Rakenneultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun meille syntyi viime keväänä poika, tuntui ympärille tutuille ja tuttujen tutuille satelevan vain poikia :) Nyt näköjään täällä foorumilla elokuisissa jyrää tytöt. Saas nähdä miten meillä... Ei ole ehtinyt juurikaan edes arvuuttelemaan, niin paljon kaikenlaista!
 
Poika tulossa! Rakenneultrassa kaikki hyvin :) Myös potkuja on alkanut viime päivinä tuntua, istukka edessä ja rv 20+5. Potkut tuntuu niin oudoilta, on tosiaan kuin iso kupla poksahtaisi ja useimmiten näitä tulee sarjana. Olen niin onnellinen tästä kaikesta.
 
Eilen oli ru (rv21+1) ja kaikki kaksosilla hyvin :) A painoarvio 427g ja B 444g. Varmat pojat tulossa, ei jääny epäselväksi sukupuolet. Kauheen näköstä hommaa kun toinen potkii toista päähän.. kätilöäkin huvitti että tilaa ois vielä olla erillään, mutta välillä oltiin pylly toisen kasvoissa kiinni :D
 
Eilen oli ru (rv21+1) ja kaikki kaksosilla hyvin :) A painoarvio 427g ja B 444g. Varmat pojat tulossa, ei jääny epäselväksi sukupuolet. Kauheen näköstä hommaa kun toinen potkii toista päähän.. kätilöäkin huvitti että tilaa ois vielä olla erillään, mutta välillä oltiin pylly toisen kasvoissa kiinni :D
Ihanat ^_^ perus meininkii sisaruksilla :D alottaavat näköjään kinaamisen ajoissa :p
 
On se jännää tuo kaksosten odottamimen varmasti :) jotenkin ihmeellistä ja ihanaa. Toisaalta olis hauska, jos itekkin oottais kaksosia, kun suvussa on kaksosia joten olis mahdollista, mutta toisaalta ehkä eka lapsi "helpompaa" saada yhtenä kappaleena: D
 
Eilen oli ru (rv21+1) ja kaikki kaksosilla hyvin :) A painoarvio 427g ja B 444g. Varmat pojat tulossa, ei jääny epäselväksi sukupuolet. Kauheen näköstä hommaa kun toinen potkii toista päähän.. kätilöäkin huvitti että tilaa ois vielä olla erillään, mutta välillä oltiin pylly toisen kasvoissa kiinni :D

On kyllä hyvin poitsut kasvanut :) Meidän Nökkösen kokoarvoa oli 380g (21+1). Harmi kun ei saatu yällä kertaa mittataulukosta kuvaa mukaan niin olisi voinut verrata esikoisen mittoihin :)
 
Mä suorastaan kammoan kaksosten saamista! Suvussa on kaksosia, myös omassa perheessäni. Äitini oli joskus oikein haaveillut kaksosista ja haave siis toteutui! Mä oon vaan huokaissut helpotuksesta, kun ultrassa on näkynyt yksi sikiö. Mulle on aivan tarpeeksi yhdessä vauvassa. Sitten mulla on kuitenkin toi yksi kohta vuoden ikäinen viikari. Eiköhän siinä ole hetkeksi ihan riittävästi hommaa!!
 
Ihania ultrakuulumisia. :) Onko kukaan kysynyt ultrassa, miten usein löytyy jotain, mitä tarvitsee jatkotutkia? :) Itsellä ultra 12.4. ja jännittää onko kaikki kunnossa.
 
Monestikkohan nuo ultralupaukset on ollu vääriä? Ainaki ite tiiän muutaman tapauksen. Mutta kuinkahan monesti tyttö on ollukki poika? :D
 
Mä en tiedä mitään todennäköisyysprosentteja, mutta käsittääkseni tuttölupaukset ovat aavistuksen epävarmempia kuin poikalupaukset. Johtuu kai ihan siitä, että pojan vehkeet kun on tunnistettu ultrassa, niin siitä ei kovin usein voi erehtyä. Tytöksi tunnistettavat ominaisuudet eivät ole yhtä selviä. Tytöksi luullulta sikiöltä voikin joskus yllättäen paljastua pojan sukuelimet, jotka ovat vaan aiemmin pysyneet piilossa ultratessa. Mutta useinmitenhän nämä veikkaukset osuu oikeaan!
 
Mää tiiän kaks poikalupausta jotka onki sit ollu tyttöjä :D Molemmista on kyllä aikaa se 6-7vuotta
 
Rv 21+ ja rakenneultra takana! Vauvan liikkeet on tuntunut jo voimakkaasti muutaman viikon, joten sikäli tiesin että siellä ainakin hengissä ollaan! Kaikki vaikutti olevan tytöllä kunnossa! On omituista kun tulossa on tyttö, kaikki tuttavien lapset on olleet poikia, tyttövauvaa en edes muista koskaan hoitaneeni. Jo plussatessa oli vahva tunne että tyttö tulee, niin on myös muut ihmiset veikkailleet. Odotan silti avoimesti, sillä tiedän että havainto voi olla väärä, eikä vauvan sukupuoli ole mulle mitenkään tärkeä asia. :happy:
 
Jo plussatessa oli vahva tunne että tyttö tulee, niin on myös muut ihmiset veikkailleet. Odotan silti avoimesti, sillä tiedän että havainto voi olla väärä, eikä vauvan sukupuoli ole mulle mitenkään tärkeä asia. :happy:

Mun isomummu soitti mulle yks päivä, että hänellä on ollut vahva tunne tyttövauvasta jo hetken ja oli nyt nähnyt unta, et se oon minä joka saa sen tytön. Olin ihan hämilläni, koska isomummu ei tiennyt tästä raskaudesta. Kun kerroin raskaudesta nii hyvä kun ei saanut slaakia kun rupesi kiljumaan :D myös moni muu on veikannut tyttöä, mutta veikkaan sen olevan siksi kun meillä esikoinen on poika. katsotaan mitä ru ssa kerrotaan tiistaina :)
 
Jännittää tosi paljon ultra! Kuinkahan todennäköistä on että syystä tai toisesta sukupuolta ei nähdäkään? :) asun vielä niin kaukana ultraus paikasta että jos myöhemmin omakustanteisesti haluan käydä niin maksaa jo tosi paljon pelkät matkat ja vapaat töistä.
 
Täällä kans rakenneultra käytynä viime tiistaina. Kaikki oli onneksi hyvin ja tyyppi potki ja nyrkkeili minkä ehti ;-) lopussa kun ultraaja kysyi haluanko vielä kysyä jotain niin tottakai se sukupuoli oli mielessä.. Hetken siinä ultrailtiin kun haaroväli oli juuri navan kohdalla mut onneksi tyyppi liikahti ja saatiin näkyviin ja niinkuin omat vaistoni ovat olleet tytön puolella niin niinhän se sitten olikin aika varma tyttö :) onneksi on vielä useampi ultra edessä niin saa sukupuolelle varmasti varmuutta lisää..
 
Takaisin
Top