Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Minulla esikoinen on ollut vahvatahtoinen aina! Kantava ääni oli jo synnytyssairaalasta lähtien, vahvaa uhmaa taaperona ja leikki-ikäisenä yltyen pitkään ja kuohuvaan murrosikään, mutta aikuisena vahvasta luonteesta on ollut pelkkää hyötyä ja ihana ihminen hänestä kasvoi. Ja minusta viisas äiti, mutta onhan se ollut melkoinen korkeakoulu.
    • Tykkää Tykkää x 5
    • En tykkää En tykkää x 1
  2. KatMa Tuttu foorumilla

Paljon onnea, onneksi kaikki päätyi hyvin. :dummy1::Heartred

Peppipupu, mihin tämä aika menee, tiedätte jo sukupuolen!! Onnea poika lupauksesta:hello2 En tiedä onko väärin toivoa, mutta haluaisin pojan, koska ennestään kaksi tyttöä.

Vaihdoin tosiaan työpaikkaa ja että ottaa voimille opetella uusia paikkoja, nimiä, missä mikäkin tavara on, ym. Hoitotyö on samaa mitä aikaisemminkin tehnyt, siinä ei juurikaan uutta ole. Tässä ollut perehdytyspäiviä ja olen ollut ihan (positiivisella tavalla) poikki. Aikaisemmassa paikassa olin yli 15vuotta, niin tekee aivoille aika hyvä tällainen vaihtelu :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 10
  3. Kisumau Aloittelija

Onnea Peppipupu :joyful:! Olen tosi iloinen puolestasi. Olin foorumilla ennen eri nimellä (jota en nyt valvomiselta muista) ja odotin kolmosia.. Heistä syntyi lopulta vaikeuksien kautta kaksi: tyttö ja poika. He täyttävät kohta vuoden. Eilen tein testin ja olen taas raskaana :rolleyes:..
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Optimistinen Optimistinen x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
  4. lambi Addikti Toukokuunmammat 2014

Wow, onneksi olkoon plussasta!! Toivotaan hyvin etenevää raskautta, eikä vuodelepoa :nailbiting:.. On varmaan kädet aika täynnä pikkuisten kanssa :smiley-bounce013!
    Saitko tietää kolmosraskaudesta millä viikoilla? Onhan extra jännää siellä, millä mielellä olet itse?
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Marcipa Ihastunut foorumiin Joulukuiset 2021

Mä tein testin tänään kp 24/28 dpo10 ja ihmeekseni tikkuun alkoi samantien muodostua viiva. Yritän silti olla innostumatta liikaa, kun noita keskenmenoja ja kemiallisia sattui sen verran monta viime vuoteen.

Attached Files:

• Optimistinen Optimistinen x 10
    • Voittaja Voittaja x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. KatMa Tuttu foorumilla

Sormet ja varpaat ristiin, jännittävää!!!!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  7. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Marcipa, mahtavaa! Nyt riittää jännitettävää. Pidän peukkuja ja jännitän vanavedessä!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Kisumau Aloittelija

Sain tietää viikolla 7 varhaisultrassa. Sitä ennen "tiesin" jo, että jotain outoa on, koska hcg oli niin korkea. Ultran aikana lääkärin ilme oli ikimuistettava ja kätilötkin hihitteli, mulla kun piti alkaa ivf seuraavista kuukautisista. Kyseinen lääkäri oli lapsettomuuslääkäri, joka olisi tehnyt hoidot.
    Keskiraskaudessa kuitenkin yksi heistä nukahti. Oli raskasta pelätä kahden muun puolesta 4 kuukautta :arghh:.

Kieltämättä tämä monikkoäitiys on ollut 24/7-duuni. Ei ole tullut esimerkiksi huvikseen puettua lapsia, kun on ollut pyykkiä muutenkin :wtf:. Ollaan menty paljon kietaisubodeilla, puolipotkareilla ja sukkahousuilla.

Tämä uusi raskaus tuli täytenä pommina. Kromosomiriski hirvittää. Pärjääminen kolmen tai neljän alle 2-vuotiaan kanssa jännittää. Jos tuleekin taas kaksoset. Jos joutuukin taas vuodelepoon. Kuka hoitaa heidät. Jos tulee nostelukielto, kuka hoitaa heitä. Miljoona ajatusta pyörii päässä :wacky:. Tuntuu ettei tämä voi olla edes totta, mutta kuitenkin on. :love022
    • Optimistinen Optimistinen x 6
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. lambi Addikti Toukokuunmammat 2014

Vitsit Marcipa, kyllä huikaisee aina nähdä plussaa tikussa, peukkuja juuri tälle alulle, jatkukoon suotuisasti seuraavat 9kk :smiley-angelic001!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. lambi Addikti Toukokuunmammat 2014

Elämä on ihmeellinen matka! Ja aina jotenkin suttaantuu kaikki tilanteet. Pikkuisetkin voi onneksi laittaa es päivähoitoon jos itselle tulee es nostokielto.
    Ja hei, ei oo pukeutumista tullut lapsille harrastettua yksöstenkään kanssa, sukkahousut on loistava keksintö! Tsemppiä, pidä meitäkin ajan tasalla!
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  11. Sarianna81 Aloittelija

Onnea Vompatille pienestä tytöstä:Heartpinkonneksi kaikki meni hyvin.

