Rakenneultra

Tinzu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Vähän ehkä etuajassa tähän aiheeseen liittyvä keskustelu, mutta eiköhän muillakin ala kohta herätä kysymyksiä ja ajatuksia aiheeseen liittyen, joten saanen anteeksi... :angelic:

Ajankohta siis mietityttää. Neuvolasta saamassani lapussa lukee, että tehdään raskausviikolla 19-21. Tarkoittaako tuo nyt sitten alkaen 18+0 vai 19+0? Muuten nyt ei olisi väliksi, jos olisi myöhemminkin, mutta kun mies ei muuten pääse mukaan, jos tuo minulla on 19+2 päivän jälkeen eli hiinä ja hiinä pääseekö sitten ollenkaan paikalle. :sad001
 
Mie sain ajan samalla, kun sain ton ekankin ultran. Miulla on silloin rv tasan 20, ellei muutu tossa ekassa ultrassa LA.
 
Me saatiin ekassa ultrassa rakenneultran aika. Ja meillä on raskaus sillon 20+4 mut aikasempia vapaita aikoja ei ollut. Asutaan isossa kaupungissa missä kaikki käy yhdes neuvolas rakenneultras vaik yleisesti oma neuvola ei olisikaan se. Huomasin itekkin, et ne lapun ajankohdat ei ihan toteudu käytännössä. Meilläki piti ehdottomasti olla seuraava neuvola aika tällä viikolla kuulemma mut aikaa varates todettiin, et koska meil on kyseessä raskaus eikä pieni vauva niin loppiaisviikolle ei anneta aikoja kuin vauvoille. Eli meillä meni aika ensi viikolle. Et vaikka on ehdoton, et pitäis sillon ja sillon olla tai lapussa lukee joku aika, niin käytännössä niitä aikoja ei ilmeisesti ole tarpeeksi, jotta asiat toteutuisi niinkuin kuuluu :sad001
 
Miten teillä Tinzu meni np-ultran ajan varaaminen? Varattiinko se neuvolan kautta vai varasitko itse? Jos neuvolan kautta, niin sitten vaan puheeksi mahdollisimman aikaisin, että pitäis saada aika juuri noilla tietyille päiville. En siis siitä osaa sanoa, voiko sitä tehdä jo 18+jotain viikolla, mutta eiköhän ainakin voi tehdä sitten jo 19+0.
Meillä varataan itse aika kun lupa tulee neuvolasta, joten itse voi vaikuttaa siihen, toki sitten riippuen siitä miten aikoja on vapaana...
 
Np varattiin, kun olin ekalla käynnillä. Pitää varmaan ottaa hetimmiten yhteyttä, nyt kun vielä on ehkä mahdollisuuksia saada haluamalleen ajankohdalle. Ovat kyllä tietoisia, että meillä on kortilla ne kerrat, kun mies pääsee mukaan, joten täytyy toivoa, että löytyy sopiva aika...
 
mulle sanottiin että mieluiten rv 20+0 - 21+6 ja mulla onkin sit tolloin 20+0. mulla ultrassa pari päivää pienempi mutta ei muutettu LA:ta siihen suuntaan :)
 
Meillä ru on rv 18+2, kuulemma kaksosille tehdään hieman aiemmin. Enää reilu kuukausi!
 
Joo, mulla meni nyt niin, että ultrapäivänä menossa 20+4. Ja ei pääse mies taaskaan mukaan. :sad001 Yritin ehdottaa aikaisemmalta viikolta viimeistä mahdollista, jolloin päästäis yhdessä, mutta 19+1 kuulemma liian aikaisin. Ei auta itku markkinoilla...
 
Meillä on ru 20+6 eli tasan 8vk on väliä ntu:n ja ru:n välillä. Tässä onkin vielä 7vk odottelua, että pääsee pienen näkemään. Sitten seuraavan kerran hänet näkeekin vasta synnyttyä, jos kaikki menee hyvin eikä ylimääräisiä ultria tarvita.
 
Joo, mulla meni nyt niin, että ultrapäivänä menossa 20+4. Ja ei pääse mies taaskaan mukaan. :sad001 Yritin ehdottaa aikaisemmalta viikolta viimeistä mahdollista, jolloin päästäis yhdessä, mutta 19+1 kuulemma liian aikaisin. Ei auta itku markkinoilla...

Mullakaan mies ei pääse töiden takia käynneille. Eihän se mua haittaa muuten. Mutta aina jotku pariskunnat kattovat odotusaulassa kieroon. Onneksi on ees sormus sormessa itteeni rauhottamassa.
 
Meillä rakenneultra on rv20+4. ☺ mut voi olla että saan vielä yhden ultra-ajan lisää koska kohdun kalvo on liian paksu, saattaa häiritä pikkuisen kasvua.
 
Meillä rakenneultra rv20+2 :) taitaa olla se reilu 5viikkoo viel aikaa. Saas nähdä saahaanko neiti hoitoo vai joudunko menee yksin :sad001
 
Mulla on ultra vasta maaliskuun vikoina päivinä (en nyt muista tarkkaa, enkä jaksa tarkistaa...) Joten n.8vkoa pitää odottaa :sad001 Meni aika pitkälle pääsiäisen ja mun töiden vuoksi... Silloin on jo melkein 24. viikko :sad001
 
Mulla rakenneultra 21+4. Onneksi anoppi on töissä sairaalalla niin ottaa pojan siksi aikaa vahdittavaksi. Pääsee mieskin sitten mukaan
 
Kyselin jo tuolla salaisella puolella, että kuka sen rakenneultran tekee? Onko hoitaja vai lääkäri vai vaihteleeko?
 
Mulla luki ajanvarauskirjeessä, että kätilö tekee kummatkin ultrat. Tuntui, että omalla kohdalla kävi hyvä tuuri, kun kätilö vaikutti kokeneelta ja osasi selittää todella hyvin asiat rauhalliseen äänensävyyn.
 
Hei! Kun puhutte tuosta salaisesta ryhmästä niin mulla on menny ihan ohi miten sinne pääsee? :)
 
Pitää olla 30 kirjoitettua viestiä täällä elokuisten ryhmässä että pääsee. Sitten kun se täyttyy voit ottaa yhteyttä foorumin yläpitäjään :)
 
Takaisin
Top