Rakenneultra

Mulla vastasi tämä nyt ultrassa 10 pv isompaa kuin viikot, mutta la pysyi samana.
 
Mulla oli päivän pienempi mutta ei kans vaihdettu la:ta. Toki koko ajan on ollu fiilis että 14.2 syntyy :D
 
En tiedä olisiko myös maakohtaista tuo la:n vaihtaminen, täällä Norjassa kun ei tehdä kuin tämä yksi ultraääni viikolla 18 eli aiempi la-arvio on tehty puhtaasti edellisten kuukautisten ajankohdasta laskemalla.
 
Juuri tultiin kotiin rakenneultrasta. Terve pieni poikahan se siellä oli! :Heartred Oli aika pienikokoinen vastasi viikkoja 19+1. Vielä ei siirretty laskettua aikaa, koska aiemmissa ultrissa on poitsu kuitenkin viikkoja vastannut. Varattiin aika vielä kasvukontrolliin kuukauden päähän. :)
Tänään Rv 20+1
 
Meillä oli kanssa rakenneultra tänään. Aluksi ultraamaan tuli kätilö, joka oli harjoittelujaksolla, hän ei juuri puhua pukahtanut.. Mutta se "oikea" ultratäti esitteli mm. vauvan aivot, mahalaukun, haiman(?) ja sydämen aorttoineen päivineen.... :eek:
Koko vastasi viikkoja (20+2) ja pieni tyttö siellä näyttäisi olevan ♡
 
Nyt alkaa mulla ihan tuskaiselta tuntuva odottelu rakenneultraan... se on siis torstaina. Näin alkuun lasken montako yötä ja pian alotan jo montako tuntia - ei malta oottaa!
 
eilen oli rakenneultra ja ai että, sieltä se on tulossa. löyty nenä suu silmät varmasti, kädet jalat ja ......... PIPPELIIIIII... jesh. Hauskaa vaa ku kävin rv 18 yksityiselle ja se sano et oli joku 17+3 ja olisin laskenu et nyt olis ollut 19+4 nii se kuka tutki nii sano 20+2 et aika paljon heittelee noi arviot kyllä. kauhean aktiivinen mininvauva masussa :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred3:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Mulla kanssa torstaina onneks aika on aamusta, tuleekin pitkä alkuviikko kun oottaa vaan et torstai tulee, vielä koulustakin etäviikko niin saapi kotona yrittää saaha aikaa kulumaan. :grin
 
Meillä oli tänään ultra :happy:. Hyvin vastasi viikkoja ja saatiin ihan mahdottoman ihania kasvokuviakin ( 4d:nä, ei tuollaisia esikon aikaan saanut, ja vielä julkiselta :woot:!!..
Rakenteet katsottiin kyllä ihan 2 d:nä...). Kädet viuhtoi kovasti kasvojen edessä, mutta saatiin silti yksi otos, jossa näkyi pikkuisen piirteet huulten kaarta myöten nii mahtavasti:rolleyes:. Toisessa oli kädet tiiviisti kasvojen edessä. Kaikki rakenteet näkyi ja olivat kuin pitääkin. Istukkakin olI noussut kohdunsuun päältä, eli ei murhetta eteisistukasta enää. Ja poika tulossa, osui äidinvaisto oikeaan tällä kertaa. Isoveli tosin kovasti pikkusiskoa toivoi, mutta eiköhän totu hyvin ajatukseen pikkuveljestäkin :wink.
 
Kaksi poikaa tulee rakenneultran mukaan ja kolme poikaa mulla jo ennestään mut oon niin vihanen kun ei saatu kuvia
 
Meillekkin tulee poika :love7 346g painoo ja kaikki kunnossa. Tuleva isi on pikkisen onnellinen, vastaan tulevat mummot myös sai ilouutisen kuulla ja voi miten tuli ventovieraille mummoille ilonen ilme kasvoille. :grin
 
Ultrassa kaikki hyvin ja sukupuoli selvillä! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Pää oli tiukasti äidin kyljessä kiinni, piti sen takia ultrata myös alakautta niin saatiin pään rakenteet katsottua. [emoji173]️ Eipä ihme että on toista kylkeä kovasti kolottanut kun pieni siellä puskee lujaa! :D
 
Takaisin
Top