Onnea myös Peppipupu poikalupauksesta:Heartblue

Onnea Marcipa plussasta:Heartpink

Viime yönä supisteli taas kipeämmin, supistukset pysyivät pois parisen viikkoa ja toivon todella etteivät nyt palaakaan.
    Tänään alkaa rv 34 että enää 4 vko niin saisi vaikka jo tullakin. äippäpolilla viime maanantaina tilanne oli pysynyt samana, eli nyt mennään näin, ja Vapun jälkeen taastarkastukseen, niin ja vauvan painoarvio oli silloin 1850g:Heartblue

ihanaa viikonloppua kaikille:Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 8
    Last edited: 16 huhti 2021
  12. Peppipupu Rakastunut foorumiin

Vompatti : paljon onneal! Olihan kertomus!:Heartbigred

Marcipa ja Kisumau : pidän peukkuja kummallekin, että plussat pysyy!!!

Kiitos kaikille onnitteluista ja omien tarinoiden jakamisesta. Itsellä kanssa alun pienen pettymyksen ( joka liittyi siis poikien rumiin vaatteisiin) olen aivan ihmeissäni ja onnellinen!
    • Tykkää Tykkää x 6
  13. Kisumau Aloittelija

Kyllä pojillekin on paljon kauniitakin vaatteita :angelic:. Polarn o Pyretillä ja Metsolalla on ainakin paljon unisextyyppisiä eläinhahmovaatteita, joita olen pitänyt vuorotellen molemmilla :joyful:. Samoin Mololla ja Mini Rodinilla. Eniten olen ostanut Polarn o Pyretin kietaisubodeja yms, koska ovat laadukkaita, pehmeitä ja kestäviä :wacky:. Tokmannilta löytyy myös yllättävän laadukkaita ja söpökuvioituja kietaisubodypuolipotkarisettejä koossa 50-74 edullisesti.
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. _kirahvi Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Älä huoli, pojille löytyy loppujen lopuksi paljon kivaa, esim söpöjä eläinkuoseja. Mä harmittelin aluksi ihan samaa, kun kaupoissa tyttöjen vaatteita on suunnilleen kilometrin hyllyä enemmän.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
  15. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Minä olen tykännyt pojalla Paapiin vaatteista ja Lindexissä on toisinaan myös kivoja.
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Silmäsalmiakki Rakastunut foorumiin Elomammat 2018

Ja näin tyttölapsen äitinä voin sanoa, että on ihan hyvä ettei sitä valikoimaa ole ehkä niin paljoa. Tytöille in ihan liikaa kaikkea ihanaa.
    • Hauska Hauska x 5
  17. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Tyttölasten äitinä voin sanoa että tyttöjen murrosikä on Ka-ma-la!
    • Hauska Hauska x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Meillä poika tykkää kirkkaista väreistä jostain syystä. Olen kyllä hiukan koittanut poiketa ns. perinteisistä poikien värisistä vaatteista, punaista ja keltaista on pojan joissain vaatteissa, myös vaaleanvihreää löytyy. Poika itse tykkää ainakin vielä. Päiväkodissa ovat kehuneet pojan värikkäitä vaatteita. Osa vaatteista toki on hillitympää värimaailmaa. En välttämättä pidä kovin paljoa varsinkaan kuviollisista housuista, paidoissa ne taas on kivoja. itselle tulee hirveän levoton olo, jos sekä paidoissa että housuissa on jokin kuviointi. Poikaa ei kyllä sekään tunnu haittaavan yhtään :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  19. Poison Ivy Tuttu foorumilla Kesäkuiset 2021 Kesämammat 2017

Huh mikä tarina! Onneksi loppu kuitenkin oli onnellinen. Paljon onnea vauvasta! :Heartred

Täällä ollaan viikolla 31+1. Viikon päästä on äitipolilla kontrolli etisen istukan vuoksi. Istukka on lisäksi jotenkin hankalasti kiinnittynyt ja kontrollissa selviää leikataanko paikallisessa keskussairaalassa vai lähetetäänkö toiseen kaupunkiin yliopistolliseen sairaalaan.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. _vompatti_ Tuttu foorumilla Toukokuiset 2021

Poison Ivy onko sinulla tuo istukka oireillut mitenkään?
    Minullahan oli ensimmäinen vuotoepisodi jo rv29+2 ja samalla meni vedet. Mutta tuo ensimmäinen vuoto oli kuitenkin määrällisesti vähäinen. Onneksi sentään näinkin pitkälle päästiin.

Ollaan vauvan kanssa edelleen sairaalassa, kun pikkuisen oma syöminen on vähän hitaanlaisesti käynnistynyt, mutta toiveissa olisi josko tämä viikko toisi jo muutoksen
    • Optimistinen Optimistinen x 2
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu