Rakenne ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kkattja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sanottiin muistaakseni että kuumeisena ei sais mennä kun ultralaitteet kuumottavat kohtua lisää ja se ei ole pienelle hyväksi.

Sehän ois, seittemän tunii ja rättätätättäätät meil ois ultra! Täs miä viel oon, hereillä ja ois maltettava käyä nukkumaa, aamu koittaa ihan kohta. :p niin se aika mennä heilahti viime ultrasta vaikka ajatteli et seuraavaan on vielä ikuisuus!
Se ois 5.45 kelloi soimas et kerkee käyä suihkus (normaalisti nauttisin unia pikkusen pidempään mut toi meiän peli-ilta vei niin mennessää et ehtin ees suihkuu :D ) ja vähä jotaa huitasta aamupalakski.

Ultra on onnellisesti ohi ja kaikki on hyvin! Pieni tyttönen on meille melko varmasti tulossa, niin kuin oon kyllä koko ajan vähän aatellutkin. Kovin tarkkaan lääkäri tutki kaiken, ja eihän noista kuivsta kyllä oikeasti paljon mitään ymmärrä. Lääkäri tosin selitti kyllä kaikkea, mutta kun ei ole anatomiasta kuin perustermit hallussa espanjaksi, niin osa jutuista jäi kyllä hämärän peittoon. Saatiin homma videonakin.

Typyllä on myös asennetta - kun jalkoväliä tutkittiin, otti pikkuinen ensin jalan käteensä ja sitten ihan suoraan päätti näyttää keskaria. Revettiin siinä kohtaa aika pahasti. (ja lääkärilläkin on näköjään huumorintajua, kun valitsi sitten useista kuvista, joissa sormet näkyivät, juuri tuon keskarikuvan tulostettavaksi).

Muutaman tunnin unilla ylös ja menoks. Kyl aika paljon jänskätti, hyvällä tavalla. :)
Kysymyksiin sain vastauksia tai lähinnä vastauksia siihen kuinka saan niitä vastauksia mitä tarviin. :D kuten se lausunto vauva-vakuutusta varten ja Sf-mittaa ja siitä tietoa.

Sukupuoli ei selvinnyt jeeeee! :) Kaikki on aivan niin kuin pitää ja erittäin hyvin. <3
Toinen oli tosi vilkas aamuvirkku ja ei oikein tahtonu pysyä paikallaan. Painoarvio 319g ja istukka takaseinässä. Kuvia ei saatu ku ne oli just tyyliin viikko sitte saanu uudet koneet ja ei sitä tulostinta. :( tuli aika iso pettymys, mut mies sai sit ottaa ruudulta muutaman kuvan puhelimella.

Ja sitten. Kun minä olen niin lyhyt (146,5cm) ja meiän koko suku lyhkäsiä ja mies sit taas sen rapiat 183cm ni ultraava kätilö haluaa laittaa meiät kasvukontrolliin. Kahden-neljän viikon kuluttua. Noo, käy mulle. Enemmin tutkitaan ku jätetään tutkimatta. :)

Mä koitin vielä aamulla soitella sekä neuvolaan, että ultraan, mutta mentiin sitten,kun ei voi peruuttamattakaan jättää. Otin parasetamolia, että mahdollinen lämpö laskisi. Kerroin kyllä siellä tilanteesta ja kätilö tunnusteli vähän päätä ja sanoi, että kyllä hänen mielestään on ihan turvallista tehdä. Sanoi, että voidaan siirtää kyllä jos haluan. Ultrattiin sitten, kun kerta siellä oltiin ja tutti kätilökin sanoi, että jos ei oo kova kuume, ei haittaa. Kaikki oli hyvin ja kätilö käski lepäillä loppupäivän.

