Rakenneultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin ultra takana. Kaikki oli mallikkaasti ja toinen poika tulossa :Heartblue salaa vähän esikoispojalle sitä pikkuveljeä toivottiinkin :) ainahan voi synnytyksessä yllättyä mutta lääkäri sanoi että jo reisiluuta mitatessa näkyi liiankin selkeästi poikaprofiili :grin
 
Me odotellaan juuri pääsyä rakenneultraan, jännittää ihan hirveästi... Mies todennäköisesti toivoo pikkuisen poikaa ja minä pikkuisen tyttöä, mutta toki kumpi vaan tervetullut ja ilman muuta tärkeintä että olisi terve. Hui kuin jännittää... :nailbiting:
 
Itsekin lueskellut, että poikavaltainen ryhmä taitaa olla :).
--------
Mutta voiko olla ihanampi olo rakenneultran jälkeen <3. Rauhallinen, iloinen, onnellinen. Meillä jäi sukupuoli salaisuudeksi :D. Sanoin, etten halua tietää.

Täytyy kyllä todeta, että ovat notkeita kavereita. Toinen jalka oli naaman edessä niin, että näytti siltä, että imee varpaitaan XD. Koko ajan oli myös toinen käsi kasvojen edessä.

Se on kyllä kiva, kun koko ultrauksen ajan kertoo, että mitä on missäkin jne. Rakenteellisesti kaikki kunnossa. Kaikkeahan ei ultrassa näy, mutta mitä pitää löytyä ja nähdä, niin ovat kunnossa ja ei ole mistään huolissaan.

Sanoi, että on kyllä kasvanut kuin mitä oppikirjoissa sanotaan. 450g <3, mitat vastasivat juuri viikkoja 21+4, mikä on tänään meneillään :D. Kuopus painoi samoilla viikoilla 420g :D.

Nyt on kieltämättä outoa, kun ei tiedä kumpi on tulossa :D. Aikaisemmin on kuitenkin se tiedetty. Haluaisin kuitenkin jotenkin vaatteita ostella, että johonkin suuntaan. Noh, jospa tästäkin selvitään :D.

Kaikki on siis hyvin. Enää vain odottamaan syntymää.
 
Ultrasta kotiuduttu vähän ristiriitaisin tuntein mutta silti iloinen ja onnellinen. Täysin terve poika hiero silmiään ja potki massussa menemään. Miehen kasvoilta huomasin valtavan pettymyksen. Olisi niin kovasti halunnut meille tytön kun 3 edellistä on poikia.
Viikot vastas 4 pvä isompaa mitä tällä hetkellä, mutta LA:ta ei enää muutettu.. Painoa oli jo hurjat 470g
Viikkoja nyt siis 21+3

Toivottavasti pettymys kuitenkin laantuu etiäpäin mentäessä. Meil o neljä tyttöä ja yksi poika tällä hetkellä :).
 
Mä en malta odottaa keskiviikkoa kuin uusitaan rakenteiden takia ultra. Viimeksihän ei kaikkia rakenteita nähty kuin istukka häiritsi siinä edessä. Eli sisäelimiä ei näkynyt eikä aortan kaarta. Ja sukupuolikin jäi salaan vielä edellisellä kerralla. Muutenkin sikiön kokoo aletaan seuraamaan joka käynnillä mun diabeteksen vuoksi.
 
Pikkukaverilla kaikki hyvin! Kaveri oli nyt jo istuma-asennossao_O kuvittelin että se ois vielä sivuttain mutta ei. Tyypin peppu oli ihan mun häpyluussa (tai ainaki musta tuntu siltä) ja jalat tiiviisti yhessä. Kätilön käskystä nousin hetkeksi kävelemään ympyrää jotta tyyppikin vaihtaisi hieman asentoa, mun jaloittelun jälkeen saatiin selville että sieltä tulee pieni poika:dummy: pieni pettymys iski miehelle joka paljasti että haluaisikin tytön. Pääasia kuitenkin että sieltä tulee terve vauva jolla on monta aikuista täällä rakastamassa ja hoivaamassa:Heartred niin ja pidetään muille salaisuutena kumpiko tulee.
 
Pikkukaverilla kaikki hyvin! Kaveri oli nyt jo istuma-asennossao_O kuvittelin että se ois vielä sivuttain mutta ei. Tyypin peppu oli ihan mun häpyluussa (tai ainaki musta tuntu siltä) ja jalat tiiviisti yhessä.

Meillä kans Tonttu-ukko istui ihan alhaalla ja jalkojensa päällä. Jalat oli ensin niin syvällä mun lantiossa, ettei saatu kuviin ollenkaan. Siirtyi sitten sopivasti, että saatiin koivet ja pipuli nähtyä kunnolla. :D Ja taitaa vaavi tuolla alhaalla asustella muutenkin kun niin kovasti punkeaa mua virtsarakkoon. Pitää toivoa, että älyää kääntyä sentään! Aikaa onneksi on.
 
Meillä kaikki hyvin ja rakenteet oikeilla paikoilla. Ei suostunut avaamaan jalkojaan, joten jäi hieman epäselväksi kumpi tulee. Lääkäri joka ultrasi veikkasi tyttöä. Saa nähdä kumpi joulukuussa syntyy. :)
 
Meilläkin rakenneultra nyt käyty. Kaikki oli vauvalla niin kuin pitääkin ja sehän on tietenkin pääasia. Kasvonsa peitti molemmin käsin ja sitkeästi tuijotteli takaseinää. Ei siis mikään linssilude tämä meidän tyyppi. :p
Sukupuolta kysyttiin lopuksi, vähän jäi epäselväksi, kun niin oli sykyrällä ja mykkyrällä siellä, mutta ultraava lääkäri ennusti tyttöä, kun mitään poikaan viittaavaa ei saatu näkyville. :grin Eli luultavasti tyttö tulossa meillekin, synnytyksessähän se lopullisesti sitten selviää. :Heartred
 
Meilläkin kaikki hyvin masussa, kätilökin totesi että sikiö on erittäin aktiivinen :grin ei oikein saatu hyviä kuvia kun ei malttanut pysyä paikallaan, ja jos pysähtyi niin istui.. Ihanaa, selvä poika tulossa, hienosti esitteli jalkoväliään meille ! <3 Painoa tais olla 307g ja rv 19+6 vastasi täysin viikkoja. Harmi kun kätilö ei merkannut neuvolakorttiin mitään mittoja kun ne meni ohi siinä pienessä jännitystilassa..
 
Ihanaa kiva kuulla muiden ultra kuulumisia! :) ensviikolla sitä sitten itse pääsee vihdoin rakenne ultraan! :) harmi vain mies ei pääse töiden takia mukaan! Olenkin nyt tässä pohtinut että olisi kuitenkin kiva saada joku mukaan, joten voinko pyytää vauvan kummia mukaan ultraan?
 
En usko, että olis mitään estettä. Onhan se kiva jakaa jonkun läheisen kanssa!
 
Takaisin
Top