Rakenneultra

Eli se ilmeisestikatsotaan tapauskohtaisesti. Mulle ei meinaan suostuttu tehdä sitä 36 viikolla, 37 viikolla tuli sektiopäätös esikoisesta perätilan takia ja raskausmyrkytyksen sekä sikiön ison koon vuoksi. poika syntyi 38+1.
 
Täällä myös! Huomenna vihdoin ja viimein!! Uskon kyllä että kaikki on kunnossa kun niin kovin paljon tuntuu liikkeet joka päivä mutta ihanaa päästä näkemään taas tuo pieni napa asukas vai miten se mies sanoikaan :D mulla tosin vasta 12:30 aika.
 
Eli se ilmeisestikatsotaan tapauskohtaisesti. Mulle ei meinaan suostuttu tehdä sitä 36 viikolla, 37 viikolla tuli sektiopäätös esikoisesta perätilan takia ja raskausmyrkytyksen sekä sikiön ison koon vuoksi. poika syntyi 38+1.
Varmasti tapauskohtaista. Sinulla oli tuossa ohessa muutakin kuin perätila niin ehkä olisi ollut liian suuri riski. Mulla ei ollut kun se perätila ja tyttö syntyi spontaanisti vasta 40+5.
 
Merkattiinko teillä muilla neuvolakorttiin jotain asennosta? Mulle merkattiin siihen jo nyt rt, eli ilmeisesti raivotarjonta? Eikö se vielä yleensä näillä viikoilla hyöri ja pyöri siellä kuitenkin vaikka miten päin?
 
Mulla merkkas ultrassa asennoksi myös tuon rt:n, mutta olen myöskin siinä käsityksessä, että vielä muuttaa sitä asentoaan siellä. Ilmeisesti merkitään kuitenkin senhetkinen tilanne.
 
Rakenneultran kohdalla merkkasivat pt siihen mihin muutkin käynnin tiedot pistettiin. Kyllähän siellä asentoa vielä vaihdellaan. Mulla ainakin viikko ru:n jälkeen oli kääntynyt raivotarjontaan.
 
Tietääkseni menee "asemiin" vasta rv30 tietämillä. Meidän vauva oli kans nyt raivotarjonnassa mutta kovin ei vielä kannata luottaa etteikö käänny vaikka poikittain.
 
Mulle kätilö sanoi että vauva pyörii ja heittää volttia päivittäin sinne viikolle 30 asti, sit alkaa olemaan ahdasta ja viikolla 36 vasta käännetään oikeaan asentoon, koska silloin se ei enää pyöri.
 
Ultrassa kaikki näytti siltä niinku pitää :Heartred paino arvio 392g. Esitteli hienosti kaikki pikkusormista lähtien :D Kysyttiin sukupuolta ni tytöltä näytti:love7 oli ihan jalat ristissä et tietenki mahollisuus poikaan mut pienellä varauksella voi aatella et prinsessa olis tulossa:dummy1:
 
Tänään 21+3 ja ultrassa meillä myös kaikki kuulemma niin kuin pitää. 370g oli paino arvio ja vastaa 20+4 eli pienempi on kuin mitä pitäisi, mutta kasvu on kuulemma silti tasaista eli ei huolta.
Hienosti nähtiin kaikki ja kätilö kertoi jatkuvasti mitä katsotaan ja kysyi meiltä halutaanko katsoa näkyykö sukupuoli. Tää pikku kaveri istui nätisti jalat ihan levällään ja ensimmäisen katsauksen jälkeenkin kätilö tokaisi että ei tää kyllä anna mitään epäselvyyttä sille että on pieni miehen alku täällä. :D
Sydän sykki menemään 153 kertaa minuutissa ja touhukas meno oli päällä koko ultrauksen ajan.

Mies toivoi tyttöä mutta ei ole pettynyt kun pikkuinen on kuitenkin terve. Heti kuulemma rupesin miettimään että mikä nimi päätettiin jos tulee poika ja sanoi jälkikäteen että täytyy sitä nimeä maistella että sopiiko kuitenkaan :D
 
Meilläkin oli rakenneultra tänään. Kaikki hyvin ja selvä poika. :) Painoa oli 450g ja vastasi viikkoja 21+1, Nyt 20+6. Onnea kaikille hyvistä uutisista, paljon poikia tulossa tähän ryhmään!
 
Kyllä hikeä pukkas kun niin kovasti jännitti ja nyt se on jo ohi :hungry:

Tyttöä meille povattiin, paino 410g, 21+3 viikot vastas odotettua ja muuten kaikki mallillaan :happy:

Tämä tyttö"lupaus" onkin molempien puolien suvuille hurjan odotettu :joyful: Et tässä nyt sit odottaa todellakin koko SUKU :hilarious:
 
Ei ollu puhetta, omalla kohdalla ensimmäinen arvio tuli 9h ennen pojan syntymää :facepalm: 3500g kätilö sano päältä kokeilemalla ja 3360g oli virallinen paino.
En siis odottanutkaan tällä kertaa vielä siitä puhuttavan.
 
Ok, jostain luin että jotkut saaneet arvion jo russa. Minulle arviot tehty viikolla 36 noin yleensä eikä paljoa heittänyt.

Mietin sitä että ultrassa monella ollut niin erikokoisia vauvoja, minulla oli silloin 409g rv21, pituuksia ei mainittu.
 
Takaisin
Top