Rakenneultra takana! :)
Ihana kätilö ultraamassa kun selitti perinpohjin kaikki asiat. :) Kaikki rakenteet kunnossa ja painoarvio oli 350g. Saatiin vaan yksi kuva, kun ei Lempi-Aatos oikein tahtonut näyttäytyä. Makaili kokoajan selkä päin. :D Istukka takaseinässä ja synnytys alateitse onnistuu hyvin, sillä istukka jatkaa nousuaan eikä ole tiellä alhaalla. :) Meidän onneksi sukupuolikin jäi epäselväksi ja hyvä niin, jännitettävää heinäkuulle! :) <3

Kuinkahan usein noissa yleensäkään selviää mitään sellasia juttuja ettei lapsi voi selvitä? Pelkään ihan hirveesti että vauvassa on joku niin paha vika että tulee
aborttituomio elinkelvottomuuden takia. Jotenkin jääny noista keskenmenoista sellanen tunne, et kun niissäkin vauvan aluissa ollu jotain vikaa niin tässäkin täytyy olla, ja menetän tänkin viime metreillä. En oikeesti edes välitä vaikka lapsella olis vaikeakin kehitysvamma, kunhan se elää ja hengittää syntyessään :D Olen siis itse työskennellyt monenlaisten vammaisten parissa enkä pidä esim. monivammaisen lapsen elämää mitenkään huonompana kuin kenenkään muunkaan elämää. Meille siis on lapsi kun lapsi tervetullut.

Meillä oli tänään ylimääräinen ultra, kun epäiltiin lapsiveden tihkumista (pitkä juttu). ONNEKSI ei ollut lapsivettä ja kaikki oli aivan loistavasti. Vauva vastasi nyt täsmälleen viikkojaan (23+1), kun rakenne-uä:ssa oli viisi päivää myöhässä. Sukupuoleenkin saatiin nyt jotain valaistusta; eli tytön pötäkkää odotellaan :dummy1:.

Muokattu viimeksi:
Meidät ultrattiin eilen jorvissa, todella mukava kätilö joka selitti kaiken mitä tutki. Sikiö oli ultrattavaksi hankalassa asennossa pää alhaalla ja selkä vatsaanpäin, mutta saatiin lopulta kääntymään parempaan asentoon. Kokoarvio 350g ja kaikki rakenteet kunnossa. Toista kättä jouduttiin etsimään urakalla, mutta löyty lopulta. Lopuksi tarkistettiin omasta pyynnöstä sukupuoli josta ei ollut epäselvyyttä: selvä poika :p

Kaks päivää enää. Maanantai aamulla yhdeksältä on ultra. Tai alle kaks.
Onko nyt hyvä hetki alottaa se kaikkien mahdollisten jumalien rukoilu että kaikki olis hyvin ja jos mitenkään mahdollista niin voisinko saada tytön..?

Meillä oli rakenneultra torstaina ja kaikki oli onneks hyvin. <3 Itte oon hoitoalalla ja valitettavasti tieto lisää tuskaa, niin en oo uskaltanu tänne foorumillekkaan osallistua, mut nyt uskallan! ;)
Poikaa kovasti lupailtiin, mutta heinäkuussahan se varmasti vasta selviää! Ensin ajateltiin että ei haluta tietää sukupuolta, mutta kun pienokaisen näki niin kyllä uteliaisuus vei voiton. <3

Tytöltä näytti kippurassa seisoja ja ultraa kaihtava pikkuinen. Kaikki kunnossa, sydäntä oli vaikee saada ultrattua kunnolla, mut kaikki oli loppujen lopuksi kunnossa ja sukupuoli näkyi monta kertaa ja kertaakaan ei kyllä pippeliä näkynyt. Mä meinaan uskaltaa ostaa jotain mekkoja <3
Muoks* paino oli 398g ja syke hiukan alle 150. rv20+2

Muokattu viimeksi:
Onnea onnea onnea Womb tyttölupauksesta! Josko se nyt tosiaan pieni prinsessa sieltä tulla tupsahtaisi :) :) :dummy1:

Huh, vihdoin ultra ohi. Kaikki hyvin, joko saa huokasta ja alkaa nauttia? Oli vilkas kaveri, joten haastavaa saada hyvää kuvaa mutta yks naamakuva saatiin jossa näytti sirolta nöpönenältä :D Ja tyttöä lupailtiin, mutta sen tiesinkin heti alkuunsa :)

Rakenneultrassa käytiin tänään, kaikki oli hyvin ja pienen painoksi arvioitiin vähän yli 400 grammaa. Kuulemma normaali vaihteluväli tässä vaiheessa raskautta on 300-500 g. Niin, ja joko meille tulee tyttö tai sitten vehkeet oli tooooooosi hyvin piilossa. :D

Takaisin