Rakenneultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rakenneultrassa kaikki hyvin! :Heartbigred Ja niinhän siinä kävi että jälleen oma tuntemus täysin väärä. Ei jäännyt epäselväksi poitsun sukupuoli :laughing001
Nyt edessä neljän kuukauden pehmitys, että esikoinen hyväksyisi pikkuveljen pikkusiskon sijaan..
 
Mulla on ylimääränen ultra 16.5 minkä tekee lääkäri. Kasvukontrolli koska napanuora kiinnittynyt istukan reunaan ni haluavat varmistaa että vauva saa kaiken tarvitsemansa ravinnon ja kasvaa normaalisti :)
 
Vitsi odotan omaa ultraa :) maanantaille tarvii vielä malttaa odottaa! Kiva lukea muiden ultra kuulumisia. <3
 
Rakenneultrassa tuli pieni, mutta ihana yllätys. Mun alkuraskauden vahva poikafiilis, joka katosi silloin ekassa neuvolassa, kun kuulin sydänäänet sai syyn. Pieni tyttöhän siellä tanssi! Mun maha on myös täydellinen tyttömaha, mikä on myös aiheuttanut mulle pientä hämmennystä. Silti, jotenkin kuvittelin mun pään vaan kummittelevan, mut kyl se vaan oli oikeassa. Uskomatonta! Mulle on ollut ihan sama kumpi tulee, silti jotenkin on outo ja hämmentynyt olo, et se voi sittenkin olla tyttö. Ekaa kertaa ei ole ollut mitään toivetta sukupuolesta ja edellisten kanssa olo on ollut erilainen, kun toive on niin sanotusti toteutunut. Nyt kun ennakko-odotusta ei ollut niin tää fiilis on erilainen. Jännää... Onni on suunnaton, kun tietää kaiken olevan hyvin ja just niin kuin pitääkin. Ja mikä parasta, mä pääsen nyt hävittämään kaikki poikamaiset vaatteet varastosta! Tilaa!!!
Sain myös uuden ultran rv 30 istukan sijainnin epäselvyyden vuoksi. Ei saatu selville meneekö kohdunkäytävän päälle vai ei. Oli niin reunalla. Mut mua ei haittaa yhtään, koska mä nään pikkuisen vielä kerran ennen h-hetkeä!

ImageUploadedByVau Foorumi1460038126.715266.jpg
 
Kuinka monella täällä vielä on ru edessä? Muutamalla sentään taisi vielä olla. Mä nyt tuun tietty ihan hännillä kun LA on kuun viimeisenä päivänä mutta kuitenkin...
 
Mulla kans ens torstaina ru :) Sais mennä tuo aika vähä nopeempaa :D
 
Miulla vasta 21. päivä.. Oon varmaan vika :D
 
Mulla on tänään ja ihme kyllä ei ees jännitä. Eilen vielä käytiin miehen kanssa keskustelua kysytäänkö sukupuolta vai ei.. Mies ei välttämättä haluais tietää ja minä luulen etten osaa pitää salaisuutta. Tehtiin "kompromissi" ja kysytään. ;) Tosin mulla tulee olemaan vielä useita kontrolliultria joten kyllä sen sukupuolen hoksaisi itsekin jossain vaiheessa.
 
Takaisin
Top