Potuttaa

Ah ja Rosalinallakin samoja kokemuksia, no ei tässä sit mistään sattumasta ole kysymys.. :shifty:Luulis nyt että sen verran kestäviä vaatteita vois tehdä että edes yhden raskausajan niillä selviäis!
 
Mie oon kanssa saanut parsia äitiysvaatteita kasaan, ne on järjestään tosi heikkolaatuisia, ellet osta niitä kaikkein kalliimpia :sad001 paitoihin tulee reikiä ja saumat repeilee, värit kulahtaa äkkiä... Ja nimenomaan tuo että kangas kuluu rikki! Ainoa hyvä äitiysvaate tähän mennessä on ollut Boobin imetyspaita, se ei ole mennyt miksikään. Ne on vaan niin helkkarin kalliita uusina ja käytettyjä ei saa millään.
 
Minun h&m mammafarkut koki saman kohtalon tässä pari päivää sitten;kangas vaan repesi haaruksista..kyllä tosiaan nyt yhden raskausajan saisivat kestää,uusia en enää viitsisi lähteä ostamaan...kuljen sit lökäpöksyissä loppuajan!
 
Oho! Mulla on hm strech-farkuista lähtenyt "vaan" ompeleet taskun yläreunasta.. On olleet hyvät housut jalkaan, mutta laatu on kakkaa.. Onneksi oon saanut naapureiden vanhoja äitiysvermeitä, eikä oo tarvinnu paljon ostaa ite.
 
Stressi taso 100, unet meni ja itkua pukkaa.
Pomo tienny liki alusta asti et laskettu kesäkuussa. Suullisesti myös mainitsin että koska äitiysloman alkaa, johon totesi että niin hän on laskenutkin. No nyt sitten soitti ja kysyi oonko toimittanut palkanlaskijalle todistusta. Wtf!? Nyt sanoo, kaikki työnantajat ei vaadi mutta miksi oi miksi ei ole voinu sanoa että täytyy toimittaa. Nyt sitten tuloksena että yllätys yllätys seuraavan kerran saan rahaa vasta 8.6, eli kuukausi ilman rahaa kun en ole ajoissa töihin ilmoittanut että olisin saanu palkkaa ja tästä syystä tipun kelan rahoille heti.
 
Takista hajosi vetoketju. Olin niin tyytyväinen kun se mahtui päälle kun päästi kaikki kiristykset auki mutta kun ei niin ei. Kyykistyin laittamaan kenkiä kiinni ja krits, vetskari sanoi sopimuksensa irti. :sad001 olis kestänyt vielä sen kuukauden... Nyt sitten ainoa takki joka menee päälle on miehen jostain arpajaisista voittama ylisuuri mainosfleece... Ihanaa... Uutta takkia en kyllä enää hommaa
 
Mullekin menee nyt virallisesti yksi takki enää päälle, oranssi kulahtanut fleece, ja sekin vain siksi että se venyy. Kaikissa muissa vetoketju joko ei mene kiinni, tai on niin puristava että ei pysty edes hengittämään :yuck: Onneksi alkaa olla jo lämpöisempää päivällä että pärjää huppari takkina
 
Mulla menee vielä vk-takki kiinni. Oon kyllä miettinyt et pitäis varmaan lopettaa sen käyttö ennen kuin se vetoketju sanoo itsensä irti.

Sit on yks villakangasneuletakki jossa yks nappi (kuin tehty raskaanaolevalle) ja sit nahkatakki, jonka voi pitää yhtä hyvin auki kui kiinni.
 
Mulla on yks tuulitakki mikä mahtuu ja sit kun tarvii vähä paremmas takis mennä niin nahkatakki auki:-) oon huomannut myös noi heikot mammavaatteet. ...:-(
 
Mä tosiaan kahen mamma"farkut" ostanu h&m:lta. Toisissa pitäny heti alussa ommella vyötärökappale kunnolla kiinni ku se sauma ratkeili. Ei se siltikää oo kestäny. Nyt kyljessä semmonen kunnon reikä siinä ja pitää varoa ettei vahingossakaa nosta siitä vyötärökappaleesta niitä ylöspäin ku menee vaan kokojaan lisää rikki... Eilen katoin oulun BabyStylestä semmosia mustia "suoria" housuja, harmittaa nyt ihan sikana ku en ostanu..
 
