Rakenneultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kanssa ru oli tänää ja kaikki hyvin. 320g painoa ja kovasti tytöltä näytti, ei ihan varmaa kun jalat ristissä se köllötteli siellä. Aah mikä helpotus taas kun kaikki hyvin, voi taas väjän nauttia ennen kun "keksii" uusia pelkoja.
 
390g tyttö ja kaikki hyvin :) En kyllä usko tohon koneen laskemaan painoarvioon, sekä mä että mies ollaan pitkäraajaisia rimppakinttuja ja kätilökin kommentoi että reisi- ja olkaluut on pitkät.. että jos se sen mukaan laskee painoarvion niin enpä usko :p 20+5
 
Miten teillä poikamasuilla. Onko pippeli näkynyt selvästi kuvassa, onko ollut jalat ristissä ja näkynyt silti...? Meillä kun tuo tyttö arvio oli että tod. näk. on tyttö kun ei mistään kuvakulmasta pipulia näkynyt, mutta ei oikeen availlut paikkoja että ois kätilö ollu sata varma tytöstä...:rolleyes:
 
Miten teillä poikamasuilla. Onko pippeli näkynyt selvästi kuvassa, onko ollut jalat ristissä ja näkynyt silti...? Meillä kun tuo tyttö arvio oli että tod. näk. on tyttö kun ei mistään kuvakulmasta pipulia näkynyt, mutta ei oikeen availlut paikkoja että ois kätilö ollu sata varma tytöstä...:rolleyes:

Meillä näkyi ainakin selvästi. Ei voinut erehtyä :p
 
Mulla näkyi esikoisen kanssa, siitä on oikeen hieno ultrakuvakin :joyful: tän tokan kanssa en kyllä itse erottanut, mutta poika siellä pitäisi olla:grin
 
Mites tyttöt sitten? Onko ollu paikat enemmän piilossa, ja jalat yhdessä? Mietin vain kun ei tosiaan ollut sata varma tyttö kun oli niin häveliäs kaveri...:D
 
Meillä tuli varovainen tyttölupaus. Vauveli nukkui koko ultran ajan, joten kauhean monipuolisesta asennosta ei päässyt sukupuolta katsomaan. Sanoi kuitenkin, että mitään poikaa viittaavaa ei näkynyt eli veikkasi tyttöä. :)
 
Mä näin jotain ulokkeen tapaista jalkovälissä, kun kuvakulma oli pepusta päin, mut aika nopeasti vilahti. Mies ei nähnyt missään mitään, mut hänelle tämä oli eka ultra ja kaikki uutta ja jännittävää :) ilmeisesti kätilön harjaantunut katse näki kuitenkin jotain kun oli niin varma arviossaan
 
Meillä näkyi sillon häpyhuulet sen verran selkeästi, että kätilö sanoi että ihmettelisi jos sinne vielä jostakin pojan vehkeet ilmestyisi :D
 
Tytön näkee selvästi kuvasta kun jalkojen välissä on kaksi vaaleaa vierekkäistä viivaa eli häpyhuulet. Viikko sitten oli ru ja tänään vielä kontrolli jotta nähtiin sydämestä kaikki tarvittava. Mukavat kätilöt oli kummallakin kerralla :-) painoakin oli viikon aikana tullut vauvalla +60g, eli paino nyt 365g. Sanoi että hurja kasvu alkaa vauvan osalta nyt sekä vatsa tulee kasvamaan kovasti seuraavan 3vk aikana.

20+5
 
Mulla eilen ru, kaikki olikin sitten hienosti vaikka hermoilin etukäteen ihan kamalasti, varsinkin kun nyt jo rv 21 enkä ole liikkeitäkään tuntenut. Siellä kuitenkin
pupelsi vilkkaasti pieni 370g poikanen. Selkeästi kuulemma näkyi pippeli ja kivespussitkin.. :happy6:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Mulla eilen ru, kaikki olikin sitten hienosti vaikka hermoilin etukäteen ihan kamalasti, varsinkin kun nyt jo rv 21 enkä ole liikkeitäkään tuntenut. Siellä kuitenkin
pupelsi vilkkaasti pieni 370g poikanen. Selkeästi kuulemma näkyi pippeli ja kivespussitkin.. :happy6:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Kiva kuula että muutkin hermoilee. Mulla meinas iskee joku ihme paniikki kun oli ti ultran odotushuoneessa. Päässä alko pyörii kaikkenlaisia ajatuksia, et mitä jos sielt löytyyki jotain tms. No onneks kaikki hyvin. Ihme panikointia ja turhaa. :p
 
Meillä esikoisen kanssa ei ollut yhtään epäselvyyttä, näytteli joka kuvakulmassa itseään ja jalkovälejään. Tästä pojasta kätilö sanoi "aika selkeäksi pojaksi", mutta itse en kyllä nähnyt minkään sortin vehjettä. Kätilö oli kyllä tosi ammattimaisen oloinen, joten luotan sen näköön :)
 
Mekin saatiin ultrassa puhtaat paperit rv20+1 ja nyt on kerrottu vauvasta julkisesti. Ei kysytty sukupuolta, ei olla koskaan aiemminkaan raskauksissa haluttu tietää eikä kätilö kyllä mitään sanonu tai edes tiedustellu halutaanko tietää. Vauva kyllä veti sellaista rumbaa siellä koko ajan että kesti kauan kätilön katsoa kaikki läpi, ehkei hän edes saanut sen elohiiren jalkovälistä selvää :)

Hassua kyllä meiltä ei koskaan näissä 4 rakenneultrassa vuosien varrella ole edes kysytty haluttaisko tietää sukupuoli, ehkä niillä on sellainen periaate ettei sanota mitään ellei vanhemmat sitä erikseen ala kysellä että näkyykö...
 
Takaisin
Top