Rakenneultra!

Ultra oli eilen (20+5) pituus oli vähän lyhyempi viikkoihin nähden, mutta paino vastasi hyvin. Sukupuolikin saatiin tietää 100% varmuudella, kun sen verran selvästi pikkuprinssin vehkeet sieltä löytyi. :Heartblue :) Kohta 5-vuotias Pikkuprinsessa meillä jo valmiiksi onkin.

Tänään oli rakenne ultra ja yllätyksenä esikoistytölle tulee pikkuveli :Heartblue
Oon jo pitkän aikaa ajatellut että siellä on tyttö ja nyt on tosi hankalaa saada aivot käännettyä poikavaihteelle. En siis mitenkään oo pettynyt vaan yllättynyt :)
Mies kysy tiedon jälkeen naureskellen että onko nyt ihan varma juttu, niin lääkäri vastas että "ton jos tosta saat häviään niin ei oo varma". Heh, kyllä se meistä ihan varmalta näytti :)

Kaikki oli hienosti. Painoo oli 364g ja kaikki muutkin mitat kuulemma sopi viikon sisälle hienosti.

Nyt o helpottunut ja onnellinen vaikkakin vähän hämmästynyt fiilis.
Meillä tulee oleen sitten tyttöjä poika :Heartblue:Heartred

Meilläki oli tänää uä ja kaikki oli hyvin ja vaavi painaa 400g :) istukka omi ylhäällä mahassa ja vauva tosi alhaalla poikkitilassa ja istu kohdun pohjalla jalat ristissä ni ei saatu tietäö kumpi on :) mut elokuussa sit :)♥ pääasia et kaikki kunnossa ja jumppaili hulluna siellä :) liikku varmaa enemmä ku koskaa aikasemmin ja tunsinki ne tosi hyvi vaik aika vähä tuntunu mitää:) saatii onneks nähä 4D kuvaaki aika paljo ja oli kyl ihanan näkönen :)♥

Vihdoin ja viimein koitti meillekin kauan odotettu rakenneultra päivä!! Suuri helpotuksen huokaus tuli jo heti kun näki jonkun tempoilevan ruudussa ja pienen sydämen sykkivän :´) Vaikka vatsa kasvaa niin liikkeitä en ole juurikaan tuntenut joten vähän on ollut "hysteerinen ensiodottajan" huoli siitä onko siellä ketään... mutta nyt tosiaan varmistui että että pieni poika siellä on <3 Sukupuolta ei haluta kellekään kertoa, mutta täällä se on hyvä anonyymisti sanoa.. :P Jos joku näkee vaivaa selvittääkseen ni olethan kiltti etkä kerro eteenpäin että tiedät kuka olen :D Liikkeiden tuntemattomuuteenkin selvisi syy kun istukka on ihan etuseinämässä kiinni ja vaimentaa sitten ne liikkeet. Nyt tuntui muutama kunnon potku kun ultraaja sillä laitteellaan paineli! Meidän ultraaja täti on kumman tieteellinen ja melko monotonisella äänellä luettelee aortat ja sydämen kammiot aina munuaisiin asti.. no mutta tulipa selväksi että kaikki on niin kuin pitää! Painoa pojulla on 431g kun viikkoja 21 + 5. Mieskin innostui että nyt on pakko hakea muutama vaate eikä kumpikaan malttaisi odottaa että tuo kesä tuosta väistyisi ja elokuu koittaisi... no ei vais, ihana onneksi odotusaika on kesällä kun on paljon muutakin, syksyn märässä ja pimeässä odottaminenkin tuntuisi ikuisuudelta :)

Nonii, aika hyvin menny ku kaikilla ollu hyviä uutisia rakenneultran jälkeen :) <3 onnea kaikille!!! Joko kaikki muuten on käyny? Vai vieläkö piinailijoita riittää?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä on se kontrolli ultra ens viikolla :) vähä jännittää, mutta aika hyvin oon pystyny olemaan miettimättä asiaa sen kummemmin . Ei vissiin muut oo saanu toista aikaa? Meillä vauveli oli viikon pienempi, niin siks varmuuden vuoks pitää tarkistaa onko kasvanut normaalisti, vaikka lääkäri epäili, että mun pco:n takia ois saanut alkunsa viikkoa myöhemmin, mutta tiedä sit....

