RAKENNE ULTRA

Viikkoja 20+4 ja tänään oli se rakenneultra. Kaikki erittäin mallillaan :D
Paino 376 grammaa. Kuulemma näillä viikoilla 300-400 g on vaihteluväli eli vastaa viikkoja. Joku toinen mitta oli päivän enemmän mutta ei sen takia laskettua vaihdeta.
Nyt ollaan miehen kanssa katseltu vaunuja. Mies piti pekkaspäivän että pääsee ultraan, ihanaa!
 
Rakenneultrassa käyty aamulla. Kaikki oli hienosti vauvalla, mutta äidillä ei. Tai siis periaatteessa on, mutta olen joutunut töissä keräilemään itseäni koko päivän, sillä kätilöllä oli tarjolla tyttölupaus. Olimme miehen kanssa aivan varmoja, että toinen poika olisi meille tulossa. En osannut kuvitella, että vauva voisi olla myös tyttö ja nyt sitten jostain syystä pillitän vähän väliä. Ja onnesta tietenkin. Puskista tuli tämä tunteellisuuskin, sillä en tavallisesti näin herkisty. Ja sitten vielä sekin, että meille olisi ollut poikakin aivan yhtä tervetullut, kunhan vain kaikki menisi hyvin ja vauva olisi terve. Ihan naurattaa tämä oma mahdottomuus.
 
Meilläkin tänään oli rakenneultra ja viikkoja mulla 21+2
Kaikki oli hyvin ja saimme yllätykseksemme tietää sen olevankin tyttö :-) painoa oli noin 430g . Ollaan kyllä tosi onnellisia nyt :-) salaa kun toivoin tyttöä enemmän :-)
 
Tänään rakenneultra ja kaikki hyvin, rakenteet normaalit ja symmetriset! Oli vähän viikkojaan pienempi ja kätilö vielä konsultoi lääkäriä, että laittaako lähetteen Taysiin, mutta ei itse nähnyt sitä tarpeelliseksi kun rakenteissa ei ollut missään mitään poikkeavaa. Harmitteli, ettei edellisessä ultrassa muutettu laskettua aikaa, kun nyt näytti siis vähän pienemmältä ja todennäköisesti siis ihan normaalin kokoinen varsinaisiin viikkoihin, mutta LA vähän liian aikaisin merkittynä, kun ei oo otettu huomioon, että mulla pitkä kierto jne. Mutta mittaili moneen otteeseen siksi, kun oli tosiaan siihen vähän heittoa ja soittelee mulle sitten huomenissa, että laittaako lähetteen vai mitä tapahtuu. Saattaa olla, että vaikkei laittaiskaan lähetettä Taysiin, niin suosittelee, että neuvolan kautta pääsisin vielä kontrolliin kunnalliseen ultraan, mutta se selvinnee huomenna, miten edetään. Niin ja sukupuolta kysyttäessä kätilö vastasi, että hänelle näyttää tytöltä :Heartpink
 
Onks Pikkkuruusu kaverilla peukku suussa? Ja hiuksia? Kun en oo expertti ultrakuvien kanssa...
 
Peukku on joo suussa. :) Mutta ei ilmeisesti ole vielä hiuksia. Toi musta läntti päässä on kuvantamismenetelmään liittyvä ominaisuus. Eli kuvakulma tavallaan rikkoutuu eikö näytä täydellisenä ulottuvuuksia.
 
Me kans tänään käytiin ultrassa ja kaikki oli hienosti vauvalla. :Heartred Tytöksi ultraaja sen arvioi, sitä vähän toivottiinkin mutta jotenkin ajattelin pojan siellä kasvavan, en kai osaa kuitenkaan uskoa ennenkun näen. :D Painoarvio 410g noin suunnilleen.
 
Onko muuten kenellekään tullut vielä vastaan sellaista tilannetta että ultraaja ei mielellään kertoisi sukupuolta lainkaan tai ei ole kerrottu? Niitäkin aina joskus kuulee ja tuntuu minusta siinä mielessä hassulta että eiköhän se kaikille kuitenkin ole tärkeintä nähdä ja tietää että kaikki on ylipäätään hyvin..
 
Takaisin
Top