ARGH!!! Tuntuu että pää räjähtää ihan justiinsa tähän vitutukseen. Tekis mieli huutaa, raivota ja käydä sanomassa koulun henkilöstölle muutama valittu sana. Opiskelen siis aikuispuolella.
Lääkäri kirjoitti tänään kuukauden sairasloman rajujen kipujen takia, olisi kirjoittanut mammalomaan asti, mutta en halunnut :D tuntui liian hurjalta... no, ilmoitin asiasta koululle, josta vastauksena tuli "Todistukset koululle, kelalle on lähtenyt tieto, että opinnot eivät etene. Vaikuttaa opintotukeen." SIIS MITÄ VITTUA?!
Jouduin alkuraskaudesta olemaan kuukauden pois, kun oksensin jatkuvasti ja elin tippaletkun jatkona sen kuukauden. Olen yrittänyt paikkailla poissaoloja ja ehdottaa korvaavia tehtäviä, mutta ne ei kuulemman kelpaa kun tämä ei ole mitään etäopiskelua. Miksi minä saisin tehdä itsenäisesti kun muut istuvat koulun penkillä tekemässä samat asiat. Hohhoijaa. Ryhmänohjaaja oli muutenkin suorastaan ilkeä minulle, ja puhui halveksuen raskaudestani. Keskusteltiin sitten ryhmänohjaajan ja kuraattorin kanssa tilanteesta, ja silloin tuntui, että ehkä asiat saataisiin sovittua. Nyt kuitenkin tämän saikulla olon myötä sama meno jatkuu. Olen sanonut monta kertaa, että jos saisin valita, niin en todellakaan makaisi sairaalassa ja olisi saikulla. Tekisin mielelläni saikullakin niitä etätehtäviä, mutta kun sellaista vaihtoehtoa ei ole. Tuun hulluksi. Vaihtaisin koulua heti, mutta täällä Keski-Pohjanmaalla on koulut todella vähissä. Ei oikein ole paikkaa mihin vaihtaa... mietin jo, että menisinkö Helsinkiin jatkamaan ja muuttaisin vanhemmilleni lähijaksojen ajaksi. Tosin tällä hetkellä sekään ei oikein onnistu raskauden ja tulevan vauvan vuoksi.
Hajottaa.