Rakenneultra

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Helmikuisilla on kohta käsillä rakenneultra, tänne niitä kuulumisia sitten! :)

Itsellä kaksi viikkoa h-hetkeen!
 
Just varasin, 3,5 viikon pähän. Jännittää!
 
17.10. On tässä vielä hetki odottamista. Hauska miten eri vaiheissa ollaan, tai kun itsellä la ihan helmikuun lopulla, niin perästä tullaan :D.
 
Mullakin vasta 18.10. Kamalan pitkä aika vielä!
 
Mulla 25.10, rv21+4. Yritän ehkä vaihtaa edellisen viikon lopulle kun viikot silloin pitäis riittää kuitenkin, tuo 25.10. on miehen 10vk loman jälkeen hänen toinen työpäivä eikä oikein kehtaa ruveta heti vuoroja valkkaamaan :rolleyes:
 
Meillä ru 22.9. viikolla 20+2. Ensi viikolla saattaa kyllä jo selvitä sukupuoli 4D:ssä. :dummy: vain :dummy1:? Sinne saa ottaa esikoisenkin mukaan ja hän odottaakin sitä jo innolla. Katsoi juuri 4D videon itsestään :)
 
Mä mietin kans tuota 4D-ultraaa kun tämä todennäkösesti jää viimeseksi raskaudeksi. Onko kellää kokemusta Jyväskylästä tai Tampereelta ultrista?
 
Innolla odotan rakenneultraa. 5.10 on meillä. :) Ja varmasti halutaan tietää sukupuoli! :D
 
Meillä 20.9. Kohtakohta! :woot: Vähän alkaa jo olemaan malttamaton ja toisaalta jännäilee jo että onhan siellä kaikki hyvin. Viikot silloin 20+4.
 
Meillä 12.10. Viikot silloin 21+6... Tuntuu että siihen on ikuisuus :shy:
 
Meillä on ultra tasan kahden viikon kuluttua. :) Mies haluaisi ehdottomasti tietää sukupuolen,mutta itse en ole varma. Olis toisaalta kiva pitää yllätyksenä, mutta aika tympeetä jos toinen kuitenkin tietää. Ja oon utelias, joten ehkä hiostaisin miestä kuitenkin jossain kohtaa kertomaan.
Pelkään, että mun ostelut lähtee ihan käsistä, jos sukupuoli on tiedossa. :D
 
Jännittää jo hirveesti, täällä myös ultra 20.9 ja viikkoja silloin myös 20+4 :)
 
Iiiks meillä onkin jo huomenna kun soitin kysyäkseni toista aikaa kun mies on juuri to-pe yövuoroissa kun oli rakenneultra-aika pe klo 9:45. Eli mennääkin sitten jo huomenna klo 12:45 :love017 hihiii, ihanaa ja jännää :love7 huomenna on sit viikot 19+6.
 
Takaisin
Top