Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jos tilanne on todella,todella akuutti ja oma jaksaminen lopussa,kun ei saa nukuttua niin sairaalan lastenosastot ottavat vastaan unikouluun..Migreenin kourissa on vielä raskaampaa,kun särkee koko ajan.Se ettet saa nukuttua lisää varmastikkin migreeniä.Kyfi no siis sen voin sanoa, että tuo on kyllä ihan normaalia. Mulla kaksi poikaa ja heräilivät 6kk melkein 2h välein syömään ja välillä seurustelemaan. Ekan kanssa vielä meni, ku ei ollu toista kenestä huolehtia. Mut sit ku toinen synty niin kyllä siinä valvomisessa uupuminen iski. Onneksi aika kuultaa muistot ja nyt sitä muistelee haikein.
Unikoulua pidetään yleensä 6kk lähtien. Silloin vauvalla on kuitenkin 5krt päivässä ruokaa+imetys/korvike. Niin sillon periaatteessa vauvan kuuluis nukkua ainakin melko pitkä pätkä yöllä. Itse unikoulutimme toisen 9kk ja toisen 10kk. 6kk tuntui itseltäni todella pieneltä. Unikoulusysteemejä/metodeja on monta eri. Itse täytyy valita, mikä mahdollisesti sopii perheellenne/lapsillenne. Neuvola opastaa varmasti lisää. Oon pahoillani ku puolisosta ei oo nyt tukea. Voi olla, että hän ei yksinkertaisesti ymmärrä miten rankkaa tää on sulle. Suosittelen lämpimästi sitä perhetyöntekijää. Vaikka vauva onkin vielä pieni. Ehkä heidän käynti saa sinun miehesi "havahtumaan". Ei me naiset, mitään betoneja olla vaikkakin vahvoja.
Nukkuuko vauvasi yhtään päivällä? Jolloin voisit itsekin? Vai onko väsymystä jo niinkin paljon ettet saa silloinkaan nukuttua?
Ps pakko kyllä lisätä, että mikä ihmeen ohje on muka, että "vauvan uni paranee kun on 2kk"??? En kyllä oo ikinä kuullut. Enemmänkin kun on noin 4-6kk niin voi alkaa ja pitääkin saada vauvan rytmi pikkuhiljaa "päivällä valvotaan yöllä nukutaan".
..puhhuh...räjähdän kohta
...