Rakenneultra

Missä Michayla kävit ja mitä maksoi? :) ja onnea tyttölupauksesta! Mä oon niin henkisesti valmistautunu poikaan että en osaisi valmistautua ottamaan tyttöä vastaan :D
 
Meillä sai mennä 20+0- 21+6 välillä rakenneultraan :) miten teillä muilla?
 
Missä Michayla kävit ja mitä maksoi? :) ja onnea tyttölupauksesta! Mä oon niin henkisesti valmistautunu poikaan että en osaisi valmistautua ottamaan tyttöä vastaan :D

Asun pk-seudulla ja kävin Brunolla Femedassa. Maksaa sen 200€ kela-korvauksen jälkeen.

Kaikki oli muutenkin hyvin ultrassa. Istukka tällä kertaa edessä, niin selitti myös miksi lopetin hetkeksi liikkeiden tuntemisen. Nyt taas alkanut tuntumaan. Nt-ultrassa istukka oli vielä takasivulla. Isoveljen mielestä ultra oli myös aika jännä kokemus. Jäi kyllä selvästi enemmän miettimään asiaa, mm legojensa kohtaloa :p

Ensi viikolla on sitten vielä se "virallinen" rakenneultra. Sitten seuraavan kerran nähdäänkin vasta synnytyssalissa :smiley-bounce012
 
Vielä pitäis en tiistaihin malttaa! Meinaan vaan käydä kärsimättömäksi :P
 
Meillä oli tänään rakenneultra, viikot oli 19+6 :) kaikki oli täydellisen hyvin, ainoastaan sydäntä jouduttiin tutkailemaan moneen kertaan kun pieni oli niin eläväinen että katosi ultran alta aina kun oli saamassa järkevää kuvaa :D lisäks koitti piilotella selkärangan takana ja monotti ultralaitetta aina kun tuli liian lähelle :D ja haukotteli tädin jutuille :P mutta siis rakenteet oli kuulemma kun oppikirjasta ja kasvu oli optimaalista viikkoihin nähden, niin tästä on hyvä jatkaa luottavaisin mielin :) ja sukupuolta ei selvitetty! Ihana oli nähdä pientä ja kuulla sydämen sykettä :)
 
Mulla vielä kaks pitkää viikkoa :sad001 ja aikaa pitäis viä yrittää vaihtaa...
 
Meillä oli eilen rakenneultra. Kaikki muuten ihan hyvin, mutta oli siinä rajoilla, onko vauvan munuaisaltaat vähän laajentuneet. Siitä kontrolliultra marraskuussa. Kätilö ainakin sanoi, että tätä asiaa ei kannata murehtia, on pahimmillaankin suht helposti hoidettavissa. Toivotaan että kontrolliultrassa olis jo normaalit.
Napanuorastakin jotain mutisi että kiinnittyyköhän se tuohon vai onko vaan tuossa kerällä, että saa lääkäri sitäkin kontrollissa katsoa.. En sitten tiedä mitä tarkoitti, mutta ei mulle oikeastaan mitään siitä sanonut, ennemminkin toiselle kätilölle (?) joka oli perehtymässä ja mukana ultrassa.

Sukupuolikin saatiin tietää ja muuten kaikki oli tosiaan niin kuin pitääkin ja kovasti vauva siellä potki menemään :)
 
Takaisin
Top