Rakenneultra

^Mä sain tosi varovaisen lupauksen rv15 tytöstä just napanuoran takia. Sillon sano et ei voi varmaksi sanoa, koska pippeli kuitenkin voi olla siel napanuoran takana piilossa.
Nyt rakenneultrassa sain vahvan tyttölupauksen ja näin itekin ne kolme riisinjyvää mistä kätilökin puhui. Kysyin jotain, että kuinka varmaa nää yleensä on tms ja sanoi, että joskus saattaa jäädä pippeli nivusiin piiloon, mutta mä en kyllä nyt teillä oo kertaakaan täällä nähny pippeliä. Vauva oli ilmeisesti hyvin jalat levällään siellä.

Ja mulle toi yksityisen kätilö sanoi sillon, että myöhemmässä vaiheessa tyttösikiöllä näkyy jo munasarjat, että jos ei muuten kunnolla näkiskään sinne haaroväliin.

Meillä tytöstä näkyi ne kolme viivaa, ei ollu tosin mitään edessä. Tässä taas ehdin itse näkemään tytöltä näyttävät viivat ultrassa, mutta ultraaja kaivoikin napanuoran alta pippelin näkyviin :D Aina välillä iskee epäilys, että onko tosiaan poika tulossa, niin ultrakuvaa katsoessa ei se pieni uloke kyllä mikään muukaan voi olla kun pojan sukupuolielin.

Tytöstähän voi tietääkseni olla ne häpyhuulet niin turvoksissa, että erehtyy pojaksi, tai sitten pojasta kalleudet jäävät peittoon ja epäillään tytöksi.

Mitähän mahtaa maksaa ultra yksityisellä Tampereella? Meillä oli tänään ru ja ultraaja mittasi vain ns pakolliset mitat ja se siinä.. tympee nainen ja jäi huonot fiilikset :( vauvalla onneksi kaikki pitäisi olla kunnossa.

Mitähän mahtaa maksaa ultra yksityisellä Tampereella? Meillä oli tänään ru ja ultraaja mittasi vain ns pakolliset mitat ja se siinä.. tympee nainen ja jäi huonot fiilikset :( vauvalla onneksi kaikki pitäisi olla kunnossa.

Olitteko äitiysultrassa hatanpäällä vai? Varmaan siitä 120 eurosta lähtee eteenpäin noi hinnat. Noi tommoset tympeet ihmiset on jänniä tossa ammatissa kun luulisi niiden ymmärtävän sen että kuinka tärkeitä juttuja nää on vanhemmille. Meillä oli siellä hatanpäällä tosi mukava täti joka tosi tarkkaan katto ja selitti kaikki jutut. Toivottavasti on sama nainen rakenteessakin. Ainakin mun mielestä se varas meille ajan sille kun siinä sanoi että mulla olis tämmönen aika silloin ja otettiin se.

Meillä oli terveystalossa toi. Alkuraskauden ultrassa oli aivan ihana nainen joka kanssa selitti ihan kaiken ja nähtiin pikkuista paljon. Rakenneultrassa oikeesti kun se oli saanut mitattua sikiöltä kaikki niin läiskäs paperin mahan päälle ja sano että se oli siinä. Kaikki kuvat mitä saatiin niin on sellaista suttua mistä ei oikein saa edes selvää mitä siinä kuvassa on..

Meillä oli terveystalossa toi. Alkuraskauden ultrassa oli aivan ihana nainen joka kanssa selitti ihan kaiken ja nähtiin pikkuista paljon. Rakenneultrassa oikeesti kun se oli saanut mitattua sikiöltä kaikki niin läiskäs paperin mahan päälle ja sano että se oli siinä. Kaikki kuvat mitä saatiin niin on sellaista suttua mistä ei oikein saa edes selvää mitä siinä kuvassa on..

Teillä on vissiin sit samat ultraajat ollu kun meillä. Ollaan käyty kans terveystalossa. Nt-ultran täti oli ihana, mutta tossa rakenneultrassa tosiaan sellanen hapan ja kiree täti. :meh: me saatiin kans läjä kuvia mistä ei saa mitään selvää ja kun uskalsin kysyä kumpaa sukupuolta mahtaa vauva olla niin mulkaisi että "no poika!". Aha, kiitos ja näkemiin.

Ei meillekään olis tosiaan kerrottu jos en olisi uskaltanu kysyä... :sour:

Mulla tulee oleen rakenneultra taysissa, mutta ilmeisesti toi sama tympee täti oli meillä nt-ultrassa :/ Mittas kerran vaan pikapikaa vaan kaikki, eikä ees tehnyt mitään tarkastusmittauksia, kuten ultraajat yleensä on tehnyt.
Viime raskaudessa taas oli tosi mukava ultraaja ja pahoitteli kovasti, kun oli 10min myöhässä ja piti sitten meitä taas yliaikaa sisällä, että saatiin tyyliin koko 40min ihailla pikkuista. Tällä kertaa meni max 20min.

Rakenneultra takana ja kaikki rakenteet mallilaan :) Vastasi viikkoja 20+0, nyt virallisesti menossa 20+4, painoarvio 332g. Rauhallinen tyyppi, tytöltä kovasti näytti, että ei osunut olot tällä neljännellä kerralla oikeaan.

Jos joku muukin saa noin tympeän ultraajan, niin tässä hintoja 3/4D-ultraan kun selvittelin niitä

Koskiklinikka, Tampere
230 ultraus
15,50 toimistomaksu
109-162 lääkärin palkkio

Terveystalo, Tampere
250 ultraus
85 lääkärin palkkio
17,5 toimistomaksu

Perhe-Arte, Lahti (tai Helsinki)
135 sisältää kaiken, jopa tallenteen! :)

Takaisin