Rakenneultra

Mykkyrä

Jostain jotain jo tietävä

   Ajattelin, että jos laitettais tähän eri ketjuun nuo rakenneultrien kuulumiset, kun niitä alkaa ensimmäisillä ihan kohta jo olla! =) Itsellä vielä jännitettävänä perjantaihin 21.10 asti. Olisin saanu jo aikaisemmin ajan, mutta mies tahtoo mukaan, niin piti vähän järjestellä!

   Koitetaan jaksaa läpi näiden märkien ja tuulisten päiven! Kohta se kevät jo koittaa (tai ainakin toivossa on hyvä elää...)! emoticon
 
Meillä ois huomenna se ihanuus edessä =) Huomenna on 20+2 ja tämän hetkinen LA on 28.2. (siltikin itsepintaisesti täällä notkun, koska on fiilis, että syntyy maaliskuun puolella). LA tuskin muuttuu tuosta 28.2., koska heittoa ei voi olla 5:tä päivää suuntaan tahi toiseen.
Huomenna siis enemmän kerrottavaa RU:n tuloksista. Jännitää niin kovin..
 
Rakenneultra käyty ja oli aivan ihana kokemus. Ultraava kätilö oli aivan mahtava ja selitti koko ajan mitä tekee ja mitä näkyy. Pyydetiin kertomaan sukupuoli, jos se vaan kuvassa näkyy. Kätilö naureskeli, etä näkyypä oikein terhakka pippeli ja ei voi sitä poiskaan tipauttaa matkan varrella, joten poika on meille tulossa <3

Lasketussa ajassa menin aivan sekaisin, pitää maanantaina neuvolassa kysellä tarkennusta, koska nyt on niin monta päivämäärää kehissä, että ei tiiä itekkään..

Mutta tässä mittoja, joita merkkasi tulosteeseen:
FL: 3cm (reisiluun mitta)
BPM: 4,7cm
HC: 17.3cm (pään ymärysmitta)
AC: 14,9cm (vatsan ympärys)
Istukka etuseinässä ja kaikki rakenteet Pojulla kunnossa ja niin kuin pitääkin. Huh, äipällä aika ymmyrkäinen olo tällä hetkellä ;)
 
Paljon Onnea täältäkin POJASTA! :)

Meillä on 25.10. rakenneultra ja sinne asti pitäis jännätä! :)
 

Paljon onnea pojasta! :)

Täällä tosiaan rakenneultra maanantaina eli 17.10. Siihen asti jännitellään, kumpi tulossa. Mulla taas tyttö olo. Mies tietty toivoo vähän enempi poikaa, kun on jo tyttö. Mulle ihan sama kumpi ja niin tietysti miehellekin, kunhan olis terve lapsi<3 MAanantaina tuun kertomaan kuulumisia! :)
 
Onnea pojasta! Miulla on kans kova mielikuva, ett poika tuolla on <3
Äitini on taas sitä mieltä, ett tyttö siellä on :-D
Mie saan odottaa 8.11 asti...meni pitkälle miehen työvuorojen takia. Olisin tahtonut jo aikaisemmin, ett sais tietää kaiken olevan hyvin
 
Kiitos onnitteluista <3 Itsellä on aika vahvasti ollut koko odotuksen ajan tunne, että poika siellä köllöttää. Joskus unissa juttelin muille tytöstä, mutta silti ollut vahva poika fiilis. Mies veikkaili myös, että on poika tulosa. Ja samoin minun sisko, osti jo pojulle vaatteitakin vaikkei tiedetty kumpi on tulossa, oli niin varma =)
 
Heippa! Tänään oli meillä rakenneultra ja kaikki oli oikein hienosti! :) Mitat vastas 4 päivää isompaa mut ei laskettua aikaa menty muuttamaan. Kokoarvio oli 334g. Ja meille olisi TYTTÖ tulossa tuon isoveljen seuraksi! :) Ihanaa!
 
