Potuttaa

Meillä on viimeisen 2 viikon aikana syöty kotona ranskalaisia useammin kuin edeltävän 2 vuoden aikana....
 
Mä kans yhdyn tohon närästykseen. Voin lyödä vetoa että nukun pienen vauvan kanssa tuplasti sen mitä nyt! Mä sain närästykseen omepratzolia ja vetäny kuurin sitä,ei apua. Viime yönä menin 12 "nukkumaan". Sen 6h aikana kävin 4 kertaa pissalla ja vessakäyntien välissä koitin nukkua istuma asennossa sängyssä kun omepatzoleista,samarinista ja iltapaastosta huolimatta närästi taas kerran niin että itkua pukkas. Tästä asennosta tietty niska aivan jumiin ja kokoajan pyörin ettien sellasta koloa missä edes torkahtais. Lopulta luovutin 6 aikaan siihen kun toiseen jalkaan iski niin sairas suonen veto että ukkokin heräs mun vaikerrukseen.. väsyttää.
 
Varmaan oot kaikki keinot jo kokeillut... joku sanoi että viimein auttoi perus ruokasooda. Sitä vissiin vaan laitetaan vesilasilliseen joku teelusikallinen? Muistelin ettei sitä suositella kuitenkaan jatkuvaan pitkäaikaiseen käyttöön mutta saa siitä silloin tällöin avun, eikä tässä ole enää pitkään edes jäljellä.
 
Crysade mä oon sitä omeprazolia joutunu syömään vaikka kuinka monta kuuria ja uusinu sen pienen 28 kapselin paketin monen monta kertaa. Melke viikko meni et alko auttaa. Kröhöm. Pari päivää menee kuurin jälkeen kun oireet palaa.
 
Mä oon niin loppu. Viime yönä 2 tuntia kuunneltu itkua ja kirkumista ja pölinää, ja pitäs saada juustoa ja kakkua ja äiti pysy, ja on nälkä ja jano ja pissi ja vaikka mitä... Lopulta nukahti banaani suussa ja unissaan söi sen. Kyl mie ja monta kertaa mietin et mitä sit jos tuo riekkuloi aina vaan ja vauva valvottaa, ku nyt aamulla on olo ku olis jossain sodan kauhuissa ollut. Jään vaan välillä tuijottamaan tyhjää ku oon niin pihalla. Tietty ku hän on taas useamman yön nukkunut hyvin, niin tää tuntuu tosi rankalta ku yhtäkkiä taas täysrähinä.

...telkkaristakii tuli tätä kirjottaessa ohjelma missä lapset huusi ja mölisi, hyvä etten puhelinta heittäny päin :D onneks pakastimessa on suklaamuffinsseja. Mies vei enkelin päikkyyn ja lähti juoksulenkille.

Ps. Älkää tehkö lapsia pienellä ikäerolla. Toinen ei ole edes syntynyt ja oon jo ihan finaalissa :D
 
Muokattu viimeksi:
Puuh nukuin juuri puoli päivää korvaukseksi puolesta valvotusta yötä...
Siinäpä Harmony on mulla voiman mantra, kunhan selviäisi nyt vuoden vaikka järjissään niin alkaa taatusti helpottaa!
 
Laskettuun kun vielä viikko ja mä alan olla loppu. Järkyttävää kutinaa jokapaikassa. Yöllä nukun tunnin pätkissä ja välissä pyörin toisen tunnin jollen pidempään. Nyt alkaa olla tilanne et kiukkua kotona lapsille ja miehelle koko ajan. Ja mies ei tietysti edes ymmärrä mun tuskaa.
 
Joo siis oon nyt syöny joka päivä sitä omeprazolia,mut silti nyt taas kahtena yönä närästänyt. Ennen autto kun otti piimää vessareissulla mut nykyään tuntuu että se vaan pahentaa oloa :/ no,ei kauaa enää. Viime yönä nukahdin kerran niin et näin jopa unta. Yllättäen siitä että limatulppa irtos :D kumpa olis ollut joku enneuni.. mä haluisin niin tän pienen jo syliin!!
 
Mä otan nykyään aina ennen nukkumista rennien suuhun ja oon välttynyt närästykseltä, mulla ku alko tuppaamaan aina yöllä.
 
Takaisin
Top