Rakenneultra

Kaisa0603

Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin, että perustetaan tälle ihan oma keskustelu, alkaa tuo neuvola- ja ultrakuulumiset olemaan jo niin pitkä...

Huomenna itsellä tämä siis edessä, palaan sitten kertomaan kuulumisia!
 


Kuten eilen lupailin, tässä rakenneultrakuulumisia :) Eli raskausviikkoja nyt 19+2 ja vauvan pää ja muutkin mitat vastaavat viikkoja, ovat jopa vähän edellä. Painoa oli 300g ja jalkapohjan koko 3cm. Aamulla oli neuvolakin ja sf-mitta oli 16 cm, sekin ihan normaali. Pääasia oli siis, että kaikki oli kunnossa, sydän, vatsalaukku, munuaiset yms. näkyivät ja olivat oikeannäköiset. Lisäksi, näyttäisi, että meille on tyttö tulossa <3
 
Voi että! <3 Onnea Kaisa tyttö-lupauksesta :)
Kertoiko kätilö ilman mutinoita sukupuolesta? Ne kun ei nykyään oikeen niitä tykkäis lähtee veikkailemaan..
Itellä tasan 4 viikkoa rakenneultraan, en malttais kyllä millään odottaa!! Varsinkin jännittää että viitsiikö kaveri vilauttaa kumpaa sukupuolta edustaa! :)
 
Kyllä kätilö kertoi ihan ilman mukinoita. Esitin asian niin, että jos vain kaikki on hyvin ja näkee niin mielellämme haluaisimme tietää kumpi on tulossa, vaikka molemmat ovat tietysti tervetulleita. Eli olin vähän varautunut tuohon, että eivät välttämättä halua sanoa. Kätilö totesi sitten yhdessä vaiheessa, että tänään kun on pinkki päivä niin ei pitäisi tulla muita kuin tyttöjä ja niinhän teillekin näyttää olevan tulossa. Varoitti kyllä, että 100% varmasti näin päin ei voi sanoa.

Odottavan aika on kyllä välillä pitkä mutta eiköhän se aika teilläkin mene nopeasti ja toivottavasti tyyppi ei ole ihan jalat ristissä siellä :)
 
Onnea tyttö-lupauksesta! :) ..meillä rakenneultra 25.10 eli parin vkon päästä, ei millään jaksais enää odotella, että näkisi pikkuisen. <33 täälä ollaan vielä kahden vaiheilla, että halutaanko kysyä kumpi sieltä tulisi.. mutta itseni tuntien sitä tulee vahingossa kysyttyä, sen verran utelias ihminen kyseessä.
 

Kaisa: Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö-lupauksesta :)

Minulla tuo rakenneultra on reilun viikon päästä. Vieläkään emme ole päättäneet haluammeko tietää sukupuolen, mikäli se on mahdollista nähdä.Itse olisin kallistumassa tiedon puolelle :) 

 
Kaisa: Onnea täältäkin hyvistä ultrakuulumisista ja tulevasta tytöstä!

Itsellä ultra ensi tiistaina ja jännitys on älytön... Meinataan myös kysäistä sukupuoli, jos se vain näkyy vaikkei sillä sinänsä väliä olekaan. Lähinnä sen vuoksi, ettei kaikkien vauvanvaatteiden tarvitse olla neutraalia, kummallekin sukupuolelle sopivia ;)
Mietin, että mahtaakohan ultraaja sanoa jotakin kun viimeksi toisella neuvolakäynnillä pääsi unohtumaan neuvolakortti kotiin? Ajattelin vain kun neuvolakortti on siis aika tyhjä vielä tämän vuoksi tällä hetkellä.. :o
 
Onnea kaisa0603 hyvistä uutisista! :) Millä viikoilla kelläkin on rakenneultra? Itellä on vasta 21+5 ja minusta se on hirveän myöhään. Esikoisesta oli jo pari viikkoa ennemmin. Vähä ite oon kahden vaiheilla että kysytäänkö sukupuoli vai ei. Toisaalta olis mahtava olla niin että kuulis sen vasta laitoksella, aijai sitä jännityksen määrää ;) mut sitten ku tuo esikoinen on tyttö niin jos tämä seuraava onki poika niin pitäähän niitä uusia vaatteita hommata :D Ja esikolla oli odotusaikana kystia munasarjoissa niin eipä olis pysyny sukupuoli salassa ku miitä kystia tutkittiin niin moneen otteeseen.
 
Meille tulossa todennäköisemmin poika perjantain rakenne uä:n mukaan, tosin mä oon ite ollut jo reilun kk asian suhteen ihan 100% varma. Olo ihan erilainen kuin esikoisen kanssa, joka on tyttö.
 
