Rakenneultrakuulumiset

Nyt on käyty 4 D ultrassa Kaarinassa ja kaikki oli hyvin! Ei näkynyt mitään poikkeavaa vauvassa ja hän oli sopusuhtainen ja terve :) Olemme helpottuneita ja onnellisia. Arvioitu syntymäpaino on 3,1kg ja tulossa on tuuheahiuksinen TYTTÖ [:D]
 
Vkolla 16 minullle ilmoitettiin ultrassa että poika. Vkolla 20+ rakenneultrassa, että tyttö, vkolla 22+ ei osattu sanoa mitään ja vkolla 25+ että tyttö eli ilmeisesti nyt sittenkin tyttö olisi tulossa. En kyllä uskalla luottaa enään ennenkuin itse näen livenä kumpi tulee [:D]
 
No ton mitä Nemiah tossa kertoi en mäkään menis ihan varppina luottamaan noihin ultrien näyttöihin. Monella saattaa osua oikeaan mut joillakin saattaa mennä vikaan. Onnistumisprosentti kuitenki 50%-50%.
 
Mullakin on niitä kiveksiä muka nähty pariin kertaan mut mitään varmaa ei ole voinu kukaan sanoa. Sielt tulee se mikä tulee. Ja se et se tulee olemaan yllätys niin nyt tuntuu siltä et se on tosi kiva juuri niin.[:D] Ja odotusaika lyhenee kokoajan.
 
Mä kävin Mehiläisessä Elena Pellaksella. Sinne EI kannata mennä! Sehän piti mulle eka saarnan siitä miten pelkästään sukupuolen selvittämisen takia ei saisi ultraa tehdä. Ja sit siitä miten hänen koneessaan on niin huono resoluutio. Kyllä ehkä joku muu voi katsoa ystävällisemmin siellä. Mut koneet todennäkösesti samaa laatua. Maksoikohan tuo jotain 140e. Äiti maksoi mulle synttärilahjaksi.

Mut Vaasas on uus pelkästään gynegologian klinikka mis ainakin Päivi Kivelä ottaa vastaan.
 
http://www.gynekologiasemalilja.com/ 
 
ja on siellä muitakin mut sen tiedän olevan ihan kiva. Ei hirveän kokenut vielä mut kiva ja on kuitenkin erikoislääkäriksi jo valmistunut muutama vuosi sitten. Et jos nyt pitäs valita ton mehiläisen kokemuksen jälkeen menisin tonne. ihan ehdottomasti. Hintoja en tiedä.
 
mulla itellä on takana 2010v 1 keskenmeno 22rvlla. yritin lääkkeellistä keskeytystä 12rv joka epäonnistui ja jouduin synnyttämään perätilassa. nyt uusi raskaus olen nyt 20+4 rv ja LA on 7.10 huomenna olis rakenneultra olis niin helpottavaa kuulla että pikkusella on kaikki kunnossa kun kauhee pelko päällä tosta edellisestä mutta joo huomista odotellessa :D
 
Takaisin
Top