Rakenneultrakuulumiset | Page 12 | Vau.fi keskustelu

Rakenneultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Essi Woimia siihen mitä tunteita nyt käyt,toivon todella että kaikki on hyvin!!![:)]
Itse kävin viikolla 15 lapsivesipunktion läpi..
3 vkoa sitä ennen oli kamalat odotella tutkimukseen pääsyä
fiilikset ja n.viikko sen tutkimuksen jälkeen pelko persiissä.
Kaikki oli kuitenkin silloin ihan hyvin...

Woimia!!!!!!

Voimia Essille odotteluun. Ymmärrän se on raastavaa. Mut kannattaa vain uskoa, et kaikki on hyvin.

Kävin tänään rakenneultrassa. Kaikki näytti olevan kunnossa. Sikiö oli kasvanut paljon ja vastasi viikkoja. Sain kaksi kuvaa, mut molemmat on aika suttuisia ettei niistä oikein selvää saa (ihan normaali ultralla katsoi ei 3D eikä 4D:nä) Lääkäri oli aika hiljainen ja puhui jotenkin omituisesti ettei hänen puheestaan juurikaan ottanut selvää.

Joko oli ujo tai sitten vaan outo mieslääkäri.

Seuraava neuvolakäynti on 4.5.

Kauheen vähän ihmiset saannu kuvia mukaan.. me saatiin kumminkin kymmenkunta..
Varmaan halus antaa kun näki että mulla oli niin sekavat tunnelmat.. Onneks mies on rauhallinen ja osaa rauhotella mua..
Muistaako kukaan muu että ultrassa olis puhuttu mitään aivoissa olevista nesteistä?
En nimittäin tullu kysyneeksi mikä olis sitten sellanen normaali määrä, kun kuitenkin nestettä siellä kuuluu olla..

me saatiin vaan se yks kuva. mut se olikin se ultraaja se aika omalaatuinen tappaus... [:@]

Voimia Essi83 hirmuisesti!! Mäkin kuitenkin ajattelisin, että jos 1 on raja ja teillä on alle sen, niin ei luulisi olevan syytä suureen huoleen?! Ymmärrän, että huoli on silti itsellä hirmuinen!! Toivotaan, että viikko menee nopeasti ja pääsette kohta uuteen ultraan, jossa kaikki onkin sitten jo erinomaisen hyvin!!! Jaksamista!!!!!!

Essille paljon voimia epävarmuuden kanssa!!!!!!!!Peukkuja pidän että kaikki lopulta hyvin!

Essille iso voimahali <3
itse en muista että olisi mistään aivojen nesteistä puhuttu, itseasiassa yhdessäkään raskaudessa[:-][8|]
Eikä ole tietämystäkään tuosta asiasta[&o]
Toivottavasti kaikki selviää ja saatte positiivisia uutisia seuraavassa ultrassa.
odottavan aika on pitkä ja tuollaisessa tapauksessa tuskallisen pitkä [X(]
Hurjasti tsemppiä sinne!!!!

Kiitoksia vaan kaikille tuesta!
Oon nyt tutustunut tohon nesteisiin aivoissa ja pahimmillaan se voi tarkottaa vesipäätä.. [&o]
Ei pitäis ikinä googlettaa mitään..
Toivottavasti nestettä ei nyt viikossa keräänny lisää, mielummin sitten vähenisi kuten joissain tapauksissa tapahtuu..
Nyt vaan peukut pystyy että vain säikähdyksellä selvittäisiin...

Essi, toi on kyllä pahin mitä voi tehdä, että menee netistä lukemaan mitään mihinkään vaivoihin tms. lääketieteelliseen!!!
Tai siis onhan siellä asiaakin, mut aikalailla asiat esitetään sillain mitä ne pahimmassa tapauksessa on. Ja niinku joku tuolla sano, et teillä kuitenkin ollaan sen raja-arvon alapuolella,niin on hyvin todennäköistä, ettei vauvalla oo mitään hätää. Mutta parempi tietenki tutkia.
Ymmärrän kyllä ton stressaamisenki, mä oisin ite ihan samanlainen.
Voimia kovasti!!!

Nyt olis sitte lähettävä tonne Kotkan suuntaan kuulemaan miten pikkusella menee tällä viikolla..
Vähän jännittää, mutta positiivisin mielin yritän olla..

