Rakenne ultra

Rakenneultra takana ja kaikki näytti olevan oikein hienosti! Luojan kiitos. :smiley-angelic001 Vastas hyvin viikkoja, kun vaan päivällä heitti yli. Sukupuolta ei haluttu tietää, vaikka kovasti kyseli, että kurkataanko vielä sekin. Seuraava ultra olis joskus rv 27 äitiyspolilla, jossa katellaan vielä uudestaan sydäntä. Ahtaumat, kun voi kehittyä myöhemminkin, vaikka nyt ei mitään siihen viittaavaa ollutkaan.
 
rakenne ultra oli 20+0 painoa 341g =)
istukan huomattiin olevan kohdunsuulla, onko muilla? kontrolli ultra ilmeisesti tulee sitten rv 30 jälkeen.

Mulla oli istukka kohdunsuulla vielä nt.ultrassa, mutta nyt oli jo noussut ylemmäs sieltä.
 
Täälläkin r-ultra takana. Kaikki oli tosi hyvin! Ollaan niin helpottuneita. Itseä jännitti tuo istukan sijainti mutta onneksi sekin oli turvallisessa paikassa. Laskettu aika pysyi samana. Painoa vajaat 400 gr. Vaistoni pitivät kutinsa ja kliseiset ennusmerkitkin sukupuolesta pitivät paikkansa; haikara saapuu meille siniseen liinaan käärityn paketin kanssa! :Heartblue :love7
 
Täällä kans r-ultra takana, ja kaikki hyvin :smiley-bounce013 mitenkäs teillä on arvioitu toi paino? Meillä ei arvioitu o_O mutta viimme kuus kyllä arvioitiin lääkäri käynnillä, mutta ei nyt r-ultrassa... unohtiko se vai ? :eek:
 
Meillä oli tyksissä ja yksityisellä medosonarissa rakenneultra. Tyksissä ei arvioitu mut medisonarissa arvioitiin tai se laite mittas sen vissii automaattisesti kun siel on niin hienot uudet laitteet :D tyksin lääkäri oli muutenkin niin hiljanen ettei ylimääräisiä puhunu:D
 
Kyllä täällä rakenneultrassa painon laski kone mittojen perusteella. Muita ultriahan meillä ei olekaan (paitsi tietty nt ultra oli)
 
Meillä myös annettiin paino arvio. Kaikkien mittausten jälkeen kone laski sen itse. Kaiken kukkuraksi meillä paino ja mitat vastasi viikkoja 21+6, kun menossa oli 20+2. Taitaa olla iso vauva tulossa.
 
Hemuli voihan se olla että vauva tuossa vaiheessa ottanu jonkun spurtin kasvussa, ja tasottuu kasvu vielä :)
 
rakenne ultra oli 20+0 painoa 341g =)
istukan huomattiin olevan kohdunsuulla, onko muilla? kontrolli ultra ilmeisesti tulee sitten rv 30 jälkeen.

Meillä sanottiin kans istukan olevan etuseinässä, aivan kohdunsuun reunalla. Ollaan menossa rv28 sydänultraan jolloin arvioidaan samalla istukan tilanne uudelleen. Kätilö kyl antoi toivoa et se kerkiää aivan hyvin vielä siirtyä turvallisemmalle kohdalle. Toivotaan et molemmilla käy niin! :thumright
 
Molempien ultrien tiedot menee kanta.fi-palveluun, josta löytyy ne kaikki päänympärykset ja painot ja niskaturvotus (Nnp-ultran kohdalta tosin) ym. Sieltä sit kattoo, jos on ollut kiireinen ultraaja.
 
Ei tääl kaakos näy ku käyntimerkintä niistä. Se riippuu ihan sairaanhoitopiiristä mitä siellä kannassa näkyy
 
Me käytiin 6.3 rakenneultrassa ja painoarvio oli 319g.
Eilen 20.3 kävin sikiön kasvukontrollilääkärissä ja tietty ultrattiin (jeee, nyt sain pari kuvaa ku kaks viikkoa sit ei saatu!) ja painoarvioksi sain sieltä 550g.. :D
Jouduin kontrolliin koska olen itse 147cm. Ja nyt kerroin niille että myös perheeni on lyhyt, mutta ei ole sairautta todettu mikä sen aiheuttaisi. :)
Eilen alkoi uusi viikko, 23+0 mittarissa ja ihmistaimi vastasi viikkoja 22+5 ja 23+1 eli ei meil mittää hättää oo.. :)

Ja pituuteni vuoksi pääsen ilman kysymystäkään synnytystapa-arvioon, ja eilinen lääkäri sanoi että viikolle 36 on aika pitkä aika, että minun kannattaa seuraavalla neuvola kerralla pyytää terkkaria laittamaan konsultaation lääkärille viikolle 30..
 
Ehkä mä uskallan toivoa että tulee ihan normaali kokoinen vauva. Heti tossa rupesi vain miettimään valtavaa mahaa ja kesän helteitä + ISOA vauvaa :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top