Rakenne ultra

Meillä rakenneultra 20+2, (tosin neuvolan mukaan silloin 21+3, kunnes saadaan se nyt ti toivottavasti np-ultrassa korjattua) eli 10.3., kysytään sukupuoli. Viimeks kätilö ehti paljastaa sen vitsillään, ennen ku oli kysyny meidän mielipidettä :wink.. Mut haluttiin silloinkin tietää, nii eipä onneks haitannu!
 
Meillä tais olla 27.2 enkä yhtään muista viikkoja silloin vaikka kätilö sanoi ja en jaksa nyt laskea. 20+ jotain tais olla :) ois ihana säästää sukupuoli syntymään mutta helpottaahan se valmistautumista vaikkei satavarma olekaan :)
 
Meillä rakenneultra 9.3., viikot silloin 20+6.
 
Meillä on aika ma 23.2., siihen tuntuu olevan niiiiin pitkä aika vielä... Mutta samalta se tuntui nt-ultrankin kohdalla, ja sieltä se vaan sitten kuitenkin tuli :) Tuolloin on viikkoja 20+0. Sukupuoli kysytään, jos vaan mahdollista, mutta pääasia on tietenkin se, että kaikki on vauvalla hyvin.

Onko kukaan harkinnut ultraa yksityisellä? Me sitä vähän mietittiin ja tultiin siihen tulokseen, että ehkä siinä tapauksessa mennään (myös) yksityiselle, jos jotakin lisäselvittelyn aihetta tulee.
Mietittiin, että mennään myös yksityiselle, jos ei jostain syystä saada tietää sukupuolta tässä varsinaisessa.
 
Täällä 19.2 rakenneultra, mä halusin tietää sukupuolen mies ei. Saa nähdä otetaanko selko siihen
 
19.2 olis rakenne ultra. Minä haluisin tietää sukupuolen, mutta mies ei saa nähdä otetaanko selko siihen
 
Meilläkin kaupungin rakenneultra 23. helmikuuta. Sukupuoli halutaan tietää ja todennäköisesti käydään myös yksityisellä 4D-ultrassa, tämä miehen tahdosta. Hän haluaa päästä katselemaan vauvaa rauhassa ja kun siitä saa DVD:nkin mukaan, niin mikäs tulevalle isille sen parempi :Heartpink
 
Meillä ois 17.2 , sillo ois rv 20+1 :)

Saattaa olla et ens viikol lääkäri käynnillä näkis taas vilauksen tyypistä :)
 
Meillä rakenneultra viikoilla 20+2, 26.2. ja halutaan tietää sukupuoli, jos mahdollista.
 
Meillä on rakenneultra maaliskuun puolessa välissä suunnilleen. En muista päivää ja viikkoja silloin taitaa olla jo 21+ jotain. En muista tarkalleen, kun on vielä niin pitkä aika siihen. Voi tosin olla, että joko ennen sitä tai sen jälkeen käyn vielä äitiyspolilla erikseen ultrassa. Mies haluaisi tietää sukupuolen, mutta kunnioittaa sitä, että itse en halua tietää. Eli ei kysytä sitä ollenkaan. :happy:
 
Ensin sitä jännittää hulluna sitä ekaa ultraa ja nyt samanlainen tunne on iskeny tän toisen ultran suhteen... :confused:
 
4.3 silloin 20+5. ja otetaan selvää sukupuolesta:Heartred Nyt np-ultrassa 13+3 kysyin, onko vielä mitään selvyyttä kumpi mahdollisesti ois tulossa. Hoitaja oli ollut näkevinään, kun oli mua alkanut ultraamaan, että olis mahdollisesti tyttö. Sen jälkeen pikkunen piti loppuvaiheen jalkoja visusti kiinni, ettei enää hoitaja osannut sanoa mitään. Maaliskuussa näkee sitten oliko oikeassa vai tietääkö vielä silloinkaan:wink
 
Me saadaa ens vk ma aika neuvolas sit. Mun äiti ihmetteli et meen ru.miks en menis?:-D
 
Meillä rakenneultra on 13.2 jolloin rv19+4 (ja np-ultran mukaan pari päivää enemmän). Joo, varsinaista odottelua tää raskaus.. :laughing002 Vähän tuo 13.päivä perjantai kuullostaa ikävälle vaikken mikään taikauskoinen olekkaan!
 
Takaisin
Top