Meillä oli rakenneultra viime perjantaina.. Vaavi oli terve, eikä ollut mitään huolenaihetta mistään.. Se ultraaja oli vähän jotenki tyly, aiemmat on kertonu tarkkaan just et missä on mikäkin, kuitenki se vaavi on jo niin iso ettei sillain saa kovin helposti selvää siitä kuvasta. Jotain se siinä yksikseen tupisi, ja sanoin jo heti ku mentiin et jos näkyy et kumpi, niin haluttas tietää.. Se tutki et kaikki on ok, ja sit lopussa vaan sano et tyttö täältä tulee.. Jäi vähän kaiveleen mieltä et no onkohan se ihan 100 % tyttö, vai oletus vaan, vai mitä. Tutulla oli muutama vk sitten ultra, ja sille kyllä kerrottiin tarkkaan, että on tyttö, ja näytettiin ihan selvästi kuvaakin, että näki itekki että tyttö siellä on..

Nooh, luottaa nyt vaan siihen, tai sit käydä vielä yksityisellä myöhemmin..

Painoarviotakaan se ei sanonut. Lakimitta kuulemma 5 cm, ja reisimitta 3,7 cm, et ihan normisti kuitenki kasvanu.. Ja sopii viikoille.. Ultra oli siis vk 21+2

Kaikki oli ultrassa hyvin! [:)]
Voi tyytyväisin mielin tämä mamma jatkaa odotusta...
Oli se jokin mitta aivoissa tippunut 0,9 --> 0,6 cm.

Heips!
Minä kävin rakenneultrassa kuukausi sitten. Pää ja sydän oli kunnossa, samoin kun selkä ja jalat ym. Vatsassa näkyi jokin pieni valkoinen ympyrä ja sitä sitten kolme lääkäriä pällisteli. Ajattelivat, jos suolistossa on tiiviyttä.. eipä selvinnyt minulle, mitä se tarkoittaa. Lopulta erikoislääkärimme soitti Tyks:iin ja konsultoi ylilääkäriä, joka sanoi, että huolta ei ole, jos tämä ympyrä ei ole yhtä tiivis kuin luu. Se ei ollut! Lääkärimme sanoi että onnea loppuraskauteen ja morjens.
Siitä huolimatta jäin pohtimaan tätä ja ehkä vähän huolestuinkin. Toisaalta, kaikki ovat sanoneet, että he olisivat tutkineet vielä jos olisi ollut epäselvää, katsoihan nämä kuvat neljä lääkäriä.
Varasin silti 4d ultran, joka on ensiviikolla, vainoharhainen kuin olen

Uusinta ultrassa käyty yksityisellä. Ei tietoa muuttui nyt ehkä
pojaksi!!! Oli näkevinään siellä kivekset. Pippeliä ei nähnyt mutta kiveksiksi epäili paria palluraa[:D]. Mutta sanoi, että ei ole ollenkaan varmaa ja pyysi, että laittaisin loppukesästä viestiä hänelle et kuinka osui arvaus kohdalleen.

Että se niistä hyvin vahvoista tyttö tuntemuksista. Nyt ei enää voi varmasti tietää mitään. [:D][:D][:D]. Ihan hyvä näin.

Essi83: Ihanaa, että kaikki on hyvin ja epätietoisuus päättyi[:D]

Eemi03: Hih, mun vahva poikaolo vaihtu tytöksi -ehkä, koskei pippeliä näkynyt, mutta pallit eli ehkä häpyhuulet näkyi- elokuussa sitten selviää, pääasia että muuten kaikki hyvin[:D][:D]

Noopi: olisin itse tehnyt samoin, ja varannut ajan, pidetään peukkuja, että tarkistuksessa on edelleen kaikki hyvin[:)]

Madie: Voimia, toivotaan että kaikki on hyvin[:)]

Kaikki oli hienosti[:)] Alkoi jopa melkein naurattaa, kun lääkäri koko ajan ihasteli miten kaunis aortan kaari meidän pienellä on[:D] Katsottiin myös vähän 4Dllä ja hassulta näytti. Saatiin paaaljon kuvia ja yllätin itseni enkä kysynyt sukupuolta! Nyt ehkä vähän kaduttaa. Lääkäri sanoi kyllä, että jalat ristissä niin en ehkä siksikään viitsinyt alkaa vauvaa kiusaamaan. Elokuussa sitten. Onpahan nyt enemmän jännitettävää[;)]

Takaisin