Psyyke

Emby, onko sulla ollu kipuja?

En puhuis kivuista, mutta alaselkää on jomottanu aika useinkin ja välillä pieniä "repäsyjä" alavatsalla o_O Alavatsan tuntemuksista oon ollu ihan ilonenkin.

Just kun pääsin sanomasta että rusehtava vuoto on lakannut niin nyt sitä tulee jo sen verran että täytyy pitää suojaa pikkareissa :hungover: se vuoto on kyllä lähinnä vaan verellä värjättyä, eli kait sitten valkovuodon sekaista.
 
Star4 kiinnittymisen aikaan oli vuotoa ja oli itseasiassa valekuukautisetkin. Ihmettelin miksikä menkat loppu ennenku ehti kunnolla alkaakaan ja testin tajusin tehdä kun kolautin jollain tissiin ja sattui :D kai tämä vois olla jotain kiinnittymisen peruiltakin, kuka tietää. Jos tämä kesken on mennyt niin eiköhän parin päivän sisään hulahda oikeen kunnolla. Tein äsken mielenkiinnosta raskaustestin ja leffaviivat sieltä tuli, eli sieltä ei löytyny vastausta.
 
En puhuis kivuista, mutta alaselkää on jomottanu aika useinkin ja välillä pieniä "repäsyjä" alavatsalla o_O Alavatsan tuntemuksista oon ollu ihan ilonenkin.

Just kun pääsin sanomasta että rusehtava vuoto on lakannut niin nyt sitä tulee jo sen verran että täytyy pitää suojaa pikkareissa :hungover: se vuoto on kyllä lähinnä vaan verellä värjättyä, eli kait sitten valkovuodon sekaista.

Olitko jo menossa varhaisultraan? En haluaisi turhaan huolestuttaa, mutta mulla oli tuon kuuloista kohdunulkoisen kanssa. Varmasti voi myös olla ihan normaaliakin.
 
Erika. Mulla olisi ultra 20.12., mutta jotenkin en usko että sinne tarvii mennä. Samalla tavalla viimeksi alkoi mulla km :sad001 oon ehtiny tässä pari päivää sulatella asioita ja ihan hyvillä mielin kuitenkin, vaikka huonolta nyt näyttää tämän raskauden suhteen.
 
Voi Emby :sad001 Toivon kovasti sulle jatkoa tähän raskauteen! Ja jaksamista huolien kanssa :Heartred
 
Kiitos bello :Heartred päivittelen tilannetta kun jotain uutta selviää.
 
Kiitos :Heartpink ihania olette!

Iloista odotusaikaa teille kaikille :)
 
Emby tuli ihan surku sun puolesta. :sad001 Mä pidän peukut pystyssä ja toivon parasta. Tsemppiä epätietoisuuteen. :Heartred
 
Kiitos Talvitintti :Heartpink eipä jää ainakaan tuen puutteesta kiinni tämä homma :)
 
Kiitos Talvitintti :Heartpink eipä jää ainakaan tuen puutteesta kiinni tämä homma :)

Ite huomannu vuosien varrella että tää foorumi on oikeesti hyvä paikka jos tarvii/haluaa tukea ja neuvoja, et oo Emby yksin. :Heartred Tulee jotenkin myötäelättyä kun sun huolta ja epätietoisuutta lukee. Mä kyllä niin toivon että jokainen meistä elokuisista saa vauvan syliin asti.
 
Mä oon kans saanu tosi paljon tältä foorumilta. Hyviä vinkkejä, neuvoja, mielipiteiden vaihtoa ja se tuen määrä on mieletön jos on jotakin huolia! :Heartred Nyt taas tulee käytyä täällä varmasti päivittäin tän odotuksen myötä! :happy:
 
Onks Embyn tilanteessa tapahtunu mitään?

Se rusehtava vuoto loppu tosi nopeesti, mutta tänään se vaihtuikin kirkkaampaan vereen ja muutamaan isompaan hyytymään. Kipuja ei oo ollenkaan.

Olo ei ole yhtään sellainen että esikoista odottaisi :sad001

Soitan ylihuomenna neuvolaan ja yritän päästä tutkittavaksi.
 
Moi kaikille! Tsemppiä Embylle :Heartred

Itsellä oli keväällä kkm. Raskauden kaikki oireet päällä, mm. voimakas pahoinvointi alkoi niillä viikoilla kun raskaus meni kesken(rv7) . Pahoinvointia ja muut oireet oli siihen saakka kun lääkkeellisesti tehtiin tyhjennys.(rv 12)

Aina ajattelin että mitä vahvemmat oireet, sen varmempi raskaus. Mutta se ei kohdallani pitänyt paikkaansa. Toivon että tällä kertaa menee paremmin:love7mutta kyllä se epävarmuus takaraivossa kulkee. Varhaisultraan en ajatellut mennä, koska se ei mielestäni takaa mitään.
 
Moi KatMa! Kiitti tsempeistä :)

Toivottavasti raskaus menee sulla tällä kertaa hyvin ja saat nyytin syliin elokuussa :Heartred

Mäkin harkitsen jatkossa uudestaan varhaisultran tarpeellisuutta.
 
Varhaisultraan tietenkin sit jos jotain vaivaa esiintyy, muuten en näe tarpeelliseksi omalla kohdallani.
 
Takaisin
Top