Rakenneultra

Meillä oli iha mukava ultraaja. Lääkäri ultras mun sairauden takia. Katto rakenteet ja kertoi meille paljon, kuvia ei saatu ku pari kun ei ollut pieni oikee kuvaustuulel nii meinas olla hankalaa jo saada kaikki mitattua ja katottua sielt. Ja ku sanottii et sukupuolta ei haluta tietää nii sillo lääkäri vaikutti silt ettei ois sitä kertonutkaa

Perhe-Arte, Lahti (tai Helsinki)
135 sisältää kaiken, jopa tallenteen! :)

Pakko kommentoida, että Lahdessa tuo hinta on 135e+14e toimistomaksu ja Helsingissä 150e+14e toimistomaksu. Edullinen siis totta kai verrattuna noihin muihin, mutta ettei vaan tuu yllätyksenä. :)

Mä oon suunnitellut tonne Lahden perhe-arteen meneväni ultraan, jos ei pieni vilauta haaraväliään viikon päästä.

Mielelläni kuulen siis kokemuksia ko. paikasta ja kerro käynnistäsi Maalismamma jos aiot käydä! :)

Ja jos haluaa tehdä retken Turkuun, niin Kaarinassa on edullinen ja hyvä ultrapaikka Varsinais-Suomen Lääkäripalvelu :) hinta 100€ sisälsi kaiken ja mukaan sai kuvia sekä dvd:n. Ultraaja oli todella mukava hieman vanhempi mies. Laitteet olivat todella hyvät (3D vai 4D) verrattuna siihen, missä nyt neuvolan kautta käyn ultrassa. Kävin itse siellä varhaisultrassa.

Lahden Perhe-Artessa käytiin alkuraskauden ultrassa ja saimme tosi miellyttävää palvelua! :)

Oi hyvä kuulla! :D

Mua kiinnostaisi myös tietää, että kauankohan siellä ultraillaan. :D varmaan nyt näillä viikoilla ainakin enemmän katseltavaa, mitä sillon ihan alussa. :)

Kaarinassa alkuraskauden ultra on 100€, viikoilla 11-22 140€ ja viikoilla 23-> 200€ :)

Meillä kesti tällä kertaa rakenneultra noin vartin ja siihen löpinät päälle. Tyyppi oli hyvässä asennossa ja rauhallinen, joten saatiin kaikki mitattua ja tutkittua nopeasti, lopuksi vaan katseltiin muuten vaan :) Tunti pyydettiin varaamaan aikaa ja edellisillä kerroilla on aikaa kyllä mennyt reilummin.

Oi hyvä kuulla! :D

Mua kiinnostaisi myös tietää, että kauankohan siellä ultraillaan. :D varmaan nyt näillä viikoilla ainakin enemmän katseltavaa, mitä sillon ihan alussa. :)

En toki osaa sanoa tästä myöhäisemmän ajan ultrauksesta, mutta alkuraskaudessa he eivät todella pitäneet mitään kiirettä ja antoi tilaa ja aikaa kysellä mieltä askarruttavia kysymyksiä. Kotoisa ympäristö yhdistettynä tosi miellyttävään kätilöön ja tietty hyviin ultrauutisiin jätti tosi kivan fiiliksen ja voin lämpimästi suositella ko. paikkaa. Muistakaa toki, että ultrauksen tekee monien yksityisten lääkäriasemien sijasta ymmärtääkseni edullisemmalla kätilö eikä lääkäri. :)

En toki osaa sanoa tästä myöhäisemmän ajan ultrauksesta, mutta alkuraskaudessa he eivät todella pitäneet mitään kiirettä ja antoi tilaa ja aikaa kysellä mieltä askarruttavia kysymyksiä. Kotoisa ympäristö yhdistettynä tosi miellyttävään kätilöön ja tietty hyviin ultrauutisiin jätti tosi kivan fiiliksen ja voin lämpimästi suositella ko. paikkaa. Muistakaa toki, että ultrauksen tekee monien yksityisten lääkäriasemien sijasta ymmärtääkseni edullisemmalla kätilö eikä lääkäri. :)

Oi kuulostaapa ihanalta! Ehdottomasti kyllä menen tonne sitten, jos tulee tarvetta. :)

Eikös täältä saanut videotakin mukaan vai oliko se jostain muualta? :)

Kiitos paljon vastauksesta. <3

Niin näytti olevan.. Mä jotenkin luulin, että ultra kuin ultra niin sama hinta :grin

Mä olen niin iloinen kun on 3d ultra huomenna kun aina olen semmosessa halunnut käydä.
Lysti on vaan nii kallista :grumpy:

Takaisin