Mulla on viikolla 20 rakenneultra. eli siis ens viikon tiistaina. On kyllä jännää odotella sinne saakka :) Onneks eilen oli neuvola ja sai kuulla sydänääniä.
 
Meillä on rakenneultra tasan viikon päästä, laskentatavasta riippuen joko 20+0 tai 19+5.. Edellisen ultran mukaan siis jälkimmäinen vastaisi sitä arviota, mutta kuitenkin jostain syystä se ultraaja siirsi laskettua aikaa aiemmas 2 päivää ihan ekan ultran arvion perusteella.. 

Jännittää kovasti. Sukupuolta olen ajatellut kysyä, jos vaan kertovat. Olen päättänyt ostaa äitiystakin ja vaunut ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin.
 
Meillä on rakenneultra 30.10.. jännittää ihan hirmuisesti ja tuntuu ettei aika liiku ollenkaan.. koko ajan tuntuu että mahdottoman pitkä aika on viellä tuohon päivään.. kai kun on ekasta ultrasta asti tiennyt odottaa tuota päivää niin aika menee hitaasti. Muutenkin tuntuu että nyt junnataan ihan paikallaan kun masu ei kasva ei niiin millään :D dopplerin kanssa kuunneltu joka ilta että pingulla sydän kyllä sykkii hyvään tahtiin ja nyt potkutuksetkin tuntuu oikein mojovasti välillä.. toisinaan tekee hieman kipiää kun monottaa samaan kohtaan. Että todennäköisesti masussa kasvetaan kyllä ja kaikki on hyvin. Ultraa odotellessa.. Me tahdotaan tietää kumpanen on tulossa, ihan juuri kun on ensimmäinen niin ei ole mitään valmiina edelliseltä.. ja juuri tuo ettei kaiken tarvitsisi olla ns. neutraalia molemmille sopivaa.. Tyttöä veikkaa puolisukua kun olen ollut niin huonossa kunnossa ja todella pahoinvoiva ja voimaton. Tiedä sitten onko suku ollut oikeassa ;)  tulipas nyt löpostyä ohi aiheenkin.. 
 
Täälläkin on rakenneultra ensi viikon tiistaina, jolloin on menossa rv 21+2. Ei millään malttaisi odottaa sinne asti. Mielenkiintoista nähdä, miten pikkuinen on kehittynyt edellisestä kerrasta ja onko edelleen samanlainen energiapakkaus – ainakin kovasti jo potkuja satelee. Toivottavasti kaikki on kohdillaan ja olisihan se sukupuolikin kiva kuulla, jos vain sattuu näkymään. :)
 
Täällä odotellaan myös hurjasti rakenneultraa,joka on 12.11.
Vielä pitäisi siis jaksaa odotella!
Olisi kiva saada uteliasuudesta selville sukupuoli, jos vain näkyy :) <3
 
Mulla on rakenneultra kanssa 12.11. ja silloin rv 20+3 menossa, kovasti jännitellään jo :) Sukupuoli meilläkin haluttais saada tietoon, mutta jos se ei selviä niin sitten vaan jännitetään.
 
Mty: Aika kiva ja meillä on näköjään sitten vain päivän ero lasketusta ajasta ;D mukavaa
 
Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli niinkuin pitää, hyvännäköinen pieni poika. Selvästi vilahti vehkeet yhdessä vaiheessa mutten kehdannut ruveta kyselemään kun sitten vasta kun oltiin lähdössä niin kysyin että näkyikö missään vaiheessa kuka sieltä olisi tulossa niin mentiin uudestaan makaamaan ja sitten ultraaja ihan näytti että eikö tuo aika selvä pippeli ole :) Mukava saada pieni poika perheeseen kun esikoinen on tyttö. :) Ja viikkoja nyt 20+4.
 
Meille lupailtiin tyttöä, kaikki kunnossa ja oli viikkoa vanhempi eli nyt olis 21+4, mut LA:ta ei lähdetty enää muuttamaan. :)
 
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakäynneistä sekä tyttö- ja poikalupauksista! <3

Meillä on 7.11. rakenneultra, sillon on viikkoja 20+5. Ultrattiin tosin mun toiveesta viime neuvolakäynnillä (viime viikolla) ja eilen kävin vielä ekstra-ultrassa, kun miekkonen on niin malttamaton sukupuolen selvittämisen suhteen. :) Tyttöä ne meille sieltä lupaili! <3 Tosin lääkäri sanoi, ettei voi vielä 100% varma olla. Tuolloin rakenneultrassa sitten katsotaan, että pysyykö ennustus samana vai muuttuuko!
 
Takaisin
Top