Rakenneultra

Viikko vielä pitäisi odotella. Mies ei ole vielä millään kerralla päässyt mukaan ultriin, kun on viikot reissussa. Nyt on kovasti yrittänyt järjestää asiat niin, että pääsisi. Toivon todella, että hänkin näkisi pikkuisen nyt muualta kuin kuvista.:)

Kello on 3.10 ja mää oon jo hereillä. Syynä se että näköjään jännittää tämän päivän rakenneultra joka on klo 8.20. Huhhuh.. mies toivoo niin kovasti poikaa ja yritti selittää illalla että se voi olla ns pieni pettymys jos se onkin tyttö. Ei ihan noilla sanoilla sanonut mutta itse vähän koin sen noin. Mietti ehkä lähinnä sitä että olisko sen helpompi olla toetämättä. Onhan se siinä vaiheessa sit se ja sama kun vauva syntyy että kumpi se on. Ymmärränhän itekkin että sitä tulee ehkä enemmän toivottua jompaa kumpaa niin se voi olla semmonen lievä höh olo hetken. Ite oon koittanut olla toivomatta kumpaakaan vaan olen toivonut tervettä vauvaa. Noh tänään selviää. Ainakin mulle. Mies saa halutessaan mennä pois huoneesta jos ei halua kuulla. Mää otan selvää koska en mää pysty jännityksessä olemaan. Se olisi täysin eriasia jos ei olis mahdollista saada tietää. Mun raskauteen se sukupuoli ei vaikuta vaan oon onnellinen kummasta tahansa.

Monella on varmaan pieni toivomus sukupuolesta, mutta ainakin mulla meni tosi äkkiä ohi se hetken harmitus. Meille kaikki toitotti sitä että kyllä se kakkonen on nyt tyttö, ja kun osoittautui pojaksi niin eniten harmitti se, että muita harmitti jotenkin mun puolesta, etten saanutkaan sitä kaikkien odottamaa tyttöä. Sellainen toisten ihmisten sääli. Mua ainakin eniten ärsyttää ja stressaa ne toisten odotukset meidän vauvan sukupuolesta. Itse ollaan hyvin tyytyväisiä kolmanteen poikaan jos niin on, mutta kyllähän se tyttökin olis kiva kokea :) Ja ehdottomasti halutaan tietää nyt, että voi vaatteiden suhteen valmistautua!

Tsemppiä kaikille tämän päivän ultraan menijöille! Meillä ensi tiistaina :)

Ja ultrassa kayty! No, niinhan siina sitten kavi, etta deja vu tuli. Ensinnakin pikkukaveri liikkui, pompotteli ja kiemurteli ihan niin kuin isosiskonsa aikoinaan. Etta kuvia olisi saanut hyvin - meikalaisen navan kohdalta! :D Katilo joutui ihan hikihatussa ottamaan kuvia, etta naki kaiken tarvittavan. Etta tyttohan se siella on, ei epailysta. Haarovalissa kolme viivaa ja munuaiset hankala loytaa. Tyttojen tytto tama on, sanoi katilo. :) Kaikki hyvin siis, mutta toivotaan, ettei tuo haaraily ole merkki mistaan... (Esikoinen tosin on elanyt kylla maineensa mukaan - edelleen ihan jaatava ikiliikkuja ja katilo, joka synnarilla totesi "onpas tytolla luonnetta", osui naulan kantaan. Suomalainen itsepaisyys x sisu + italialainen tulisuus = napakymppi :D)

Vaikka oltiin molemmat ihan tosi helpottuneita, ensireaktioni oli, etta mina tiesin, se on tytto! Mies odotti poikaa ja oli vahan pettynyt, koska oli suunnitellut kaikenlaista "miestenpuuhaa" tekevansa sitten taman kakkosen kanssa. Jos yhtaan oikein aavistan, niin mieheni tulee olemaan ovimattona kolmen voimakkaan naisen kanssa. :D Toisaalta esikoinen ei ole mikaan prinsessa, vaan tuleva parkour-leidi ja taaperohuligaani, joka rakastaa pallopeleja. Sanoin miehelleni, etta saa varautua jannaamaan mimmiliigan katsomoissa viela. :)

Noniin. Ultrassa käyty ja töistä päästy että ehtii kirjottaankin. Kaikki pienellä hyvin ja mennään hyvin aikataulussa. Pari päivää edellä mennään mutta eipä se vaikuta laskettuun aikaan. Kaikki löyty mitä pitikin ja oli myös niinkuin pitikin. Vilkas nyrkin heiluttelija siellä on. Ja kyllä se niin on että meille ei sitä prinssiä millään saada joten prinsessa linjalla mennään. Eli tyttö näytti pikkunen olevan ja kolmatta semmosta sitten tässä odotellaan. Kyllä mies vakuutti ettei ole pettynyt ja hyvä fiilis jäi. Teki mieli kysyä että tuliko Herralle pieni nuha kun niin tuntu vieressä niiskuttavan välillä. Mutten viittiny sen miehekkyyttä "loukata" haha!

Niin ja ainoa pettymys minkä ultrassa koin oli se että istukka on kuulema etuseinässä. Eli vaimentaa liikkeitä. Ei kuitenkaan peitä kokonaan kun kaikki liikkeet tuntuu aika alhaalla. Eipä tuo kuitenkaan maata kaada ja kun tyttö siellä kasvaa niin eiköhän ne vielä tunnu sen istukan läpikin.

Mavajo,mulla kans istukka etuseinässä :/ mieki heti ajattelin etten taija nähä pikku käsiä ja jalkoja mahan päältä ku istukka tiellä.. kaikki potkut tuntuu nytki sivuilla tai ihan alhaalla..

Huomenna (tai siis tänään) rakenneultra, ei oikein uni ota tullakseen.:dance018 Täällä on kans istukka edessä ja potkut on tuntuneet jonkin aikaa ihan päivittäin, mutta on ne niin hentoisia esikoiseen nähden näillä viikoilla. Tuntuu ihan alhaalla tai kyljissä liikkeet, mutta ei puhettakaan, että tuntisi päälle päin. Onneksi on tuo doppler, että tuntuu miehellekkin todellisemmalta tämä raskaus, vaikka menisi vielä pitempäänkin liikkeiden tuntemiseen päältä päin. Kaipa ne nyt joskus alkaa tuntua kuitenkin.:joyful: Vielä kun olisi siinä ultrassa kaikki hyvin.:nailbiting:

Hei vaan pitkästä aikaa.tänään ultrassa käyty ja poikaa meille luvattiin,mulle toinen poika mutta isännälle ensimmäinen.pienellä kaikki oli hyvin ja vastasi viikkoja 368 oli painoarvio.radin takia kk päästä uus ultra.meil oli isäntä ihan haltioissaan kyl sano ku päästiin pois et nyt traktori kauppaan : D

Takaisin