] Kyllä on jännittävä päivä ku olin ite koko päivän hygieniapassi kurssilla niin kerkes sit siinä kaikkee ajatteleen. [&:] Mutta onneks pojalla on kaikki kunnossa. [:)]
 
Tänään oli sitten se ultra. Nyt ei ole mitkään parhaat fiilikset vaikka mitään hirveän hälyttävää ei ilmiintynytkään. Sydän ja muut elimet on kehittyneet normaalisti ja vauvelilla pitäis olla kaikki ihan ok [:)] Siellä se imeskeli varpaitaan ja esitteli peppuaan. Ei kyllä saatu sukupuolta selville. MUTTA. Joudun sinne ens viikon perjantaina uudestaan. Lapsivettä saattaa olla liian vähäisesti. Tai "normaalin" piiriin se kätilön mielestä meni, mutta lääkärin tekemään kontrolliin pitää mennä. Osaako kukaan sanoa mitä haittaa lapsiveden vähyydestä voi olla?
Ultrassa ei vielä osannut huolestua, mutta nyt kotona on huoli kasvanut. Entä jos minä en saakaan tervettä vauvaa[:(] Oon kyllä sellanen panikoija, että.
Lapsi oli muutenkin sirompi viikkoihin nähden, mutta ei kuulemma kun pari päivää jäljessä. Painoa oli sentään jo 357g [:)]

Jos se lääkäri sitten sanois, että kaikki on ok ja sukupuolikin selviäis. Nyt ei kyllä yhtään tunnu siltä, että olis jotain merkitystä kumpi on vaikka aamulla pohdin, että miten selviän jos se on poika! Kunhan saisin terveen vauvan.
 
Kiitos tuosta linkistä! Rauhoitti jo pikkuisen[:)] täytyy vaan yrittää olla panikoimatta ennen sitä kontrollia. Mietin, että onko mun runsas oksentelu voinut vaikuttaa siihen määrään. No yritän ainakin sitä veden juomista[:)]
 
Onnea kaikille Poikien ja Tyttöjen johdosta :D.Meille on sit tulossa tyttö ja LA muttui melkein viikolla aikaisemmaksi.
 
Onnea Viljonkka tytöstä!
 
Mulla olis ens viikolla yksityisellä ylim. ultra minkä varasin ku ei siel rakenne ultras sitä sukupuolta näkyny. Josko se nyt näkyis!!??? Voit et mä en jaksais odottaa. Nyt olen tosin päättäny et jos ei näy nii sit ei näy ja sen näkee vasta sitten ku syntyy.
 
eemi0 toivottavasti nyt sukupuoli selviää :), mulla oli niin kiire saada tietää pikkuisen sukupuolta että tilasimme mieheni kanssa Amerikasta oikein [:D] sukupuoliselvittymistestin oikein 90% varma tulos, ei ehtinyt tulla ennen ultraa, mutta tänään tuli, toimitus kesti viikon. En ehtinyt vielä tehdä, tai siis odotan isäntää töistä kotiin kun seki tahtoo olla läsnä (insinööri [:D]) kun teen testin. Ilmoittelen sitten, mikä sen mukaan tulos on :).
 
Viljonka: ai mihin se sukupuoliselvitystesti oikein perustuu? Miten se tehään ja mistä se testi vastauksensa niinku saa?
 
meillä oli rakenneultra 8.4. ja meille on tulossa pikku PRINSSI....! vaavi voi hyvin ja kaikki mitatki oli hyvät....se oli siel ultras oikee linssilude, keikisteli sille ultratädille ja ku kysyin et kumpi se on ni siellähän mein poika röhnötti jalat levällää et saatii varmana selvä kuva et kumpi sieltä onkaan tulossa.....btw... ONNEA KAIKILLE hyvin menneistä ultra-käynneistä!!!!



 
Nyt on meilläkin rakenneultra takana..
Ei menny ihan niin hyvin ku ois haluttu..
Aivoissa kun on sitä jotain nestettä ja enintään sitä sais olla 1 sentti, ettei oo hälyyttävää, niin meillä oli 0,9 senttiä.. Viikon päästä uudelleen ultraan, niin katotaan ettei oo lähtenny lisääntymään.
Muuten kaikki oli hyvin vastasi viikkoja kooltaan yms.
Jos nestemäärä on noussut niin lääkäri suosittelee lapsivesitutkimusta.. [:(]
Huoli on kova ja viikko on pitkäaika odotella uutta ultraa..
Jalat pieni piti niin tiiviisti yhdessä, että sukupuolta oli vaikea arvioida.. Pojalta kuulemma vaikutti, oli siis jotain sen suuntaista näkevinään, mutta ei todellakaan voinut varmaksi sanoa...
Ei kait tässä auta kun yrittää rauhoittua.. Onneksi on sairaslomaa, ettei tarvinnu töihin mennä kaikkien tentattavaksi.. On vähän tunteet pinnassa... [:o]
Huomenna sitten neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä..
 
Voimia Essi!

Raja 1,0mm on muodostunut luultavasti kokemuksen perusteella ja teillä arvo oli kuitenkin sen alle.

Viikko on pitkä aika odotella, mutta muista, ettei teidän arvo ollut onneksi raja-arvon yläpuolella. Kaikki järjestyy!
 
Takaisin
Top