Rakenneultra

Ei tullut sitten niin hyviä uutisia että olisin shoppailemaan asti uskaltanu ultran jälkeen. Rakenteet oli kaikki ok, mutta lapsiveden määrä näytti kätilön silmään vähäiselle ja laittoi lähetteen äitiyspolille. Sinne sitten viikon sisään ultraan/tutkimuksiin.

Vastavirrassa kuulostaapas ikävälle. Mitä sille voi sitten tehdä vai onko ennenaikainen synnytys ainoo vaihtoehto.

Mulla ultra ohitte, poikaa veikkasivat, niiku mää oon vähä aavistellutkin :) ilmeisesti kaikki oli ok, vastas viikkoja. Lääkäri meinas, et käynnistellään varmaan viikol 38...en oikee tie et miks, olisko ku riskiraskaus? Seuraava ultra 1 kk päästä... vaik tosiaan kaikki oli nyt ok.

Vastavirrassa kuulostaapas ikävälle. Mitä sille voi sitten tehdä vai onko ennenaikainen synnytys ainoo vaihtoehto.

Ei puhuttu asiasta niin tarkkaan vaan saavat polilla tutkia ja sitten kertoa mitä tapahtuu. Mutta eihän tuolle juuri mitään voi tehdä. Siihen voi ilmeisesti tosiaan ainakin varautua, että hän syntyy ajoissa. Se, millä viikoilla ja selviääkö on toinen asia. Riippuu varmasti siitäkin että väheneekö veden määrä vai pysyykö tilanne edes samana.

Vastavirrassa tsemppiä tuohon tilanteeseen. Toivottavasti kaikki menee parhainpäin kuitenkin.

Meillä oli hirmuisesti jännitetty ultra myös tänään. Kaikki oli hyvin, pikkuinen siellä heilui menemään niin, että kätilö sai oikein manata häntä pysymään edes hetken paikoillaan. Pieni poika olisi meille tulossa, niin kuin olen itse arvellutkin alusta asti. :Heartblue Kaveri painoi reilu 400 g ja vastasi hieman isompaa. Todella onnellinen ja helpottunut olo. :Heartblue

Jaaniin, meiän painoksi sanottiin 360g. Ja mulle sanottiin et pitäs saaha painoo lisää tai ainakaa enäö ei sais tippuu. Mil hemmetil sitä nyt sit saa pidettyä, kun tuntuu tippuvan vaik söis mitä. Mut eka kerta elämässä, ku lääkäri sano, et pari lisäkiloo ei haittais :D terveisin bmi30.

En tiedä onko ihan huuhaata.. mutta luin tässä jokunen aika sitten tarinan jossa lapsivesi oli hälyttävän vähäinen mutta äiti sai sen lisääntymään juomalla itse runsaasti vettä joka päivä (3-4l) ja säästyivät ennenaikaiselta syntymiseltä.

Muokattu viimeksi:
Vastavirrassa! :Heartred Kaikki menee varmasti hyvin!! Hyvään hoitoon ja seurantaan pääset, eikä niin, että olisi komplikaatioita tullut täysin yllätyksenä!

Ajatuksissa olet!

Meillä on ens tiistaina ru. Sitä on kyllä odotettu. Oon ajatellut että jos kaikki on hyvin silloin, voi alkaa tekemään hankintoja.

Meilläkin oli tänään rakenneultra. Hurjan tarkkaan tutkivat ja arvioivat. Sukupuolen tiesin jo ja kätilö kysyi, että tyttöhän tämä oli, eikö? Sanoin, että näin mulle on kerrottu...

Mulle tulee myös napanuoran tasaisten virtausten varmistusultra loppuraskaudesta. Ei kuulemma pitäisi olla huolta, mutta hyvä kun seurataan.

Ei tullut sitten niin hyviä uutisia että olisin shoppailemaan asti uskaltanu ultran jälkeen. Rakenteet oli kaikki ok, mutta lapsiveden määrä näytti kätilön silmään vähäiselle ja laittoi lähetteen äitiyspolille. Sinne sitten viikon sisään ultraan/tutkimuksiin.
Tosi ikävä tilanne :sad001. Niin kuin moni onkin jo kommentoinut, niin onneksi ei kuitenkaan tullut mitään pahempia yllätyksiä. Toivottavasti tilanne saadaan hyvin hoidettua! Oletko huomannut että sulla olisi vuotanut lapsivettä?

Pallokala en oo huomannut.

Ensi viikolla on aika Taysiin ja lääkäri tekee koko ultran uudelleen ja arvioi tarpeen lapsivesipunktiolle kromosomien selvittämiseksi. Toki saadaan itse päättää tehdäänkö tuota punktiota vai ei.

Pallokala en oo huomannut.

Ensi viikolla on aika Taysiin ja lääkäri tekee koko ultran uudelleen ja arvioi tarpeen lapsivesipunktiolle kromosomien selvittämiseksi. Toki saadaan itse päättää tehdäänkö tuota punktiota vai ei.
Aika rankkaa tässä vaiheessa raskautta! Mutta eikö teidän aiempi seulonta ollut ihan ok? Tsemppiä!

Vastavirrassa, onneks pääsette Taysiin tutkimuksiin, epätietoisuus on varmasti hirveää. Meillä on heittoa mitoissa ja vielä toistaiseksi ollaan saatu asioida Hatanpäällä äiitysultran erikoislääkärillä, joka meille on tehnyt kaikki ultrat, saa nähdä saadaanko mekin lähete taysin puolelle jos huomenna on vieläkin liian pieni pää pikkuisella...

Tsemppiä! Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin kunnossa ja olisi väärä hälytys/hetkellinen muutos.

Taikatalvi me ei asuta Tampereella niin siksi varmaan päästään suoraan Taysiin. Toivottavasti saatte huomenna hyviä uutisia!

Vastavirrassa, toivotaan että lapsivettä olisikin seuraavalla kerralla ihan riittämiin. Eikös se määrä vaihtele jonkun verran ihan päivittäin vai muistelenko ihan väärin.. Halauksia ja voimia odotteluun! Toivotaan, että kaikki menee hyvin :smiley-angelic001:Heartbigred

Takaisin