Harmony
Kunnioitettu kommentaattori
Mimimami tsemppiä oksentelun kans. Ei kyl oo helppoa!!!!! Toiv kohta alkaisit voida paremmin.
Bnt hyvä et asiat selvinneet. Ja mitä tohon sangolliseen vettä niskaan tulee niin luulen sen liittyvän ehkä ikään?? En nyt yhtään muista/tiedä, minkä ikäisiä te olette. Muistan itse ku oltiin "nuorempia", nyt ollaan 27 ja 32v. Niin tavattiin, kun mies oli 25, sillon sain myös minä vähän väliä vettä niskaani. Iän myötä rauhoittunut ja oppinut kunnioittamaan. Nykyään mies varovainen sanoissaan, tietää sen, että nyt se 10litraa vettä voi tulla minulta
Bnt hyvä et asiat selvinneet. Ja mitä tohon sangolliseen vettä niskaan tulee niin luulen sen liittyvän ehkä ikään?? En nyt yhtään muista/tiedä, minkä ikäisiä te olette. Muistan itse ku oltiin "nuorempia", nyt ollaan 27 ja 32v. Niin tavattiin, kun mies oli 25, sillon sain myös minä vähän väliä vettä niskaani. Iän myötä rauhoittunut ja oppinut kunnioittamaan. Nykyään mies varovainen sanoissaan, tietää sen, että nyt se 10litraa vettä voi tulla minulta
.
Olen tällä viikolla kiukutellut ainakin, muskarin vetäjälle, lapsilleni, miehelleni, äidilleni, äitini miehelle, äitini koirille, kavereilleni, kissoilleni, perhekerhon vetäjälle, kaupan muutamalle myyjälle, ja jälkeenpäin ajateltuna kaikki muu on hävettänyt paitsi välillä miehelleni kiukuttelu, joka on mielestäni toisinaan ollut aiheellista.