Rakenne ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kkattja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sanos neuvolas viimeks et saan varata rakenneultran vast tokan neuvolakäynnin jälkeen, oliko muilla sama? Oon nyt muistaakseni viikol 13+3. Ens ma on se toinen neuvola. Meinataan kyl käydä varmaa yksityisessäki ultras jos sielä sais sukupuolen selville :)

Me sinaki saatiin Nt-ultrassa, ku nt ja ru tehään molemmat ä-polilla :)

Samoin minä. Tuleekohan siitä muuten mitään lappua vaikka postissa, kun se vain sanoi sen ajan ja sitten lähettiin poies.. Ei merkinny korttiinkaan.

Meillä olis 6.3. ja viikkoja silloin 20+2 :) ja halutaan tietää sukupuoli, jos vaan näkyy, ensimmäinen lapsi on poika, joten tyttöä odotellessa ;P vaikka samapa tuo, rakas se on silti ♡

Meillä on rakenneultra 2.3 ja olisko viikkoja ollu sillon 20+1 tms. Sukupuolesta en ole varma haluanko tietää... Meillä on tytölle ja pojalle kaikki, niin ei ole oikeen mitään sellaista ostettavaakaan joka olisi sukupuoleen sidonnainen (tai eihän ne vaatteetkaan oo, mut you know what I mean :) ). Ehkä mä taas päätän siinä vaiheessa kun makaan pritsillä :)

Meillä on 27.2. Ja sillon on tasan 21+0
Ohops. Siis sehän 20+0. Oon näköjään taas tulkinnu jotenkin väärin kalenteria :D
Mut siis minä haluisin ainakin saada tietää kumpi siellä masussa on jos nyt suostuu paljastelemaan :P

10.3. ja sillon rv 20+1 :) Mikäli vaan näkyy, niin halutaan tietää sukupuoli! Viimeksi kävimme vielä vkolla 24+0 4D:ssä, kun mies ei päässyt sillon rakenneultraan.. Houkuttelisi kyllä nytkin, mutta on se vaan niin kallista touhua :wideyed:

Meil sanottii nt ultras et neuvolast saatte ajan.soitettii ite lopult koska hal polil soitin kans ja neuvolas sanottii et joskus ne tekee ru samal mut lähete menny ja kirjattu sinne mut meenki sossutädil vaa enkä psykiatrisel sairaanhoitajal.(lopetti loppu vuodest just) Ongelmia ei ole,mut herkäst ne laittaa lähettee halliin jos juonu enne raskautta.et eipä toi lastensuojeluilmotus pelota koska en ole vahingoittanu lastani:)

Meillä on kutsu TYKSiin äippäpolille vissiinkiin johonkin ultraan ja siitä seuraavalla viikolla olis vasta rakenne ultra jolloin rv 21. Mä en tiedä mitä tuolla TYKSissä tehään kun kaikki ollut tähän mennessä hyvin. Sanottiin vaan neuvollassa et seurataan äidin ja vauvan hyvinvointia.

Takaisin