Mulla parit H&M semmoset kunnon äippäfarkut, siis ei mitkään legginsit. Ja niissä tosiaan kans toi vyötärökangas ratkeillut. Tosin, mulla on yhden Boobin legginsit ja niissä sama ongelma. Eli kai se käyttäjästä on tässä tapauksessa kiinni et jos niitä tiukkoja pöksyjä vetää tuommosesta ohkaisesta kankaasta päälleen. :D
 
Hippoliina,ymmärrän vit...en määrän!Mullakaan ei työnantaja sanonut mitään kun laitoin kirjallisen ilmoituksen äitiyslomalle jäämisestä ja siihen vielä lisäsin,että voin toimittaa sen todistuksen tarvittaessa.Muussa yhteydessä tuli palkanlaskijan kanssa puhetta asiasta ja sanoi,että odottelee sitä todistusta ennen kuin laittaa Kelalle tarvittavat palkkatiedot.Eli minulle olisi voinut käydä samoin kuin sinulle!
 
Täällä kans H&M äitiyshousut repesivät resorin kiinnityskohdasta :sad001 ja samanlaisia en ole enää löytänyt! Ne oli mukavat jalassa niin kauan kuin ne kesti. Mie oon kulkenut takki auki jo kaksi kuukautta :D
 
Sartsi mulla kans kahet halpa-hallin kollarit, kotona en paljoo muita käytäkkää :-) hyvä tuntuu olevan laatu ja mukavan väriset. Mulla pinkit ja mustat :-)
 
Mitä onko ne ihan äitiyskollarit! :eek: pitääpä käyä tonkimassa meänki halpahallia :eek:
Edit; tai siis myykö halpahallitki ihan äitiysvaatetta, vai onko ne vaan semmoset hyvänmalliset mahalle?
 
Juu, kyllä näissä delicate mama lukee :D Niiiiiin on istuvat ja mukavat plus mahan päälle tuleva kangaskaan ei purista ja pitää kyllä mahan piilossa! Ihan parhaat housut koskaan!
 
Mä ei ummarra nyt tuota minun ihanaa miestä, tänään kaupassa meidän neiti päätti kiukutella kun rupes jo väsy painamaan. Niin mies oli heti että jää sinä tekee ostokset minä menen E'n kanssa autoon. Pakko oli tokasta että anna kiukutella, ei sitä tarvia hävetä. sitte se rupes valittaa kun muita kaupassa oli joita häiritsee?! Joo mitäs sitten! Anteeksi vain muille kaupassa oli joille kun lapseni kiukutteli mutta en minä jätä ostoksiani sen takia kesken, ja se oli vain ensimmäiset 5min mitä meidän neiti jakso kiukutella :D Miehen sisko on saanut nuorimmaisen kanssa kaupassa vihaisia katseita kiukutteluista ja onpa tainnut muutama tulla sanomaankin asiasta jotain, mutta jos lapsella nyt sattuu välillä uhmaa pukkaamaan niin minkäs sille voit. :D
 
Ihan tajuttoman kuuma taas. Nämä kuumat aallot oikeesti repii mun hermoja, varsinkin kun ei ole tuota suihkuakaan!:BangHead Kiva ku olo on ihan freesi ja hyvä, ja yhtäkkiä pamahtaa hirveä hiki ja kuuma vaikka on ikkunat auki. Ja sit ollaan vihaisia ja limaisia. Sanokaa pliis joku muukin että on näitä, ku iskee välillä fiilis että onkohan mulla joku piilevä tulehdus jossain. Yök hyi plääh!

Onneks tuo kylppäri on tänään julistettu kuivaksi, ja toivon mukaan ne alkais nyt mahdollisimman nopeasti rakentamaan sitä...
 
Kyllä mullekin tulee aina silloin tällöin kuumia aaltoja, ehkä kuitenkin vaan kerran, pari viikossa. Ja mä joka olen aina ollut huono hikoilemaan urheillessa ja jopa saunassa hikoilen kävellessä ja fillaroidessa ku pieni possu. Aina paita märkänä :/
 
Takaisin
Top