Psyyke

Täälläkin ahdistus nostaa päästään. Viimeksi tapahtunut kkm elokuussa, todettiin kymppiviikolla. Tyhjennys ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, sain kohtutulehduksen ja jouduin imukaavintaan.
Perjantaina tehty uusi plussatesti. Perjantaina viiva hyvin haalea, nyt jo aika tumma. Stressaa miten tässä käy, vaikka ollaan vielä tosi varhaisilla viikoilla. Varhaisultra varattu alkuvuoteen. Nähtäispä siellä pikkuinen sydän sykkimässä :Heartred

Toivotaan ettei meille käy huonoa tuuria toistamiseen :Heartred
 
Vaimolla alkoi runsas vuoto viime yönä ja jatkuu vähän edelleen. Tuli nyt siis varmuus että meillä meni tällä kertaa nyt kesken. Poistun näistä keskusteluista nyt pikkuhiljaa.

Toivon sydämestäni että teillä kaikilla sujuu hyvin raskausaika! :Heartred
 
Vaimolla alkoi runsas vuoto viime yönä ja jatkuu vähän edelleen. Tuli nyt siis varmuus että meillä meni tällä kertaa nyt kesken. Poistun näistä keskusteluista nyt pikkuhiljaa.

Toivon sydämestäni että teillä kaikilla sujuu hyvin raskausaika! :Heartred

Kiitos tsempeistä ja tsempit myös teille:Heartred:Heartred:Heartred
 
Voimia teille, Tupu! Niin hyvin muistan, miltä tuo tuntuu :sad001
 
Minä varovaisesti osallistun keskusteluun. Mulla takana lokakuulta keskiraskauden keskenmeno rv 18 ja nyt uusiksi plussaa. Nyt on vaan muutaman päivän ollut pyyhkiessä pääasiassa ruskeaa vuotoa. Välillä hyvin pieniä hyytymiä ja välillä hieman punaistakin. Tässä nyt iltaisin varsinkin meinaa hermot pettää ja pelottaa.. Viikko sitten näkyi, että olisi kuitenkin kohdunsisäinen raskaus. Silloin oli 3+1.
 
Tänä aamuna oli pakko tehdä uusi testi, kun viikko sitten sain vaan useamman haamun. Nyt näytti jo huomattavasti tummemman viivan. Eikä minkäänlaista vuotoa ole ollut yli 12 tuntiin.. Mä niin toivon, että tässä kävisi vielä hyvin.
 
Tänä aamuna oli pakko tehdä uusi testi, kun viikko sitten sain vaan useamman haamun. Nyt näytti jo huomattavasti tummemman viivan. Eikä minkäänlaista vuotoa ole ollut yli 12 tuntiin.. Mä niin toivon, että tässä kävisi vielä hyvin.

Toivottavasti pieni pysyy matkassa ja paljon tsemppiä odotukseen!
 
Voin vaan kuvitella mitä olet käynyt läpi Kata88. Hurjasti voimia sulle :Heartpink toivon kovasti että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin.
 
Nyt alkaa olla jo parempi fiilis, kun ei oo ollut 1,5 vrk ollenkaan vuotoa. Ehkä se oli vaan ne valemenkat. Jännä miten nopeasti joku asia vie ihan pohja mutiin ja sit sieltä taas noustaan, kun rupee paremmalta näyttämään.
 
Tsemppiä kaikille, yrittäjää pitää ajatukset muualla ja luottaa siihen että asiat menee niinkuin kuuluu/tarkoitettu ja ei me oikein voida nyt itse vaikuttaa, kun vain odottaa :Heartpink:Heartpink

Näin mulle sanottu ja jotenkin helpottaa ajatella että ei ole mun käsissä, toki itse elää niinkuin raskaana , terveellisesti jne mutta se alkio kehittyy jos on kehittyäkseen. :happy:

Painin ihan samojen mielentilojen kanssa . Taustalla lapsettomuushoitoja ja nyt vihdoin plussatesti.. joka päivä mietityttää ja mieliala menee laidasta laitaan vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti.. :sad001

Välillä on mahassa menkkatuntemuksia.. välillä selkä kipeä.. välillä etoo ja välillä oireettomia päiviä.. ainoa pysyvä oire ollut rintojen arkuus ja sitäkin miettinyt että onko yhtä kovaa koko ajan..:wacky:

En olis uskonut joskus nuorena kun vauvasta haaveili ekan kerran.. että se vauvan tekeminen/saaminen on tämmöisen takana :hungover:
 
Mä kans oon ajatellut, että tämä saa jäädä viimeiseksi. En enää halua murehtia tällaisia asioita. En aiemmissa raskauksissa olekaan murehtinut, mutta ton keskenmenon jälkeen tuntuu vaan kaikki pienetkin asiat niin isoilta ja pelottavilta. Ja kun miettii, et oisko sen keskenmenon voinut estää hakeutumalla aiemmin hoitoon ym. Toki kun syytä ei sille löytynyt, niin todennäköisesti sitä ei ois voinut mitenkään estää...
 
Mä kans oon ajatellut, että tämä saa jäädä viimeiseksi. En enää halua murehtia tällaisia asioita. En aiemmissa raskauksissa olekaan murehtinut, mutta ton keskenmenon jälkeen tuntuu vaan kaikki pienetkin asiat niin isoilta ja pelottavilta. Ja kun miettii, et oisko sen keskenmenon voinut estää hakeutumalla aiemmin hoitoon ym. Toki kun syytä ei sille löytynyt, niin todennäköisesti sitä ei ois voinut mitenkään estää.../QUOTE]



Näin minulle ainakin klinikalta sanottiin, että ei raskauden varhaisessa vaiheessa pystytä mitään tekemään jos on tullakseen kesken.. kunhan odotettava. Tsemppiä sinne :)
 
Muokattu viimeksi:
Miten ihmessä onnistuin kirjoittamana tuon kommentin noin oudosti.. :bored: tän keskustelun käyttö näköjään vaatii opettelua.
 
Mun pelit liittyy tällä hetkellä siihen että onhan kaikki hyvin. Raskaus on yllätysraskaus, mutta heti olin sitä mieltä että vauva saa tulla. Nyt sitten pitää jännittää varhaisultraan että onhan siellä kaveri matkassa :nailbiting:
 
Mun pelit liittyy tällä hetkellä siihen että onhan kaikki hyvin. Raskaus on yllätysraskaus, mutta heti olin sitä mieltä että vauva saa tulla. Nyt sitten pitää jännittää varhaisultraan että onhan siellä kaveri matkassa :nailbiting:
 
Mun pelot liittyy tällä hetkellä siihen että onhan kaikki hyvin. Raskaus on yllätysraskaus, mutta heti olin sitä mieltä että vauva saa tulla. Nyt sitten pitää jännittää varhaisultraan että onhan siellä kaveri matkassa :nailbiting:
 
No voi jessus! Ei tuon viestin pitäny noin monta kertaa tulla! Näytti ettei lähetä vastaista niin sitten lähettikin 3 kertaa :facepalm:
 
Alkuraskaudessa näin onkin, mutta mulla toi keskenmeno tapahtui vasta 18+0. Se on jo paljon harvinaisempaa, että noilla viikoilla.
 
Takaisin
Top