Rakenne ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kkattja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla olis torstaina! Jännittää... Enemmän kun sukupuolen selviäminen jännittää se, onko istukka noussut. Jos ei oo, nii laittavat aikaa äitiyspolille ja sieltä sit katotaanpa jatko... Luin, että jos se pysyy siinä kohdunsuun päällä, nii ei pysty synnyttää alakautta mikä kuulostaa kyl ihan loogiselta... :sorry:

Mulla on rakenneultraan vielä reilut kaksi viikkoa, silloin on tasan 21 vko. :) Pitkä aika odottaa!

Mulla ens viikon jälkeen. 19.2 ei jaksa odottaa. Pitää kysyy samalla missä se istukka luuraa. en nimittäin hiffannu kysyy sitä. Sit siitä seuraavalla viikolla neuvola

MammaMarian ja mamabel88:n tuloksia odotellessa.. :angelic:

Meikäläisen joutuu vartoa vielä 5 viikkoa rakenneultraa. Mutta en tahdo hötkyillä, yritän nauttia alkavasta keväästä ja odottelen ensimmäisiä tuntemuksia vauvan liikkeistä.

Meillä rakenneultra 20.2., viikkoja silloin 21+0. Sukupuoli varmaan kysytään, jos vaan näkyy, mutta muille ei varmaan kerrota ennen syntymää. ;) Meillä ei myöskään suunnitelmia mennä yksityiselle ultraan, ellei mitään erityistä tule. Kuten että ei jaksa odottaa vauvan syntymään että "näkee" hänet. :happy:

Meillä on rakenneultra huomenna! :smiley-bounce013
Eniten jännittää, että onko istukan sijainti muuttunut, sis noussut ylös kohdunsuulta.
Ja sukupuoli oli myös kiva tietää, mutta muille paljastetaan vasta syntymän jälkeen.

Mulla on ultra ylihuomenna! Huh ku on ruvennu jännittää kauheesti. Poikaoloki on vaihtunu tyttöö unien takii :D kolmessa unessa mul on ollu tyttö lapsi.. Ihan ku vauva yrittäis huudella mulle et "äiti hei mä oon tyttö" :D
Saas nähä mitä sielt paljastuu :)

Noniin, nyt esikoinen nukkuu, ni kerkee tosta ultrasta kirjottaa. Niin ultra oli tällä kertaa tosi kattava ja ultraaja mukava. Kerto seikkaperäisesti kaikista jutuista, mitä näkee ja mittaa, ja sit käytti loppuajan (pyynnöstäni) sukupuolen tiirailuun, kun kaikki oli ok. :) Jäi oikein hyvä fiilis, ei ollut lainkaan kiireen tuntua.

Onnea mamabel pojasta <3 Jotenki tää konkretisoitu taas eri tavalla, et nyt ootetaan tyttöä! Ihanaa, tulee isosiskolle pikkusisko!

Takaisin