Rakenneultra

Meillä ru vasta lähes kuukauden päästä... En jaksais odottaa. Ajattelitteko käydä 3d/4d ultrassa? Mä ajattelin jos muutama viikko ru ultran jälkeen menis. Silloin vois saada parhaimmat kuvat. :)

Meillä ainakin saa samalla nähdä 3d kuvaa. Ainakin nt ultrassa saatiin kuvatkin matkaan.

Voi kun ihana että osalla on jo takana rakenneultra ja pieni voi hyvin. Täällä odotellaan malttamattomana pääsyä rakenneultraan myös, sinne tosin lähes 4 viikkoa vielä aikaa. Vähän auttaa että pääsee reilu viikko ennen ru:aa neuvolaan, jossa kuunnellaan sydänäänet sekä katsotaan ultralla.:) Miten sitä voikaan olla jo näin kovin kiintynyt pikkuiseen.:Heartred

Muokattu viimeksi:
Onnea veerako tyttö lupauksesta ja hyvistä uutisista! :)

Ens torstain ultra, jännittää jo nyt. En oo viel liikkeit tuntenu nii aina on pelko et onko pien viel elossa. Stressaan koko aika :/

Heh, tsemppiä teille ultraan. :)

Mulla vielä kaksi viikkoa odotusaikaa.. Kuluis jo aika nopeemmin! :D

Meillä oli ultra tänään, ja kaikki ok. Painoa 435g (21+3) vaikkakin veikkaili pari päivää vanhemmaksi. Vilkas neiti jumppaili siellä koko ajan :) Ensin epäilivät että istukka on osittain kohdunsuun edessä, mutta toinen lääkäri tarkisti tilanteen ja se olikin ihan normaalisti. Istukka etuseinässä. Reippaanoloinen vauveli :)

Nyt kun aloin miettiä eilistä ultrausta (ja kaikkea mitä en hoksannut kysyä, esim. pituutta), niin näkeekö niitä tietoja enää mistään? Neuvolakortissa on merkattuna vaan paino ja muutama muu kohta plussalla... Ois kiva tarkastella kaikkia mittoja vielä :)

Nyt kun aloin miettiä eilistä ultrausta (ja kaikkea mitä en hoksannut kysyä, esim. pituutta), niin näkeekö niitä tietoja enää mistään? Neuvolakortissa on merkattuna vaan paino ja muutama muu kohta plussalla... Ois kiva tarkastella kaikkia mittoja vielä :)

Mulla ei ainakaan esikoisen kohdalla rakenneultrassa muistaakseni pituutta mittailtu/kerrottu, kai se paino on tarkempi siinä vaiheessa. :D

Mulla ei otettu edes painoarviota, pään ympäryksen merkkas nlakorttiin ja se oli 16cm.

Meilläkin takana ja epävarma tyttölupaus saatu... Oli napanuora jalkojen välissä niin ei kuulemma niin hyvin näkynyt... Onko kellään tietoa johtuukohan tuo tyttöveikkaus siitä että jos poika olisi ollut niin kalleudet olis vilkkunu vaikka napanuora vähän edessä olikin???
...Kaikki onneksi hyvin ja painoa 442g... Uskomattoman onnellinen olo että kaikki masun sisällä kunnossa... ❤

Takaisin