Sitä samaa!!! Me päästiin tänään taas talven jälkeen leikkipuistoon, on ollut tähän asti ihan lumen vallassa. No kaikki vaatteet meni luonnollisesti suoraan pyykkikoneeseen, mut kiva, kun tuolla ulkona saa tehtyä jotain..! :D Ihan fiiliksissä.
Muutenkin tää talvi ja kevät selvittiin ilman yhtäkään flunssaa (miinus mun joka-aamuinen, verinen räkäjuhla, joka johtuu ihan muusta..)
Vaipoista me päästiin eroon jotain pari viikkoo sitten ihan kokonaan, tosi hyvin menee. Jee! Joskin ennen lähtöö on aina vähä hulabaloo ja pari kertaa autosta palattu sisälle.. x( Mut se on kai normaalia. Ei oo joutunu lakanoitakaan vaihtaan kertaakaan tai mitään. Jes!
Ja mulla on pikkukakkosesta eka ultra ens tiistaina, sit saa tietää mitä sieltä on tulossa.
On tähän mennessä mun mielestä ollu paljo vaikeempi raskaus kuin eka, tai sit aika kultaa muistot.. Tyttö joutuu välillä oleen aik omatoiminen, mut onneks se osaa syödä ja käydä potalla yksin. ':)
Mut nyt on about huomenna taitekohta neljännelle kuulle, joten tämä "puolikuollut ja keinot sen peittelyyn" -vaihe on myös suunnilleen ohi. Vasta tyttö ja mun ja miehen perheet tietää tästä, mut maha on jo työlästä tunkee farkkujen sisään. :| Töiden lisäks ei meinaa jaksaa muuta ja päiväunet ihan must juttu. Välillä saan huijattua tytönkin kainaloon.
Mut sellaista tänne susirajalle. Kesää kohti vesilätäkköjen kautta!