Heiii!
Ja paljon onnea kaikille tyttö- sekä poikauutisia saaneille! <3
Meillä oli myös eilen rakenneultra ja kaikki oli loistavasti!
Mitat vastasi niitä mitä pitikin ja siellä hän tyytyväisenä köllötteli ja esitteli palaa äitille ja iskälle <3
Sukupuoli jääköön meillä ylläriksi :)
 
Onnittelut kaikille! :)

Meillä oli tosiaan maanantaina 17.10 ultra, siellä oli iiiihana pikkunen!<3 kaikki oli nii hyvin kun vaan voi olla. Sieltä kovasti huiskutteli meille ja äitinsä virtsarakkoon potki niin että tuntuiki,hyvä ettei siihe lirahtanu ;) Selvästi näkkyi, että isänsä POIKA sieltä tulossa<3 ei epäilystäkään. Aivan ihana saaha tytön seuraksi poika! :) Laskettu aikakin pysyi samassa.
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli ihan normaalit, hieman pulleampi näytti olevan kuin mitä oli viikkoja ja muuten taas muutamaa päivää vähemmän.
Ja näytti, että tyttö olisi tulossa Smile Ainakin ultraajatäti oli siitä aivan varma. Itselläni vähän sulattelua, kun olin niin varma pojasta Rolling Eyes
 
Täälläkin paljon odotettu ultra takana.. Tosin hieman olin kyllä pettynyt ultraajaan joka oli vanhempi mies lääkäri, puhui niin hiljaa etten puoliakaan meinannut kuulla, tarkasti kyllä mittailut hoiti ja sanoi kaiken olevan kunnossa. Yhtään kuvaa ei vaan saatu vauvelista, ei halunnut kasvojaan paljastaa ja sukupuolikin jäi arvailujen varaan edelleen ei kuullemma pystyisi varmaksi näkemään, mutta tyttöä kuitenkin hieman veikkaili, itse ollaan kuitenkin kokoajan oltu ja edelleen ollaan sitä mieltä että poitsu sieltä tulee..no saapa nähdä.. Paino arvio nyt 344g
Pari extra ultra aikaa varattiin loppu raskauteen rv.30 istukan paikan seuranta, nyt oli ja sen verran alhaalla että on hieman kohdunkaulan edessä, mutta lääkäri arveli että siirtyy sen verran ettei synnytyksessä olisi edessä. Toinen aika sitten vielä rv 38 synnytystapa-arvioon, kun eka on syntynyt sektiolla ison koon ja minun hieman ahtaiden lantio luiden vuoksi..jospahan pikkuinen suostuisi vaikka jommassa kummassa näistä käynneistä paljastamaan sukupuolenkin..
 
Meillä huomenna rakenneultra, eikä vieläkään tiedetä kysytäänkö sukupuolta. :D
Jännittää kyllä aivan kamalasti..toivottavasti kaikki olisi ihan kunnossa. Ainakin on tosi vilkas kaveri näin muuten.. :)
 
Onnittelut kaikille hyvistä ultrauutisista ja tyttö- ja poikalupauksista! :) Täällä odotellaan vielä maanantaihin saakka..
 
Mun pitäis odottaa tiistaihin asti.. :/ Vihaan yllätyksiä, siksi tahdon myös sukupuolen tietää! :) Mies (ex-avomies, mikälie) ei vieläkään tiedä tuleeko mukaan..
 
Olipas se jännittävää! Kaikki oli onneksi kunnossa, oli vaan melkoisen vaikeaa kuvata kun meinas veijari pomppia joka suuntaan. Kasvoistakin saatu profiilikuva oli todella kovan työn takana. :D Oli hienoa nähdä kaikki osat vauvasta yksityiskohtasesti. Painoarvio oli 373g.
 
Mulla on rakenneultra vasta kolmen viikon päästä. Ite veikkaan tyttöä, ja moni muukin on veikannut, yksi näistä myös sellainen nainen, jolla tuntuu olevan jokin ylimääräinen aisti raskaana olevien naisten lasten sukupuolen tietämiseen. Tähän mennessä hän ei ole koskaan veikannut väärin, ja tiedän että hänen veikkauksiaan on kuultu reilut kolmekymmentä viimeisten 10 vuoden aikana.

