RAKENNE ULTRA

Jännittää ihan kauheesti, nyt ois tasan viikko aikaa! Kääk... En tie miten multa kuluu nää päivät! Ens tiistaistaiaamusta tulee kidutusta ku aika on vasta 12.30 :nailbiting:
 
Jännittää ihan kauheesti, nyt ois tasan viikko aikaa! Kääk... En tie miten multa kuluu nää päivät! Ens tiistaistaiaamusta tulee kidutusta ku aika on vasta 12.30 :nailbiting:

Voin samaistua :woot: mulla tosin jo maanantaina ultra, mutta vasta 13.00 :rolleyes:
 
Alkoi kirveli kuulostaa meidän tyttö aika isolta.. painoarvio oli 380g, viikkoja silloin siis 20+2.. Meille kyl sanottiin, et kaikki mitat just keskikäyrillä. Vaikka kait nuo aika paljon vaihtelee.
 
Alkoi kirveli kuulostaa meidän tyttö aika isolta.. painoarvio oli 380g, viikkoja silloin siis 20+2.. Meille kyl sanottiin, et kaikki mitat just keskikäyrillä. Vaikka kait nuo aika paljon vaihtelee.

No itse aloin miettiä, et onko meidän sintti ihan alamittainen kun toisella foorumilla samoilla viikoilla oli painoarvioita lähemmäs 400g... Ultraaja ei kuitenkaan asiaan mitenkään puuttunut ja itse asiassa vaun sovelluksen keskiarvo vastaa hyvin tätä meille annettua.
 
Meillä meni tänää rakenneultra vähä erilailla ku olin odottanu. Ei saatu kuulla vauvan mittoja tai painoa, eikä myöskään saatu kuvia mukaan. Osasyynä saattaa olla se, että lääkärillä oli siinä opetustilanne menossa samaan aikaan, eikä keskittyminen ollu huipussaan. Toinen syy voi löytyä kampurajalkaepäilystä.. Huomenna takas naistenklinikalle lisätutkimuksiin..:sad001
 
Kovasti tsemppiä huomiseen Manteliina! Mistä lääkäri lähti epäilemään kampurajalkaa? Toivotaan että epäily jää vain epäilyn asteelle, mutta jos kampurajalka todetaan niin nykypäivänä hoidot ovat todella hyvät ja lapsista yleensä kehittyy ihan normaaleja nuoria :)
 
Kiitos napiainen! Toinen jalkaterä näytti olevan kummallisessa asennossa.. Juu kyllä tässä päivän mittaan on jo vähän rauhotuttu mut se alkushokki siellä ultrassa oli kyl kova (etenki ku lääkäri sano, et nilkan muutokset voi aiheutuu kromosomimuutoksista), mut huomenna selviää sit paremmin:)
 
Manteliina, ihan rauhassa vaan. Kampurajalka pystytään hoitamaan vauvaiässä jo pois eikä mitään jälkiä jää. Tyhmä lääkäri kun menee tollaista sanomaan, vaikka ymmärrettävä jos paikalla opiskelijoita. Nyt tsemppiä vaan!
 
Hienoa että kaikki olikin hyvin vauval. :) alkaa jännittää itseänikin kun viikon päästä on rakenneultra!
 
Meillä on maanantaina heti aamusta :nailbiting: miten tää on nyt näin vaikeeta? Aiemmin oli vaan luottamus että tietty kaikki on hyvin eikä olettanut mitään muuta. Nyt on pelko päällä joka pikku vihlaisusta ja kivusta. Ärsyttää.
 
  • Tykkään
Reaktiot: s.
Päivät vähenee täälläkin. Tiistaina klo 16:10 olis aika, tulee pitkä työpäivä kun vasta iltapäivällä tuo aika. :)
 
äää vielä reilu 2 viikkoa! näin unta jo et olin rakenneultrassa ja just ku olivat sanomas sukupuolta nii heräsin :D monella jo ollut! aika tuntuu matelevan...
 
Torstaina oli ru ja mikä oli kiva yllätys niin näki tulokkaan myös 4D:nä! :woot: Ja ihan kunnallisella puolella siis käytiin. Tiukasti vaan poika piti nyrkkejä kasvojen edessä eikä halunnu kaikkea paljastaa. :happy: Kaikki täysin kunnossa, joten seuraavan kerran pienen taitaa nähdä silloin kun sen saa syliin, aika hurjaa!

Ultrapäivänä 20+5 ja painoa oli n 350g (vastas 20+3 kuulemma, eli saman verran heittoa kuin npultrassakin).
 
Takaisin
Top