Ainiin Isabella :) kyllä mä uskon että teilläkin on kaikki ihan normaalisti <3

Me saatiin rakenneultrassa uus aika ku tyyppi oli viikkoa pienempi, tänään oli se uusinta ja edelleen viikkoa on pienempi. Rakenteet normaalit ja kasvaa kuitenki normaalia vauhtia niin nou hätä. Pieni kaveri tulossa, vaan eipä tuo esikoinenkaan iso ollu :)
Ja tosiaan mulla melkeen kellontarkka kierto ollu niin ei oo mahollista että ois saanu alkunsa viikkoa myöhemmin.
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Hempuli, joo toivotaan että kaikki hyvin, että ei istukassa vikaa tai muuta syytä miks ei kasvais. Mutta ainakin tuntuu siltä, että potkut on vahvistunut, että ainakin sen perusteella ois kasvanu :) Toivotaan parasta:Heartpink

Hat, hyvä että oli kaikki kunnossa :) että oli kasvanut samassa suhteessa:) eipä kaikkien vauvojen tarviikkaa samalla käyrällä mennä.

Mua kuitenkin epäilyttää, se että meijän vauva ois viikkoa myöhemmin saanut alkunsa, kun siinä nt-ultras se oli muistaakseni 2 päivää pienempi ja nyt siinä rakenne ultrassa 6 pv. Mutta tiedä sitte... Oliko hat teillä siinä ekas ultras minkä kokone, tai mitä viikkoja vastas?

Meillä nt ultrassa vastas ihan päivälleen viikkoja. :o

Onkohan se sit vaan niin että tossa nt-ultran ja rakenne ultran välillä voi noita heittoja olla useammin, kun kuiteski nytte teillä kasvanut samassa suhteessa.. Saitteko vielä uutta aikaa, vai jäädäänkö sitä nyt enää seuraamaan? Saapi nähä miten meijän poju on tässä välissä kasvanu, mutta vielä saa oottaa viikko.

21.5. on seuraava ultra ja ultraaja meinas että heinäkuun lopulle vielä tulee yks käynti. Sillon katotaan mikä tilanne että kurkitaanko elokuussa vielä ennen laskettua aikaa masuun. :)

No kiva että saitte vielä ajan, niin pääse katsomaan vähä useammin vauvelia :) on ne vaan nykypäivänä tarkkoja, ainakin musta tuntuu siltä, mutta parempihan se niinpäin on :)

Mullaki on muuten yks ultra vielä toukokuussa omien pelkojen ja menneisyyden vuoksi!!! Aivan ihana päästä kattomaan vauvaa, kyllähän se rauhoittaa kummasti! :) <3 vaikka nyt onki jotenki ihmeen rauhallinen mieli vauvan voinnin suhteen ku se on niin aktiivinen mutta ei tosiaankaan haittaa et pääsee kurkkaa vielä masuun :) <3

Kiva, hempuli, että sait vielä ylimääräisen ajan, niin saat mielenrauhan :)

Jännä toi ihmisten erilainen suhtautuminen ultraan. Tuntuu että kaikki on niin innoissaan ultrasta ja samalla myös onnessaan. Mua se kyllä enemmän pelottaa ja ahistaa, kuin että siltä onnea puhkuisin. Mulle ois sopinu paljon paremmin se, että rakenneultrassa oisin käyny ja ois sanottu, että kaikki hyvin, seuraavan kerran näät vauvasi, kun se syntyy. Sillo oisin voinu keskittyä vain positiivisiin asioihin odotuksessa.
...nyt on saanu stressata ja pelätä pahinta, mitä se ultra tällä kertaa kertoo, jos tilanne onkin vaan huonontunu :/

Ja toiseks, se rakenneultra ei todellakaan ollu mikään niin ihana kokemus. Sen ultran takia supisteli jatkuvasti, hikosin, pyörrytti ja lääkäri sanokin, että mun sydän lyö maksimirajalla. Eipä sillä ololla pystynyt keskittymään vauvaan, vaan yritin vaan selvitä, ja toivoin että ei tuu keskenmenoa ultran takia!

Jospa tämän päivän koitos menis paremmin.

Takaisin