Aiemmista lapsista tiesin, kun odotin tyttöä (esikoista), että olen raskaana jo ennen kuin kuukautiset edes olivat myöhässä, ja samoin tiesin odottavani tyttöä heti alusta asti. Pojasta taas en tajunnut yhtään mitään raskautta edes siinä vaiheessa, kun kuukautiset olivat melkein kaksi kuukautta myöhässä ja olin oksentanut jo kaksi viikkoa yhtä soittoa :D Myöskään selvää "tyttö-oloa" ei ollut, joten arvelin tulokkaan olevan poika. Nyt tässä raskaudessa taas tiesin raskauden jo ennen kuukautisten myöhästymistä ja ennen, kuin raskaustestikään näytti plussaa (testasin kolme päivää ennen kuukautisten alkamispäivää), ja taas on tyttö-olo ollut.

Aiemmissa raskauksissa olin ehdottomasti sitä mieltä, etten halua tietää sukupuolta etukäteen, koska olin jo sukupuolista niin varma itse, ja ajattelin, että naiset ovat vuosituhansia selvinneet raskauksista ja pikkuvauvoista tietämättä sukupuolta ennen syntymää. Nyt sitten ajattelin sukupuolta kuitenkin kysyä, ja ihan pelkästään niin pinnallisesta syystä kuin että tiedän, säästelenkö vielä varastossa olevia poikien vaatteita vai pistänkö kiertoon ja hankin tilalle tytön vaatteita. No, ainakaan ennen synnytystä en kyllä laita edes pojan vaatteita kiertoon, vasta pari vuotta sitten naapurini, jolle luvattiin ultrassa tyttöä, palasi kotiin pojan kanssa. Mutta että on sitten edes jotain tytöllekin sopivaa valmiina, eikä tarvitse vastasyntyneen kanssa kaiken muun hässäkän lisäksi juosta vaatekaupoissa! Vauvan syntymän aikoihin meillä sijoittuu sekä mun että kakkosen synttärit, uskontoomme (bahá'í-usko) kuuluvia juhlia, sukulaislasten synttäreitä ja luultavasti vauvallekin pidetään jonkunlaiset tervetuloa maailmaan -juhlat. Bahá'í-uskoon ei kuulu minkäänlaisia liittymis- tms. seremonioita, eli vauvaa ei kasteta eikä muutenkaan minkään seremonioiden myötä liitetä yhteisöön, mutta lapset ovat uskossa tärkeässä asemassa, lasten kasvatusta pidetään yhtenä tärkeimmistä tehtävistä koko ihmiskunnassa, ja uusien lasten syntymä on suuri ilon aihe yhteisössä, joten jonkinlaiset vapaamuotoiset juhlat varmasti tullaan järjestämään. Mutta ehkä ei ihan heti kaiken muun hässäkän keskellä.
 
Moikka

Onnittelut minunkin puolestani kaikille hyvistä ultrauutisista sekä tyttö- ja poika-arveluista!

Mä olin tänään aamulla ultrassa ja kaikki näyttää olevan hyvin. Lapsi on kasvanut kuten pitääkin, sydämessä  kaikki kunnossa, aivot kehittyneet kuten pitää, jaloissa ei näy kampuraa, huulet on kunnossa ja muutenkin kaikki mitä ultrassa pystyy näkymään on mallillaan. 365g oli paino ja kätilö veikkasi, että pituutta on noin 30 cm. Pyllytarjonnassa tällä hetkellä, mutta ehtii vielä monta kertaa kääntymään ennen maaliskuuta. Istukka on takana ja tarpeeksi kaukana kohdunkaulasta.

Arvelumme osoittautuivat oikeiksi ja poikahan sieltä tulee. Asiasta ei ollut mitään epäselvyyttä ja todisteena saatiin vielä kuvakin :)
Vanhemmat oli ihan liikutuksen vallassa, kun pieni ihana vilkas miehenalku sätki jaloillaan ja heilutteli kättään :) Meidän pikkuinen poika <3
 
Takaisin
Top